Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Natasha på Østerbo et par gange. Første gang var massagen god med erotiske undertoner, som jeg godt kan lide. Jeg vendte derfor forhåbningsfuld tilbage for at få en time med tantra. Det skal siges at jeg ikke havde bestilt tid i forvejen. De havde meget travlt og jeg blev "startet" op af en lidt ældre dame, der så ville lade en yngre model tage over senere. Det er lidt rodet når en anden pige skal tage over i et massageforløb, det er jo et tillidsforhold der opbygges mellem massøse og kunden under massagen. Efter ca. 20 min. skiftede de og Natasha overtog - med meget kolde hænder - som føltes som istapper der blev strøget henover min krop. Hun gjorde mig tilmed hurtig færdig på ialt en halv tine, hvorefter jeg fortalte at jeg havde bestilt og glædet mig til 1 time. Hun beklagede pænt misforståelsen og nedsatte prisen, men jeg synes ikke den samlede behandling var en halv time værd. Jeg tror jeg prøver andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...