Hop til indhold
Guest jamesdrengen

cat/kat, massagehus, Anni, Jiramon osv i Randers

Recommended Posts

Guest jamesdrengen

jeg har fulgt med i denne debat omkring diverse thai klinikker i Randers over en længere periode.

Jeg er studerende, og har haft tid til at holde øje med de diverse thai klinikker i Randers over en længere periode.

Grunden til dette lille studie, er for at få en lille forståelse af, hvorfor at nogen åbenbart får tilbudt diverse ydelser diverse steder, samt at nogle betaler mere end andre for selv samme ydelser.

Må erkende at nogle af de kunder, som thai damerne får ind i butikken, ikke lige er nogen man ville vende sig om efter på gaden, jo måske fordi at de er så tykke, gamle, beskidte eller på virkede.

Hvis jeg var en dame der tilbød massage og ekstra ydelser, så kan jeg godt forstå at de nogle gange vælge at undlade, at tilbyde ekstra.

Om det er ok eller ej. Det skal jeg ikke dømme, men jeg forstår dem 100%.

Thai damerne har også ret til at vælge til eller fra. Ikke mange steder, at der er et menukort stående i butikken, eller skilte hvorpå at der står at de SKAL røre ved en utiltrækkende mand.

Ved ikke om nogle af de utiltrækkende mænd, er nogle af dem der blander sig i de debatter der har foregået her på siden. Mit studie har ikke været for at ramme/støde nogen. Det har blot givet mig en forklaring og et indblik.

Håber at i vil modtage dette lille indlæg, som et indblik i hvorfor at nogen ikke har samme opfattelse af et thai sted, som andre har det.

Glædelig Vinter solhverv til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Hej Jamesdrengen

Håber dine studier vil medvirke til at du bliver mere oplyst. Hvis jeg skal bedømme ud fra hvad du skriver, har du ikke fattet en hujende rottefis af noget som helst.

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jamesdrengen

Undskyld. Men vil du være sød og forklare dig selv

Hej Jamesdrengen

Håber dine studier vil medvirke til at du bliver mere oplyst. Hvis jeg skal bedømme ud fra hvad du skriver, har du ikke fattet en hujende rottefis af noget som helst.

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Opdageren

Ja, det kunne være spændende at høre hvad Huaa Laan mener? Jeg har læst mange af dine indlæg Huaa Laan, og du lægger også altid vægt på den gode kemi. Så forstår ikke lige hvorfor jamesdrengen skulle have en over snuden.

Jeg synes da det er nogle fine overvejelser. Måske ikke lige de dybeste tanker nogensinde, men en god erkendelse af, at når man handler med relationer er hverken prisen eller varen den samme fra gæst til gæst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Patrick, du har ødelagt min jul.

Jeg har altid troet jeg kom af med flere penge end andre, fordi de kunne se at jeg var en holden mand med mange penge  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Patrick, du har ødelagt min jul.

Jeg har altid troet jeg kom af med flere penge end andre, fordi de kunne se at jeg var en holden mand med mange penge  :cool:

Rolig nu :) efter at have tænkt det igennem er jeg kommet frem til at det er fordi jeg har en kæmpe pik der kræver meget arbejde at jeg betaler ekstra   :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jamesdrengen

Hvorfor sender i ikke private beskeder til hinanden i stedet. Jeres interne snak vedkommer vel ikke os andre

Hmmm, ja den kan jeg ikke helt bruge.

Er meget spændt på at prøve i det nye år, jeg har jo lige fået julebadet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm James

Har jeg forstået at du ligger på lur ved klinikkerne.?

Hvis det er korrekt forstår jeg ikke hvad der foregår i hoveder på dig. Men du er velkommen til at give dig tilkende hvis du ser mig ( i denne tid har jeg nissetøj på ) pigerne elsker det. Tror faktisk at de tror at jeg er julemanden - men lad det blive mellem os to som vores lille hemmelighed. Vil så nødigt skuffe de søde piger.

Venligst 8000

PS. Køb noget tøj som mit og pigerne vil elske dig.

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til James drengen

Jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvad dit studium går ud på. Kunne du ikke definere det lidt! Om det er noget, der giver en universitetsgrad elle det er en selvformulerende studiekreds under AOF!

Jeg mener ikke at falde ind under nogen af de kategorier, du nævner. Men kan godt forstå dem der gør frekventerer pigerne. Selvfølgelig er det op til pigerne at sætte grænser, om disse så er af sanitære eller økonomiske grunde.

Jeg betaler for den ydelse jeg får og er gerne rundhåndet med drikke penge til den, der har udført jobbet, altså først den aftalte pris til "mutter" og så et par hundrede til pigen for veludført arbejde.

