Singelswingerfyr 35 Skrevet 18. December, 2014 Nogle af jer som har set dette eller kommer? https://annoncelight.dk/annonce/175378/gangbang-nu-paa-fredag-i-kaempe-villa-hus-42977241 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 18. December, 2014 det er da billig kun 1400 kr pr time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten Jerk 30 Skrevet 18. December, 2014 jeg tolker det som at deltager for 2 timer for 1400kr. # taget fra annoncen - Det koster 1400kr Par time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vigen2b 17 Skrevet 18. December, 2014 Jeg skal ikke med , det lugter lidt at smart foretning , og det er vel ikke kun pris og tid det kommer an på men også lidt oplevelsen og hende ?? Eller er det ligemeget ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9592 Skrevet 18. December, 2014 Altså? Er annoncen oprettet torsdag den 18/12 og gangbang afvikles fredag den 19/12? Tilmelding med fuld navn og ingen billeder af pigen. Virker ikke troværdigt på mig. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 19. December, 2014 Der har været ansigtsbilleder og nøgenbilleder af pigen. Luksus ejendommen er blevet brugt af flere piger til salgssex. Tror egentlig på at det holder. Men hvor mange kommer til den pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 19. December, 2014 Nogle af jer som har set dette eller kommer?https://annoncelight.dk/annonce/175378/gangbang-nu-paa-fredag-i-kaempe-villa-hus-42977241 Pudsigt at du som arrangør (se fx her ) selv poster et indlæg om, hvorvidt der er nogen, der kommer. Burde du ikke selv have overblik over det ? Venligst French 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 19. December, 2014 Singelswingerfyr kunne i givet fald godt bruge sig en assistent med sans for marketing, retskrivning og generel rettidig omhu....he he Kikset! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelswingerfyr 35 Skrevet 19. December, 2014 Hmm , at jeg søger til sted til gb har da intet med det andet gb at gøre, jeg spurgte blot til det, da jeg lidt som andre har skrevet at det måske er fake, eller utroligt upålideligt ... Måske maqueen skulle stå for marketing, for det gb jeg planlægger.. Når det er planlagt skal ingen være i trivel om at det er seriøst.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. December, 2014 Lad os høre om det blev til noget og om det var godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg