Guest Bangbros Skrevet 19. December, 2014 Jeg er jo bare kæk! Jo da, men der skulle lige lidt til inden du kom på banen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 19. December, 2014 Jo da, men der skulle lige lidt til inden du kom på banen. Haha, det synes meget essentielt for dig... Som allerede skrevet, så kunne jeg jo have haft andre ting at se til... Men jeg skal gøre mit allerbedste for, at denne hellige brøde ikke gentager sig! :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bangbros Skrevet 19. December, 2014 Tak, det er sgu service. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. December, 2014 Det bliver ikke let at finde en anden i samme klasse ........ Nej Manica, det kan du have fuldstændig ret i 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. December, 2014 Jamen BX, det var da en fin afsluttende slowfox du fik med Nikita - og Liva Weel versene 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg