Gæst Skrevet 27. December, 2014 (edited) Tjah grunden til at jeg spørger er nok fordi jeg ikke selv gør det; og derfor gerne vil høre om jeg er: "Helt normal." Hvorfor egentlig snakke under sex? Og hvad kan man snakke om under sex ? Redigeret 27. December, 2014 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 27. December, 2014 Ikke under selve akten - Men bagefter . . Kvinden vil tale - og manden vil aller helst sove, nu hvor al energi er brugt og endorfinerne er frigivet . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 27. December, 2014 hvem kan tale med munden fuld af pik, jo selvfølig snakker man da lidt under sexen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 28. December, 2014 Jeg kan dele det i 3 dele, før sexen en lille smule, i halvlegen lidt mere (normalt køber jeg altid en time, derfor bliver der tid til en halvleg) og bagefter får jeg lige GP'ens livshistorie... :oops: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. December, 2014 Det kommer an på hvad du mener med at snakke? Jeg vender ikke lige de seneste nyheder med hende under akten, men taler dog med hende undervejs. Kommer f.eks. med komplimenter, beder hende gøre ting og sager, og lytter til hvad hun gerne vil. En pige havde en gang et blåt mærke lige ved halebenet, og dér kunne jeg ikke lade være med at spørge om ham der var der før mig, ramte ved siden af. Det grinte vi så begge af et kort øjeblik, hvorefter vi fortsatte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. December, 2014 Jeg kan ikke holde kæft så længe en hyggestund varer. De kvinder som der givet mig de bedste/største oplevelser er nogle sludrechatoller og grinebidere der formår at tage det med ind i sengen til fælles fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 28. December, 2014 Helt enig Blue. Sådan er det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. December, 2014 Det kommer an på hvad du mener med at snakke? Jeg vender ikke lige de seneste nyheder med hende under akten, men taler dog med hende undervejs. Kommer f.eks. med komplimenter, beder hende gøre ting og sager, og lytter til hvad hun gerne vil. En pige havde en gang et blåt mærke lige ved halebenet, og dér kunne jeg ikke lade være med at spørge om ham der var der før mig, ramte ved siden af. Det grinte vi så begge af et kort øjeblik, hvorefter vi fortsatte. Ja det jeg mente var meget lig det, som du beskriver, altså lidt small-talk under akten og komplimenter. Sjovt med det eksempel du nævner til sidst om hvordan man kan bruge "dirtytalk" til at skabe en god og hyggelig stemning under selve akten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 28. December, 2014 Ja det jeg mente var meget lig det, som du beskriver, altså lidt small-talk under akten og komplimenter. Sjovt med det eksempel du nævner til sidst om hvordan man kan bruge "dirtytalk" til at skabe en god og hyggelig stemning under selve akten Ok, så forstår jeg, hvor du vil hen. Jeg tænkte jo nok i mit stille sind, at det ikke var referater af de sidste folketingsdebatter. Såkaldt "dirty talk" har jeg prøvet, men her skal pigen dog være til det. Det kan være ret morsomt. Ellers er jeg enig med Blåjakken: En frisk bemærkning eller to samt affødte grin kan virke forløsende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. December, 2014 Ok, så forstår jeg, hvor du vil hen. Jeg tænkte jo nok i mit stille sind, at det ikke var referater af de sidste folketingsdebatter. Såkaldt "dirty talk" har jeg prøvet, men her skal pigen dog være til det. Det kan være ret morsomt. Ellers er jeg enig med Blåjakken: En frisk bemærkning eller to samt affødte grin kan virke forløsende. Så det eksempel som butch kom med havde intet med "dirtytalk" at gøre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 28. December, 2014 Så det eksempel som butch kom med havde intet med "dirtytalk" at gøre? Nej, det synes jeg egentlig ikke. Jeg opfatter det mere som en frisk eller slagfærdig bemærkning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 28. December, 2014 Det afhænger meget af pigen, men jeg er ret begejstret for dominant dirtytalk hvis pigen er med på legen og vi har god kemi. Men jeg har også oplevet adskillige piger hvor vi nærmest lå og smalltalkede om ikke-sexrelaterede emner samtidig med at vi knaldede - det synes jeg faktisk er rigtig frækt... og så er der jo de piger som er sjove og ligesom jeg kan lide at pjatte og drille under sex. Så alt i alt er svaret et rungende JA!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. December, 2014 Jeg tror jeg har misforstået konceptet: "Dirty talk." Er der en, som gider at ulejlige sig med at definere begrebet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 28. December, 2014 Jeg tror jeg har misforstået konceptet: "Dirty talk." Er der en, som gider at ulejlige sig med at definere begrebet ? Hey Titman Denne artikel kunne måske sætte lys i det du søger. http://woman.dk/article/27067-laer-at-tale-fraekt-til-ham?page=0 Men som andre har skrevet i denne tråd, ja snakker også med pigen efter sex. For jeg er bestemt selv et sludre chatol. Kan dog også være en god lytter. Jeg holder meget af, det ikke bare er tju bang, og farvel og tak. Ja har oplevet det en gang. Men de piger der har en evne til, at sludre er jeg mere til Ha en skøn dag Titman. KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. December, 2014 Så det eksempel som butch kom med havde intet med "dirtytalk" at gøre? Det var ikke dirty talk som sådan, mere en sjov bemærkning. Dirty talk er for mig mere - ja beskidt - hvor der bliver sagt ord der under andre omstændigheder ville virke malplaceret. Det kræver dog for mit vedkommende at jeg er 100% sikker på at pigen er med på legen, ellers dør stemningen. Tænder iøvrigt selv på dirty talk fra pigens side :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 28. December, 2014 Det er meget med forskel, alt efter hvilket humør man er i og hvilken pige man hygger med. Men dirty talk er ret morsomt, hvis pigen er god til og stemningen er der. Men har da også hyggesnakket/pjattet/drillet under akten, og det kan være meget intimt og frækt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. December, 2014 Jeg er en stillemus både i og udenfor sengen! Man tror det næsten ikke, men det er jeg altså. Men det genere mig ikke at manden er en snakkegøj under sexen, hvis ikke det tager overhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 28. December, 2014 Jeg er en stillemus både i og udenfor sengen! Man tror det næsten ikke, men det er jeg altså. Men det genere mig ikke at manden er en snakkegøj under sexen, hvis ikke det tager overhånd. Stillemus <3 <3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. December, 2014 I starten sagde jeg ingenting overhovedet, hverken ord eller lyde... Jeg var nærmest en Lolita dukke Pludselig begyndte jeg at snakke om alt muligt, så jeg mistede "fokus" Nu holder jeg mig til "emne" relaterende samtaler :p 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 28. December, 2014 jeg tæller stød, så jeg ved om jeg denne gang har holdt længere end sidst nogen gange gør jeg det højt :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 28. December, 2014 Jeg er en stillemus både i og udenfor sengen! Man tror det næsten ikke, men det er jeg altså. Men det genere mig ikke at manden er en snakkegøj under sexen, hvis ikke det tager overhånd. ellers må du jo stoppe noget i munden på ham 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg