Hop til indhold
Klik-Mix

Ju - Kalasin Thai Massage

Recommended Posts

Besøgte Ju her i december og fik 1 times oliemassage. Lækre lokaler i nedlagt butik, rent og velduftende. Massagerummet ligger “op ad trappen” . Midt i rummet står den nok største og solideste massage briks jeg nogensinde har set. Der lagde jeg mig på maven. Afklædt.

Ju er lækkerheden selv. Udover hun ser hammer godt ud er hun sød, slank, smilende og sexet. Der er foto af Ju på hendes hjemmeside.

Massagen startede i den hårde ende med tryk og pres, for så at gå over i egentlig oliemassage. Lækkert og blidt. Lår, ben, baller, ryg, arme, nakke. Ja det hele blev masseret. Jeg svævede på en lyserød sky. Det var super dejlig massage uden nogen form for pirring overhovedet.

Om på ryggen og Ju tog ben og lår under kærlig behandling. Hendes varme hænder nærmede sig lyskeområdet - og ja, så skete det der bare måtte ske når man ligger sådan. Sjældent har jeg haft så kraftig en erektion. Og Ju havde ikke engang rørt ham overhovedet.

Herfter fulgte, efter aftale om pris, et sensuelt, langsomt, blidt og utrolig lækkert handjob. Det var pirring og det var frækt. Det kandiderer til det bedste handjob jeg nogensinde har fået. Udløsningen var så kraftig og kom i kaskader. Til overraskelse for både Ju og jeg.

Jeg spurgte ikke om hun tilbød andet. Jeg er også lidt ligeglad, selvom en lækker B2B med hende givet ville være en oplevelse af de helt store

Redigeret af Klik-Mix

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Ju her i december og fik 1 times oliemassage. Lækre lokaler i nedlagt butik, rent og velduftende. Massagerummet ligger “op ad trappen” . Midt i rummet står den nok største og solideste massage briks jeg nogensinde har set. Der lagde jeg mig på maven. Afklædt.

Ju er lækkerheden selv. Udover hun ser hammer godt ud er hun sød, slank, smilende og sexet. Der er foto af Ju på hendes hjemmeside.

Massagen startede i den hårde ende med tryk og pres, for så at gå over i egentlig oliemassage. Lækkert og blidt. Lår, ben, baller, ryg, arme, nakke. Ja det hele blev masseret. Jeg svævede på en lyserød sky. Det var super dejlig massage uden nogen form for pirring overhovedet.

Om på ryggen og Ju tog ben og lår under kærlig behandling. Hendes varme hænder nærmede sig lyskeområdet - og ja, så skete det der bare måtte ske når man ligger sådan. Sjældent har jeg haft så kraftig en erektion. Og Ju havde ikke engang rørt ham overhovedet.

Herfter fulgte, efter aftale om pris, et sensuelt, langsomt, blidt og utrolig lækkert handjob. Det var pirring og det var frækt. Det kandiderer til det bedste handjob jeg nogensinde har fået. Udløsningen var så kraftig og kom i kaskader. Til overraskelse for både Ju og jeg.

Jeg spurgte ikke om hun tilbød andet. Jeg er også lidt ligeglad, selvom en lækker B2B med hende givet ville være en oplevelse af de helt store

Hvad måtte du give for ekstra (HJ)? Må man rører hende under massagen, eller? Har længe gerne ville besøge hende Ju, og må tage mig sammen i det nye år

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad måtte du give for ekstra (HJ)? Må man rører hende under massagen, eller? Har længe gerne ville besøge hende Ju, og må tage mig sammen i det nye år

Jeg fik varm oliemassage, hvilket er en del dyrere end den almindelige. Se Ju's hjemmeside for priser. Incl HJ landede vi på en lille tudse. I den pænt høje ende, men alle pengene værd

