Mbh8660 18 Skrevet 21. December, 2014 Nogen der har set noget til denne søde pige på det seneste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batistuta 59 Skrevet 21. December, 2014 Ja hun var i Føtex den anden dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 21. December, 2014 Jeg har skrevet med hende. Hun mener ikke at der bliver flere besøgsdage der hvor hun plejer. Hun overvejer andre muligheder, så vidt jeg har forstået. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 21. December, 2014 Hun er vist væk fra branchen har skrevet lidt med hende, men jeg tror ikke hun vil mere ellers en sød pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SilleNord 13 Skrevet 22. December, 2014 Det er korrekt jeg ikke er i Århus n mere på kolliget og lige pt er jeg ikke aktiv.. I Føtex ligefrem - Jaaa jeg har jo osse et liv hvor jeg skal handle osv hehe 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nimbush Skrevet 22. December, 2014 Hvornår kan man så være så heldig at opleve dig Sille? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SilleNord 13 Skrevet 23. December, 2014 Det kan jeg desværre ikk sige da ikk ved hvor og hvordan jeg vil gøre det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 23. December, 2014 Sille , vi ses i Bilka næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SilleNord 13 Skrevet 24. December, 2014 Haha i Bilka ligefrem :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 24. December, 2014 Prøverummet i Bilka kunne nemt være en fræk fantasi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 25. December, 2014 Hey vi andre skal prøve tøj der inden! ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 25. December, 2014 (edited) Prøverummet i Bilka kunne nemt være en fræk fantasi Ikke i Bilka, med mindre du tænder på spændingen ved at blive opdaget. Så hellere i Hennes & Maurits, der er prøverummene større. I mangel af dette så er handicaptoiletterne i Kolding Storcenter fine og så er der adskillige af slagsen. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone. Redigeret 25. December, 2014 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SilleNord 13 Skrevet 25. December, 2014 Hahaha i har mange gode ider var :) men det vist ikke lige mig den slags men godt der er humør 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JerryT 43 Skrevet 26. December, 2014 Gad også godt møde dig igen Sille. Ikke siden en Mandag efterårs aften i 2011 har jeg mødt dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BUNDGAARD 29 Skrevet 26. December, 2014 Sille er en fantastisk pige.. Har besøgt hende flere gange... I guder hvor kan hun give et dejligt blow inklusive slug.... Håber hun snart starter igen I et eller andet omfang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 26. December, 2014 Sille, hvad med at prøve privatDiskret konceptet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mbh8660 18 Skrevet 27. December, 2014 Den er semi-stukket af, den tråd her Håber at høre noget, når/hvis Sille kommer tilbage igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SilleNord 13 Skrevet 28. December, 2014 Tak for alle de søde ord de varme helt utroligt og giver mig endnu mere lyst til at komme tilbage igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fotografen Skrevet 28. December, 2014 Tak for alle de søde ord de varme helt utroligt og giver mig endnu mere lyst til at komme tilbage igen Hej Sille Skriv her på tråden hvis/når du starter igen. Jeg har besøgt dig flere gange og synes at du er en utrolig dejlig pige. Det kunne være fint at møde dig på en anden måde end den du brugte på kollegiet. GF er bare lige mig og du har bare krop og udstråling til det. Håber vi ses skønne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SilleNord 13 Skrevet 6. Januar, 2015 Hej alle sammen Vil bare sige jeg er tilbage i hvert fald for en kort periode Nu må vi se om det tænder mig at jeg ikke længere er på kolliget og det blir på en anden måde såååå hvis du ønsker at møde mig ska du skynde dig for kan ikke love hvor længe jeg er aktiv kommer an på hvordan jeg har det med at gøre det på en anden måde Kraaaammmer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 6. Januar, 2015 og hvor er det så Sille og er det samme koncept med at du har bind for øjnene? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AltaLanga Skrevet 6. Januar, 2015 Hej alle sammen Vil bare sige jeg er tilbage i hvert fald for en kort periode Nu må vi se om det tænder mig at jeg ikke længere er på kolliget og det blir på en anden måde såååå hvis du ønsker at møde mig ska du skynde dig for kan ikke love hvor længe jeg er aktiv kommer an på hvordan jeg har det med at gøre det på en anden måde Kraaaammmer Hører ligeledes gerne mere Sille.... Hvordan kan man få lavet en aftale med dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Born1982 12 Skrevet 6. Januar, 2015 Ja vil også gerne vide mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterph 17 Skrevet 7. Januar, 2015 Jeg melder mig også, måske med en trekant med dig og Lea? ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stifler 4 Skrevet 7. Januar, 2015 Har du et link eller lignende Sille? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg