Manica 707 Skrevet 19. December, 2014 Jeg håber de har flere, jeg kan nemt bruge 4-5 styk. Smuk design/model. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. December, 2014 Jeg håber de har flere, jeg kan nemt bruge 4-5 styk. Smuk design/model. Gir du så kaffffffff? og kage, og ,,,,,,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 19. December, 2014 Du kan få kaffe og kage, så tager jeg frem og til bage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. December, 2014 Gir du så kaffffffff? og kage, og ,,,,,,,, Du kan få kaffe og kage, så tager jeg frem og til bage. Altså jer 2 i en hed duet ?? :D 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. December, 2014 Altså jer 2 i en hed duet ?? :D Tjoooe, sådan har jeg ikke fået den før, men siden det er jul Manica Maniac give me all!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 19. December, 2014 Hed duet, Jeg kalder det at dele. Men han må godt låne det ene bord bare jeg beholder de 4 andre, så kan jeg nok også få en kop kaffe. Selvom jeg er mere til rødvin og chokolade. Ho ho ho det er jo tros alt snart jul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 19. December, 2014 Så er der serveret: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRTnYhsWLJNPfCO_CAuO3yPg8YiztdIiiuZLBqdavWvB1S_qtih Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 20. December, 2014 Du kan få kaffe og kage, så tager jeg frem og til bage. Bare det ikke bliver til, te og kiks og nul og nix. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg