Guest TboneDK Skrevet 26. December, 2014 Er det kun mig, der syntes at den side er helt til hest, efter de lavede om på den? Nu kan man ikke længere se hvad dato en annonce er slået op, og det virker som om, at når man scroller ned igennem siden. så er der opslag der er flere dage gamle, og altså ikke fra Idag (og derfor måske udløbet) Eller, er det mig der "bare" skal sætte et filter eller andet et sted? (Ved godt det ikke er en anmeldelse, men vidste ikke om det ville gå under EFTERLYSNING?) Flyt gerne, hvis jeg overtræder nogle regler her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 206 Skrevet 26. December, 2014 Er helt enig - siden er, på en måde "ubrugelig" - mest irriterende at man ikke kan se dato. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 26. December, 2014 Datoen står forneden på siden. Hvis du bruger forsiden og ikke søgefunktionen, så ser du altid dagens opslag. Fidusen ved annoncelight er jo netop, at man annoncerer på dagen ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 26. December, 2014 Datoen står forneden på siden. Hvis du bruger forsiden og ikke søgefunktionen, så ser du altid dagens opslag. Fidusen ved annoncelight er jo netop, at man annoncerer på dagen så kan den jo godt bruges igen. har også savnet datoen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 26. December, 2014 Datoen står forneden på siden. Hvis du bruger forsiden og ikke søgefunktionen, så ser du altid dagens opslag. Fidusen ved annoncelight er jo netop, at man annoncerer på dagen Ja, men det er bare irriterende at skulle rende en hel masse urelevante annoncer igennem, fremfor som jeg plejer at søge på bynavne, hvor jeg nu ikke kan se om annoncerne er fra igår eller idag - gør ihvertfald at jeg ikke gider bruge siden så meget som tidligere. ØV ØV - det var ellers en rigtig god og enkel side, som bare behøvede lidt mere brugervenlighed for at blive rigtig god - men det her er da noget af et tilbageskridt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. December, 2014 (edited) Efter min mening har det altid været en skod side. En stor rode butik med mange mystiske annoncer, dubletter, tilbud om lektie hjælp, etc. Savner voksenlisten. Redigeret 27. December, 2014 af titman 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 27. December, 2014 Efter min mening har det altid været en skod side. En stor rode butik med mange mystiske annoncer, dubletter, tilbud om lektie hjælp, etc. Savner voksenlisten. Voksenlisten er der da stadigvæk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 27. December, 2014 Jeg skrev og spurgte AL om datoen og fik fgl. svar "Det kommer snarest på igen" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 27. December, 2014 Jeg syntes på ingen måde at siden er noget " skod " jeg har fundet en del gode oplevelser på den side efterhånden men vil da give jer ret i at det ny look er tilbagegang . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 27. December, 2014 Voksenlisten er der da stadigvæk ? Nej, den har været lukket siden 26 juli 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 29. December, 2014 Nej, den har været lukket siden 26 juli Den var ellers god syntes jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Born1982 12 Skrevet 14. Januar, 2015 Hvor søger i så efter pigerne?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 14. Januar, 2015 Jeg syntes på ingen måde at siden er noget " skod " jeg har fundet en del gode oplevelser på den side efterhånden men vil da give jer ret i at det ny look er tilbagegang . Dato for indsættelse er kommet tilbage igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest [email protected] Skrevet 15. Januar, 2015 (edited) dato er tilbage = godt..... men når man kigger på siden på arbejde er det træls at der er kommet så mange billeder på "forsiden" og reklame..... det harmonerer ikke med at sidde på storkontor og herinde passer tiden ikke, men den er nok utm? ( nu er klokken 09.19 ) Redigeret 15. Januar, 2015 af [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Januar, 2015 Ja lidt nyt er altid svært at finde ud af.. men en kanon god side... der kommer mine kunder fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 17. Januar, 2015 Efter min mening har det altid været en skod side. En stor rode butik med mange mystiske annoncer, dubletter, tilbud om lektie hjælp, etc. Savner voksenlisten. Fedt! kan du smide linket til lektiehjælp? jeg savner hjælp til at lægge to og to sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 17. Januar, 2015 dato er tilbage = godt..... men når man kigger på siden på arbejde er det træls at der er kommet så mange billeder på "forsiden" og reklame..... det harmonerer ikke med at sidde på storkontor og herinde passer tiden ikke, men den er nok utm? ( nu er klokken 09.19 ) Det har du ret i, her er klokken 22.47 .....der er vist et eller andet suspekt igang tror jeg!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg