Hop til indhold
dklookout

DJURSLANDNYHED/ GJESING SARAH

Recommended Posts

Ud og prøv hende og gi en melding   :roll:

Ja, der er jo ikke andet for. Det vil bare være nederen at køre 45 min. for at møde en der slet ikke er i nærheden af det som udbydes :)

Men lad os nu se hehe :mrgreen:  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey

Så har jeg været der.

Stedet ligger ok diskret i en Gjesing med parkering bag ved huset. Jeg ringede på og der blev åbnet af hende selv. Hun var iført en bodystocking og høje hæle, så det startede godt.

Hendes alder vil jeg bedømme til måske 28-30(jeg er ikke den bedste til at vurdere).

Jeg var rimelig nervøs, men hun virkede ret sød og jeg slappede lidt af. Vi hilste på hinanden og gik mod "hyggerummet".

På vejen derinde, fik jeg lov lige til at sidde i sofaen og vælge i menuen. Det blev til 30 minutter uden superfransk(jeg vil være safe på alle måder hihi). 800 kr. var prisen og det tror jeg er ganske normalt.

Derefter gik vi ind på værelset, hvor jeg stillede skoene og tøjet. Jeg tog lige et bad, selvom jeg havde været det inden jeg tog afsted. En ting som er fedt, er at der er rene håndklæder, så hygiejnen er nu meget fin

Så gik turen ind i rummet igen og inden vi gik i gang, tog hun også lige et bad.

Da hun endelig kom tilbage(ej det tog nu ikke så lang tid, men jeg var nu nervøs, så det føles som 100 år) tog hun tøjet af og lagde sig ind til mig. En ok krop og fin numse.

På med gummi(med munden naturligvis :eek: ) og så fik jeg en gangske udmærket gang fransk. Meget fin tungespil og hun kunne tage den meget ind(ikke sådan noget lige på hovedet agtigt). Efter noget tid, var det tid til selve sexen. Hende ovenpå i noget tid og der synes jeg hun gjorde et fint stykke arbejde. Doggy blev også prøvet og selvføli også missionæren. Jeg var godt tændt og ca. 20 minutter efter vi gik i gang, var det på tide at skyde kanonen af.

Jeg kan sige at det var en ok omgang. Rent og pænt sted, meget at vælge på menuen og en sød, snaksalig pige. Om jeg kommer igen? Det ved jeg ikke helt, da det alligevel er 45-50 min. hver vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåårh ja....det var sku det vigtigste

Det er det ikke. Og ligner ikke:)

Jeg forstår ikke hvorfor man benytter sig af andre billeder...men jeg var nu i døren, og godt liderlig haha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...