Om man må røre? I don't know and I don't care. Jeg kom for massagens skyld samt Ju's eminente handjob  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Som jeg før har nævnt, så går man ikke skuffet fra stedet, Kalasin Thaimassage og JU's herligheder...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter disse gode anmeldelser var der ingen vej udenom. Jeg kan kun tilslutte mig hvad der ellers er skrevet. Ju er fantastisk til at give massage, hvilket jo i sig selv er værd at tage med. Herudover er det nok til dato det bedste handjob jeg har fået!! Der var både sol, måne og stjerne, da jeg kom. Hun forstår virkelig at trykke på de helt rigtige knapper og jeg kan kun anbefale at man bruger lidt ekstra kr. på Ju end at spilde dem på ligegyldigt olieplaskeri og handjob, som i værste tilfælde kan gøre direkte ondt. Hun er sød, venlig og imødekommende. Derfor vil mit råd være at man selv optræder på samme måde. Jeg spurgte ikke selv efter det, men optrådte blot høfligt og respektfuldt. Havde selvfølgelig været i bad hjemmefra og jeg ikke tro at man ikke også får buddet hvis man følger dette, men kan selvsagt ikke love noget. Hvem og hvad hun tilbyder må være op til hende selv. Men for at gentage mit råd: Brug dog den ekstra hund eller to når man alligevel har tegnebogen fremme og få kvali for HVER EN KRONE!. 

På 12-skalaen:

Stedet: Rent og pænt. Rene håndklæder og varme i briksen. 10

Massage: 12. Hun ved rent faktisk hvad hun gør og kan både tage fat og være blid. Sød og sjov så man med det samme slapper af. 

Svensk: 12 - men kun i mangel af 12-skalaens begrænsning. Jeg ved ikke om jeg kan give to 12-taller, men I er ved at forstå pointen tror jeg. 

Det er ikke sidste jeg kan skal besøge Ju!

Redigeret af jydetampen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

....ak, ja....så kom dagen, hvor alt - selvforskyldt - gik i hårdt knude med hensyn til massage hos my number one, JU.....

Det var sådan en fredag, hvor man først fik bekræftet sin aftale, men hvor man troede det var et tidspunkt, og så var det et andet tidspunkt...og som sagt skylden var min og selvom JU prøvet at find tidspunkt i kalenderen, så passede det bare ikke sammen....

Så lidt slukøret kørte jeg ned ad Nørre Alle mod Nørrebro. For så at opdage, at dagens anden uheld indtraf....cyklen punkteret....ak med håret i forhjulet kom ideen til mig i ly af tonerne fra John Mogensens Nina, kære Nina....hos Thai Sky Wellness....hun er jo beskrevet som en legende på eroguide....så jeg greb smartphonen og fandt nummeret til klinikken og indenfor 10 min, så var aftalen med Nina i hus....så jeg lod cykel være cykel og jumpede på bussen mod indre by....

Wupti...så var man der og blev budt ind af en lille kvinde, der sådan mes hensyn til "lækkerhed"...skuffede mig...men ind i et trængt lokale blev jeg anvist...vi talte om massagen og jeg valgte en omgang tantramassage...Nina forsvandt og jeg klædte mig til tonerne af blid thaimusic....lidt slummrende lagde jeg mig på brixen og ind trådte Nina, som forvandlet...lille charmerende og med blink i øjet...

Den næste time var super med alt det, der nu hører sig til.....men men men....det slog ikke hvad jeg var vandt til og her er JU bare i en liga for sig....lige som beskrevet tidligere, og jeg har allerede fået bestilt tid til næste gang hos JU.....glæder mig....:-)

Nina, hende er der intet at udsætte på....for skulle JU en dag ej være i branchen længere, så vil hun overtage rollen, som min favorit...

Godt nytår 2015 til alle....

Jubiii

Del dette indlæg

Link til indlæg

kære Nina....hos Thai Sky Wellness....hun er jo beskrevet som en legende på eroguide....så jeg greb smartphonen og fandt nummeret til klinikken og indenfor 10 min, så var aftalen med Nina i hus....så jeg lod cykel være cykel og jumpede på bussen mod indre by....