Derfor bliver jeg også altid mødt med glade smil og en varm velkomst. Jeg ved ganske udmærket godt at pigerne sjældent gør det af lyst, men hvis vi behandler dem ordentligt. Så kan deres liv måske blive udholdeligt og vi betalende kunder få glade piger.

Jeg har erfaring fra de fleste klinikker i Randers og kommer som oftest, der hvor jeg er sikker på at få en, der kender mig og mine behov, det giver det beste resultat.

Håber du kan bruge mine betragtninger i dit "studium"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jamesdrengen

Til Tyren 13

Jeg har blot været nysgerrig efter at få en forståelse af hvorfor nogen får en god ydelse og andre måske ikke får. Hvorfor nogen betaler mere end andre.

Jeg har selvfølgelig ikke været med til massage eller haft kontakt med thai kvinderne.

Det jeg har set af kunderne er også kun en lille udsnit af dem der kommer i klinikkerne.

Min pointe er bare at nogle af dem der kommer der, er utiltalende. Både i krop størrelse og hygiejne mæssigt. Med det mener jeg at de er beskidte i udseende og påvirket. Beskidt er ikke en plet på jakken. Men hvor man kan se at de jeans ikke har været vasket i en længere periode.

Jeg forstår blot hvorfor at nogen thai kvinder siger fra overfor kunderne. Eller at ydelse er dyrere end normalt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamesdreng!

Det er ikke meget, du har fået ud af at studere os. Os, som er kunder til thaimassage. Ærgerligt nok for det ser ud til, at du har brugt både tid og tankevirksomhed på at få samlet ord sammen til et indlæg her på sitet.

Godt du ikke skal leve af at være efterforsker!

Du har noteret dig, at nogle af os er gamle og nogle er tykke. Jamen kæreste ven, det havde du da ikke behøvet at stå på lur for at finde ud af! Hvordan du så har fundet ud af, at nogle af os tillige er beskidte og påvirkede, kan jeg ikke regne ud. Enten gætter du helt vildt eller også har du været tæt på os, mens vi har ligget og nydt den gode behandling. Måske vi skal huske at kigge bag forhænget næste gang :-P

Spøg til side

Det er helt ude i hegnet, at du vil belære os om, at forskellige priser og forskellig behandling handler om, at nogle er gamle, tykke, ildelugtende og berusede. Forklaringen på netop dét er noget mere kompleks min ven. Du kan få en rigtig god fornemmelse af, hvad det handler om, hvis du læser indlæggene her på Eroguide igen. Langt, langt de fleste af os ønsker, at kontakten med massagepigerne skal være præget af ordentlighed og gensidig respekt.

Det betyder blandt meget andet, at man møder op renvasket og velduftende.

Du er studerende, skriver du. Det er heldigt, for både dit sprog og din måde at sætte kommaer på trænger til  en gevaldig opstramning. Koncentrer dig om dit studie i stedet for dine pseudostudier af os.

Får du så en dag lyst til i praksis at lægge organ til at udforske massageverdenen, er du velkommen her på sitet med nogle konstruktive indlæg.

Håber ikke, at du tager det ilde op, at en gammel rotte som mig taler lige ud af posen.

Disse ord med ønsket om et godt nytår

/Soi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jamesdrengen

Soi

Du har fuldstændig ret i at det skal handle om at vi skal behandle kvinderne pænt og med respekt. Det mit budskab kort og godt handler om, er at grunden til at nogle ikke får tilbudt ydelser og eller skal betale ekstra, i bund og grund handler om dem selv og deres personlige hygiejne.

Hvorfor skulle nogen eksempelvis skrive at de får tilbudt en ydelse et sted, hvis det er løgn?

Men i må gerne blive ved med at kommentere på dette indlæg. Tror kun at det rammer, jer der ikke går så meget op i hygiejne, møder fulde op eller generelt bare er utiltrækkende.

Men hey det er jo min holding.

Jamesdreng!

Det er ikke meget, du har fået ud af at studere os. Os, som er kunder til thaimassage. Ærgerligt nok for det ser ud til, at du har brugt både tid og tankevirksomhed på at få samlet ord sammen til et indlæg her på sitet.

Godt du ikke skal leve af at være efterforsker!

