Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg en times tid hos Judith.

Hun er en virkelig sød lille pige og der gik ikke lang tid inden vi begge to havde fået tøjet af. Derefter var vi en tur gennem hele menukortet - det kan virkelig anbefales at give de sidste 300kr for græsk! Men ellers klarer hun nu også resten til topkarakter.

Hun taler fint engelsk, er virkelig imødekommende, sjov og charmerende.

Billederne ligner meget godt. Nougatbrun hud, små fine bryster og en fantastisk bagdel.

Skynd jer inden hun tager hjem til jul!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Judith fredag aften i Bording, det var første gang jeg mødte hende, og jeg kan kun tilslutte mig alt hvad Anders_K skriver om at hun er en rigtig dejlig pige. Hun har alt hvad jeg kan ønske mig af en glædespige, hun er utroligt smuk, og så er hun intelligent og rigtig let at snakke med om alting, hun virker glad for det hun laver.

Hun var virkelig imødekommende over for mig som ny gæst, og jeg fik halvanden time med hende som jeg vil mindes med glæde i meget lang tid fremover. allerede for nogle måneder siden fik jeg øje på hende, og siden har jeg vidst at hende MÅTTE jeg bare møde, når der blev mulighed for det, vi har skrevet sammen et par gange i den tid, men det har ikke rigtigt kunnet passe sammen, men nu lykkedes det altså, og Judith lever bestemt op til de opsparede forventninger, og det gælder både hendes ydelser og hendes personlighed, som er lige så vigtig for mig, for at få et rigtigt godt besøg ud af det.

Jeg havde valgt at få halvanden time med Judith, da der var lang vej at køre til Bording, og så skulle der også være tid til det hele..... også tid til "bare" at hygge, og jeg må sige at 90 minutter med denne dejlige pige er ikke et eneste af minutterne for mange.

Om jeg skal møde hende igen??...... ja det er da helt sikkert

Men man behøver da ikke skynde sig med at møde hende denne gang, for hun kommer jo tilbage igen , vistnok sidst i januar har jeg set i hendes kalender ;)

Men husk at behandle hende pænt drenge, hun er guld værd, og hun skulle jo gerne blive ved med at besøge os længe endnu.

Jeg ved at Judith læser med i anmeldelserne herinde, så derfor : Thank you Judith for a wonderful Friday evening with you, hope to see you soon Again ;)

Mr.Djurs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Andersen76

Hun er vist i byen for en kort stund ( syntes jeg skrev det før...men ting forsvinder jo *gg* )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...