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Jeg spurgte ikke om hun tilbød andet. Jeg er også lidt ligeglad, selvom en lækker B2B med hende givet ville være en oplevelse af de helt store"

Fra mit eget besøg ved jeg godt at hun ikke umiddelbart lægger op til mere end HJ. Men jeg måtte røre uden på tøjet. Er der nogen der har oplevet mere med Ju?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbh

Jeg var der igår og havde egenligt aftalt en tid hos Ju, men da jeg kom var hun optaget, så da hendes "veninde" tilbød sig istedet slog jeg til da jeg mærkede en super kemi lige med det samme, hun var meget ung og utrolig køn og vi snakkede og grinede under hele massagen og hun sagde flere gange at hun syntes jeg var en dejlig og flot mand med en lækker krop, så det endte med at vi udvekslede privat nummer da hun gerne ville komme hjem til mig en dag og lave thai mad, selve massagen var ok men ikke pragende med følte mig utroligt godt til pas og afslappet i hendes selvskab, så alt i alt en dejlig oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der igår og havde egenligt aftalt en tid hos Ju, men da jeg kom var hun optaget, så da hendes "veninde" tilbød sig istedet slog jeg til da jeg mærkede en super kemi lige med det samme, hun var meget ung og utrolig køn og vi snakkede og grinede under hele massagen og hun sagde flere gange at hun syntes jeg var en dejlig og flot mand med en lækker krop, så det endte med at vi udvekslede privat nummer da hun gerne ville komme hjem til mig en dag og lave thai mad, selve massagen var ok men ikke pragende med følte mig utroligt godt til pas og afslappet i hendes selvskab, så alt i alt en dejlig oplevelse.

Hvor mange veninder mon der er?

Jeg var forbi i dag efter at have ringet forgæves i går og blev lukket ind af den temmeligt smukke Ju. Jeg blev gennet ind i et værelse med dør. Foran værelset var der indrettet en anden massageplads med stof hængt op som adskillelse. Mellem de to massagepladser er der altså en dør og noget (tyndt) stof ...

Nå, inde i lokalet stod en anden kvinde, som jeg senere fandt ud hedder Ning (hvis ikke jeg allerede husker forkert). Jeg prøvede at forklare at jeg havde læst på hjemmesiden, at Ju var en fantastisk massør (det står der jo). Men Ning beroligede med at de var uddannet fra samme sted (damn, jeg ville bare så gerne masseres af Ju!).

Nå, jeg bestilte Thaimassage og forklarede at jeg havde spændinger i skulder og nakke. Så fik jeg først god massage af skuldre, ryg og lænd. Derpå ben, hvor hun et par gange sagde "sorry" (det meste snak foregik på engelsk). Undervejs fortalte hun at de havde haft så travlt i denne uge! I går havde de kunder fra 10 til 18. Jeg spurgte om det var for meget eller om det var o.k. Hun svarede o.k., men da vi tog afsked forklarede hun, at hun og Ju plejer at massere hinanden lidt, når der ikke er kunder, fordi det er hårdt for deres egne skuldre. Eller at hun havde et redskab til at massere sig selv med, men når der var så travlt blev det ikke til noget.

Så, giv dem nu lige lidt ro, drenge!

Nåmen, efter den store omvending blev der masseret videre og fumlet rundt med det håndklæder der hele tiden havde dækket kritiske zoner, når de ikke lige var i næsten-fokus for massagen. Midt i det hele blev jeg tilbudt ekstramassage og havde svært ved at sige nej, og det gik da også helt fint. Men det var ikke slut med det. Så blev jeg vasket og fik liggende på ryggen masseret skuldre og nakke. Bagefter op at sidde og mere skuldermassage. Til sidst fik jeg besked på at komme igen, for mine skulderproblemer var for voldsomme til at blive løst på en gang (det er helt korrekt!).

Forlod stedet smilende 1 time og 20 efter ankomst. Er dog nu lidt i vildrede: Dels vil jeg jo ikke belaste de kære damer for meget og dels kan jeg ikke helt slippe synet af Ju og lyden af hendes latter gennem døren, da der ½ times tid efter min ankomst dukkede en kunde op til hende ... Men at bestille Ju, vil jo nu nærmest være en fornærmelse mod Ning, der i øvrigt også syntes jeg har en flot krop (det er rimeligt korrekt ...). Åh alle disse dilemmaer. Så også lige at tre sugarbabes havde skrevet til mig mens jeg fik massage.