Du har noteret dig, at nogle af os er gamle og nogle er tykke. Jamen kæreste ven, det havde du da ikke behøvet at stå på lur for at finde ud af! Hvordan du så har fundet ud af, at nogle af os tillige er beskidte og påvirkede, kan jeg ikke regne ud. Enten gætter du helt vildt eller også har du været tæt på os, mens vi har ligget og nydt den gode behandling. Måske vi skal huske at kigge bag forhænget næste gang :-P

Spøg til side

Det er helt ude i hegnet, at du vil belære os om, at forskellige priser og forskellig behandling handler om, at nogle er gamle, tykke, ildelugtende og berusede. Forklaringen på netop dét er noget mere kompleks min ven. Du kan få en rigtig god fornemmelse af, hvad det handler om, hvis du læser indlæggene her på Eroguide igen. Langt, langt de fleste af os ønsker, at kontakten med massagepigerne skal være præget af ordentlighed og gensidig respekt.

Det betyder blandt meget andet, at man møder op renvasket og velduftende.

Du er studerende, skriver du. Det er heldigt, for både dit sprog og din måde at sætte kommaer på trænger til  en gevaldig opstramning. Koncentrer dig om dit studie i stedet for dine pseudostudier af os.

Får du så en dag lyst til i praksis at lægge organ til at udforske massageverdenen, er du velkommen her på sitet med nogle konstruktive indlæg.

Håber ikke, at du tager det ilde op, at en gammel rotte som mig taler lige ud af posen.

Disse ord med ønsket om et godt nytår

/Soi

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Jamesdrengen

Kære ven - du har lige antaget, at de, der bliver "ramt" af dit indlæg (jeg læser det som om, at de, der argumenterer imod dine synspunkter), er uhygiejniske, møder fulde op eller generelt bare er utiltrækkende. Er du venlig, at smide mig i denne kasse?

Da du oprindelig lagde up tænkte jeg, at der var en eller anden dokumenterbar videnskabelig baggrund i dine feltstudier med nogle parametre indbygget, der kunne sandsynliggøre et-eller-andet. Jeg har siden skiftet mening. Din holdning er lige så god som andres, men jeg tænker, at du med dit første indlæg og omtale af "Jeg er studerende, og har haft tid til at holde øje med de diverse thai klinikker i Randers over en længere periode" samt at du omtaler "dette lille studie" for at blive klogere på noget, i den grad har formået at narre mig.

Du har så endvidere indbygget den præmis, hvori du skriver "Ved ikke om nogle af de utiltrækkende mænd, er nogle af dem der blander sig i de debatter der har foregået her på siden. Mit studie har ikke været for at ramme/støde nogen. Det har blot givet mig en forklaring og et indblik.". Du har altså konkluderet, at forskellen i service/pris skyldes, at de, der får mindre/betaler mere, må være mere utiltrækkende/er så tykke, gamle, beskidte eller påvirkede. Nu ved jeg ikke, hvor gammel man skal være for at komme i din ”gamle-kasse”, men at sidestille modenhed/alder med ”utiltrækkende/tyk/beskidt/påvirket” vil jeg lade stå for sig selv! Jeg tænker også, at ”de tykke” vil have sig frabedt denne sammenligning!

Jeg tænker endvidere, at dine ”studier” kunne løftes, hvis du kunne bringe anonyme interviews fra ”leverandørerne”.

Her fra ser det ud som om, at du gennem debatterne her på siden, har undret dig over, at A og B kan besøge samme sted og så få tilbudt forskellige ydelser og er blevet opkrævet forskelligt for samme ydelse. Gennem dine ”studier” har du så ved selvsyn konkluderet, at årsagen må være, at køberen er utiltrækkende mv.

Igen - din mening er nøjagtig ligeså god som min, men dit røgslør om igangværende feltarbejde og studier, har i hvert fald narret mig og jeg sidder tilbage og tænker - vorherre til hest hvilket misbrug af min tid, hvor jeg ellers i starten fattede en vis interesse for din "videnskabelige" tilgang.

Jeg tænker endvidere, at du har været noget uheldig med dit massive møde med "utiltrækkende mænd osv" på diverse thai-steder. Men en del af forklaringen kan jo være, at der er rigtig mange, der tilsyneladende er ældre end dig og vejer mere – i dette perspektiv kan jeg godt forstå, at du er blevet overvældet, når du har været ude i samfundet og fulgt livet på thaistederne på tætteste hold inde fra. Men det burde du vel have oplyst om, at det indgik i dine forudsætninger for dine "studier", hvis altså dine egne ord står til trone!

I mine øjne har du lige konkluderet, at jorden er flad, hvilket jeg så har kommenteret på!

Min opfordring er derfor, at du en anden gang blot udtrykker dine holdninger og meninger og undlader, at sovse det ind i påståede studier, der her fra får det til at se ud som om, at du dermed tillægger dine ord mere  manipulerende værdi overfor dig selv end de kan bære – og forsøger på, at få andre til at "købe".

Godt nytår her fra og guds fred :-P 

Redigeret af Goldfinger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...