Hop til indhold
vigen2b

Karina becker Thorning

Recommended Posts

Var på visit hos Karina mandag den 23 dec , hold da kæft en omgang , jeg lage 2000 kr men fik også fuld valuta for pengene , flot , fræk og sexet . Kan varmt anbefales

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Var på visit hos Karina mandag den 23 dec , hold da kæft en omgang , jeg lage 2000 kr men fik også fuld valuta for pengene , flot , fræk og sexet . Kan varmt anbefales

Hej Vigen2b

OK, men hvilket år var det mandag d. 23 december.

Lidt flere fakta om hende og stedet.

hilsen Aalborg

PS: Sorry - skulle bare lige moppe lidt. GOD JUL

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg faldt også over hendes billeder og masse videoer på Youtube, hvor hun ser superlækker ud. Jeg fik dog en fornemmelse af, at de ikke alle var af nyere dato, så jeg vil vildt gerne vide, hvordan billederne passer med virkeligheden i Thorning? Og hvad du fik for pengene? 

Jeg har aldrig selv prøvet den berømte Ellen, men valget er mellem hende eller Karina Becker - lige nu. Begge er langt væk ift mig, så rejsen skal gerne være det værd!

På forhånd tak for mere info:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi, men gik igen. Hun er ok lækker, billederne er dog photoshoppet.

Er kæmpe minus er stedet og grunden til jeg gik! Det er decideret ulækkert!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for uddybning, Morten - men er der et kæmpe misforhold imellem billederne og virkeligheden eller er det bare en tattoo eller to der er fjernet? Nogle photoshopper jo, så man ikke kan genkende dem, selvom man står lige overfor dem. 

Er hun slank, ser hun gammel ud, var hun imødekommende - osv? Ja, jeg vil bare gerne vide lidt mere inden jeg kører så langt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej ChoosyVery

Nej der var ikke et kæmpe misforhold. Men hun er ikke så køn i virkeligheden som på billederne. Kroppen og Tattoos er det samme.

Hun virkede til at være meget imødekommende. Med alder osv. er jeg lidt mere på herrens mark, var der jo ikke så længe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for uddybning, Morten - men er der et kæmpe misforhold imellem billederne og virkeligheden eller er det bare en tattoo eller to der er fjernet? Nogle photoshopper jo, så man ikke kan genkende dem, selvom man står lige overfor dem. 

Er hun slank, ser hun gammel ud, var hun imødekommende - osv? Ja, jeg vil bare gerne vide lidt mere inden jeg kører så langt. 

Hej ChooseVery

Jeg har fortsat min første experience til gode med en trans, men jeg kommer indimellem på matriklen hvor de jo normalt også har fruentimmere uden diller:

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Jeg var forbi mellem jul og nytår hvor det var bemeldte Karina Becker som lukkede mig ind. Blev til en kort passiar i sofaen mens vi fandt ud af, at der ikke var nogen "ægte" damer på job. Jeg ikke er nogen "photoshop-expert", så jeg skal ikke afvise, at det er tilfældet, men jeg vil dog mene, efter at have tjekket hendes billeder/video, at der er meget stor overensstemmelse mellem personen jeg traf og billederne (kunne ikke se nogen tatoos pga. påklædningen).

Derimod vil jeg stille mig tvivlende overfor beskrivelsen af stedets hygiejniske standard. Jeg har nok været forbi en 6-8 gange de sidste par år og besøgt diverse piger på stedet og min oplevelse er faktisk den direkte modsatte end den Morten giver udtryk for. Altid renligt, ingen opvask der sejler eller beskidt vasketøj rundt omkring, ingen mærkelige lugte, rene håndklæder før og efter osv.

Jeg noterede mig, at Mortens indlæg i denne tråd var nr. 1 og 2 overhovedet her på EG og det kan jo være tilfældigt, men iblandt ser man jo denne side brugt til noget helt andet og jeg gætter på, at det var sidstnævnte som var anledningen her..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...