Jeg havde svært ved at vurdere Nings alder, men hun ligner lidt en modsætning til høje, slanke Ju, da hun er lav og lidt tættere med former over det hele :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

....dejligt at læse om nye tiltag....Bebop, du bør dog giver dig selv fornøjelsen af JU....du vil ikke fortryde. Men forstår samtidig dit dilemma nu...stødte før nytår ind i en anden medarbejder, som måske er omtalte. Blev tilbudt medarbejderen af JU, men insisterede på vores aftale.....og derved blev det selvom hun var igang et andet sted....

Malerkbh....det må siges, at du har udstrakt charme med sådan en aftale...held og lykkd med det....:-)

Jubiii

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbh

Hvor mange veninder mon der er?

Jeg var forbi i dag efter at have ringet forgæves i går og blev lukket ind af den temmeligt smukke Ju. Jeg blev gennet ind i et værelse med dør. Foran værelset var der indrettet en anden massageplads med stof hængt op som adskillelse. Mellem de to massagepladser er der altså en dør og noget (tyndt) stof ...

Nå, inde i lokalet stod en anden kvinde, som jeg senere fandt ud hedder Ning (hvis ikke jeg allerede husker forkert). Jeg prøvede at forklare at jeg havde læst på hjemmesiden, at Ju var en fantastisk massør (det står der jo). Men Ning beroligede med at de var uddannet fra samme sted (damn, jeg ville bare så gerne masseres af Ju!).

Nå, jeg bestilte Thaimassage og forklarede at jeg havde spændinger i skulder og nakke. Så fik jeg først god massage af skuldre, ryg og lænd. Derpå ben, hvor hun et par gange sagde "sorry" (det meste snak foregik på engelsk). Undervejs fortalte hun at de havde haft så travlt i denne uge! I går havde de kunder fra 10 til 18. Jeg spurgte om det var for meget eller om det var o.k. Hun svarede o.k., men da vi tog afsked forklarede hun, at hun og Ju plejer at massere hinanden lidt, når der ikke er kunder, fordi det er hårdt for deres egne skuldre. Eller at hun havde et redskab til at massere sig selv med, men når der var så travlt blev det ikke til noget.

Så, giv dem nu lige lidt ro, drenge!

Nåmen, efter den store omvending blev der masseret videre og fumlet rundt med det håndklæder der hele tiden havde dækket kritiske zoner, når de ikke lige var i næsten-fokus for massagen. Midt i det hele blev jeg tilbudt ekstramassage og havde svært ved at sige nej, og det gik da også helt fint. Men det var ikke slut med det. Så blev jeg vasket og fik liggende på ryggen masseret skuldre og nakke. Bagefter op at sidde og mere skuldermassage. Til sidst fik jeg besked på at komme igen, for mine skulderproblemer var for voldsomme til at blive løst på en gang (det er helt korrekt!).

Forlod stedet smilende 1 time og 20 efter ankomst. Er dog nu lidt i vildrede: Dels vil jeg jo ikke belaste de kære damer for meget og dels kan jeg ikke helt slippe synet af Ju og lyden af hendes latter gennem døren, da der ½ times tid efter min ankomst dukkede en kunde op til hende ... Men at bestille Ju, vil jo nu nærmest være en fornærmelse mod Ning, der i øvrigt også syntes jeg har en flot krop (det er rimeligt korrekt ...). Åh alle disse dilemmaer. Så også lige at tre sugarbabes havde skrevet til mig mens jeg fik massage.

Jeg havde svært ved at vurdere Nings alder, men hun ligner lidt en modsætning til høje, slanke Ju, da hun er lav og lidt tættere med former over det hele :)

Jeg tror der er Ju og så 2 andre veninder ialt...Men næste gang vil jeg insistere på at få Ju da jeg ikke kommer for at få nogen date, men blot for en super god og fræk oplevelse med dejlig massage ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...