Supermand34 0 Skrevet 25. December, 2014 Kæresten og jeg har tit snakket om at få massage sammen (af kvinde, mand eller begge dele). Vi har også snakket om, at det kunne være frækt, hvis det udviklede sig til mere. Endnu har det kun været fantasi, men hvis det skulle blive til virkelighed, ved I så, hvor og med hvem dette kan lade sig gøre? Jeg/vi er nye i det her, og vi er ikke interesserede i swingerklub p.t. Nogen der har erfaringer og anbefalinger? Vi søger i København og evt. Sydfyn M.v.h. S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. December, 2014 (edited) Sensualhealingdk.com har par-massage med erotisk slutning... søg på navnet her på siden og du kan finde mine anmeldelser. Det er ikke sex, men happy ending i diverse formater Redigeret 25. December, 2014 af Ragnarson Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 25. December, 2014 (edited) Hejsa. Nu vil jeg ikke sige noget hundrede procent, men det er måske en mulighed i brylle, hos Suisi og pigerne der. Jeg syntes du skulle ringe eller skrive til dem, der er et sobert sted hvor dui er sikker på IKKE at blive snydt, søde piger, er kommet der i flere år. Ja og i kan jo også spørge 123 thai massage i odense det er også søde piger . Der er dog lidt juleferie der lige nu . VH Kæresten og jeg har tit snakket om at få massage sammen (af kvinde, mand eller begge dele). Vi har også snakket om, at det kunne være frækt, hvis det udviklede sig til mere. Endnu har det kun været fantasi, men hvis det skulle blive til virkelighed, ved I så, hvor og med hvem dette kan lade sig gøre? Jeg/vi er nye i det her, og vi er ikke interesserede i swingerklub p.t. Nogen der har erfaringer og anbefalinger? Vi søger i København og evt. Sydfyn M.v.h. S Redigeret 25. December, 2014 af afløbsrenseren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Supermand34 0 Skrevet 26. December, 2014 Tak for tippet. Har du et link til Suisi? Er der ellers nogen, som har erfaring med at have kæresten/konen med? Vi har ikke prøvet det før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 224 Skrevet 27. December, 2014 (edited) I kunne prøve Liv - hun er bi-seksuel og annoncerer at hun tager imod mænd, kvinder og par. Jeg ved dog ikke om hun har forstand på at give egentlig massage. http://side6.dk/resultatside/?q=5741 Hun får kun positive anmeldelser her og I kan trygt henvende jer - og skulle I ha' lyst til et rollespil er hun mere end positiv. Held og lykke Redigeret 27. December, 2014 af Dristige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg