Plaskeren 3625 Skrevet 22. December, 2014 Så de herrer, så kan man få pudset de rustne gave indpaknings færdigheder af, hvis i altså kan abstraherer fra instruktøren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 22. December, 2014 (edited) Så de herrer, så kan man få pudset de rustne gave indpaknings færdigheder af, hvis i altså kan abstraherer fra instruktøren. Øv, jeg er lige blevet færdig med det bøvl. Kan hun også vise hvordan man pakker en syv trins wienerstige ind? Redigeret 22. December, 2014 af Gungner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. December, 2014 Jeg kan slet ikke fokusere på pakken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 22. December, 2014 Jeg kan slet ikke fokusere på pakken Det er nu da ellers en go pakke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 23. December, 2014 Jeg kan slet ikke fokusere på pakken Hvilken pakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. December, 2014 Hvilken pakke : Den der bliver pakket ind og ikke den der er pakket ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. December, 2014 jeg vil gerne pakke hende ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13834 Skrevet 23. December, 2014 Synes hun springer de vanskelige steder lidt over - som f.eks at få den rigtige længde på papiret, for at kunne lave en fin indfoldning i enderne og hvordan man lige holder på båndet, for at kunne holde det stramt, mens man laver en sløjfe - og så synes jeg måske hun snyder lidt for meget mht. "secure it with tape" - det er ihvertfald ikke i orden at sætte tape på selve pakken (hvis nu den skal byttes). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. December, 2014 Hun skal ikke byttes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 23. December, 2014 Hun skal ikke byttes Taper du dine piger ind?? Stakkels dem... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg