Hop til indhold
Mbh8660

Sille fra Århus N??

Recommended Posts

Jeg har skrevet med hende. Hun mener ikke at der bliver flere besøgsdage der hvor hun plejer. Hun overvejer andre muligheder, så vidt jeg har forstået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hun er vist væk fra branchen har skrevet lidt med hende, men jeg tror ikke hun vil mere ellers en sød pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er korrekt jeg ikke er i Århus n mere på kolliget :) og lige pt er jeg ikke aktiv..

I Føtex ligefrem - Jaaa jeg har jo osse et liv hvor jeg skal handle osv :) hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøverummet i Bilka kunne nemt være en fræk fantasi ;)

Ikke i Bilka, med mindre du tænder på spændingen ved at blive opdaget.  :P  :P

Så hellere i Hennes & Maurits, der er prøverummene større.  :lol:  :lol:

I mangel af dette så er handicaptoiletterne i Kolding Storcenter fine og så er der adskillige af slagsen.   :D  :D

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sille er en fantastisk pige.. Har besøgt hende flere gange... I guder hvor kan hun give et dejligt blow inklusive slug.... Håber hun snart starter igen I et eller andet omfang...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fotografen

Tak for alle de søde ord de varme helt utroligt :) og giver mig endnu mere lyst til at komme tilbage igen :)

Hej Sille

Skriv her på tråden hvis/når du starter igen. Jeg har besøgt dig flere gange og synes at du er en utrolig dejlig pige. Det kunne være fint at møde dig på en anden måde end den du brugte på kollegiet. GF er bare lige mig :) og du har bare krop og udstråling til det. Håber vi ses skønne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle sammen :)

Vil bare sige jeg er tilbage i hvert fald for en kort periode :)

Nu må vi se om det tænder mig at jeg ikke længere er på kolliget :) og det blir på en anden måde :) såååå hvis du ønsker at møde mig ska du skynde dig for kan ikke love hvor længe jeg er aktiv kommer an på hvordan jeg har det med at gøre det på en anden måde ;)

Kraaaammmer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AltaLanga

Hej alle sammen :)

Vil bare sige jeg er tilbage i hvert fald for en kort periode :)

Nu må vi se om det tænder mig at jeg ikke længere er på kolliget :) og det blir på en anden måde :) såååå hvis du ønsker at møde mig ska du skynde dig for kan ikke love hvor længe jeg er aktiv kommer an på hvordan jeg har det med at gøre det på en anden måde ;)

Kraaaammmer

Hører ligeledes gerne mere Sille.... Hvordan kan man få lavet en aftale med dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...