Hop til indhold
Supermand34

Massage med mere til par

Recommended Posts

Kæresten og jeg har tit snakket om at få massage sammen (af kvinde, mand eller begge dele).

Vi har også snakket om, at det kunne være frækt, hvis det udviklede sig til mere. Endnu har det kun været fantasi, men hvis det skulle blive til virkelighed, ved I så, hvor og med hvem dette kan lade sig gøre?

Jeg/vi er nye i det her, og vi er ikke interesserede i swingerklub p.t.

Nogen der har erfaringer og anbefalinger?

Vi søger i København og evt. Sydfyn

M.v.h.

S

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sensualhealingdk.com har par-massage med erotisk slutning... søg på navnet her på siden og du kan finde mine anmeldelser.

Det er ikke sex, men happy ending i diverse formater

Redigeret af Ragnarson

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Nu vil jeg ikke sige noget hundrede procent, men det er måske en mulighed i brylle, hos Suisi og pigerne der.

Jeg syntes du skulle ringe eller skrive til dem,   der er et sobert sted hvor dui er sikker på IKKE at blive snydt,    søde piger, er kommet der i flere år.

Ja og i kan jo også spørge 123 thai massage i odense det er også søde piger .

Der er dog lidt juleferie der lige nu .

VH

Kæresten og jeg har tit snakket om at få massage sammen (af kvinde, mand eller begge dele).

Vi har også snakket om, at det kunne være frækt, hvis det udviklede sig til mere. Endnu har det kun været fantasi, men hvis det skulle blive til virkelighed, ved I så, hvor og med hvem dette kan lade sig gøre?

Jeg/vi er nye i det her, og vi er ikke interesserede i swingerklub p.t.

Nogen der har erfaringer og anbefalinger?

Vi søger i København og evt. Sydfyn

M.v.h.

S

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg

Link til indlæg

I kunne prøve Liv - hun er bi-seksuel og annoncerer at hun tager imod mænd, kvinder og par. Jeg ved dog ikke om hun har forstand på at give egentlig massage.

http://side6.dk/resultatside/?q=5741

Hun får kun positive anmeldelser her og I kan trygt henvende jer - og skulle I ha' lyst til et rollespil er hun mere end positiv.

Held og lykke

Redigeret af Dristige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...