Hop til indhold
the jon

SMUKKE ELINA IN VANLØSE tel . 91943025

Recommended Posts

Hade booket med Elina, 10 min inden sender hun sms og beder mig komme senere. Ikke i orden og kommer ikke hverken senere eller nogensinde til hende igen. Dårlig stil er det lidt for meget af i denne verden så jeg ville lige advare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Hade booket med Elina, 10 min inden sender hun sms og beder mig komme senere. Ikke i orden og kommer ikke hverken senere eller nogensinde til hende igen. Dårlig stil er det lidt for meget af i denne verden så jeg ville lige advare.

Advanced member  -  og så skrive telefonnummeret...

Gid jeg var, "advanced member"..!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

En hurtig søgning på google siger at det bestemt heller ikke er hende på billederne du ville møde i døren, så hun gjorde dig nok en tjeneste :)

Kan Google virkelig afgøre det?

Utroligt hvad man kan nu om stunder!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Advanced member  -  og så skrive telefonnummeret...

Gid jeg var, "advanced member"..!!

Det står i hendes annonce så det er til offentlig skue

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Elina engang i sommers - og nej, regnede nu heller ikke med billederne var ægte, og blev derfor heller ikke specielt skuffet da det var en lidt træt blondine i slutningen af 30'erne der åbnede. Hun var pæn nok til at jeg blev til en quickie til 400 kr., men ikke lige noget for mig ellers.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med disse piger er det såmænd bare først til mølle princippet! Man kan overhovedet ikke bebrejde dem det, da de garanteret ofte bliver brændt af! Derfor er der ingen grund til at tage anstød over at man ikke lige kan komme til på det aftalte tidspunkt - thats just a part of the game!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...