Gæst Skrevet 2. Februar, 2015 Åhh ja, Jette Gottlieb............ Sjældent har jeg set SÅ flot et overskæg .....................på en kvinde ....eller ....., ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 2. Februar, 2015 Åhh ja, Jette Gottlieb............ Sjældent har jeg set SÅ flot et overskæg .....................på en kvinde ....eller ....., ja Nu har folk jo ellers ofte så travlt med, at politikerne enten aldrig har haft et job, eller at de ofte er akademikere uden kontakt til andre samfundslag. Til sammenligning er Jette Gottlieb uddanney geograf fra Københavns Universitet, men tog siden en håndværkeruddannelse for rent faktisk at arbejde som sådan også. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Februar, 2015 Helt korrekt, og det må man et eller andet sted tage hatten af for, at hun har haft jord under neglene, modsat en hel del af hendes politiker kollegaer, som du også er inde på. Men på det "humoristiske plan" er hun nok mere kendt for "sit overskæg" end for sine evner med en hammer og en lodestok , ihvertfald da hun begik sig på Borgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 2. Februar, 2015 Helt korrekt, og det må man et eller andet sted tage hatten af for, at hun har haft jord under neglene, modsat en hel del af hendes politiker kollegaer, som du også er inde på. Men på det "humoristiske plan" er hun nok mere kendt for "sit overskæg" end for sine evner med en hammer og en lodestok , ihvertfald da hun begik sig på Borgen Ja, på det arbejdsmæssige plan er Jette en af de få politikere man kan have respekt for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 2. Februar, 2015 Ja, på det arbejdsmæssige plan er Jette en af de få politikere man kan have respekt for. Faktisk har EL det ganske fornuftige rotationsprincip. F.eks. er tidligere MF Line Barfod idag partner i advokatfirmaet Foldschack og Forchhammer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 2. Februar, 2015 Faktisk har EL det ganske fornuftige rotationsprincip. F.eks. er tidligere MF Line Barfod idag partner i advokatfirmaet Foldschack og Forchhammer. Ja hun skulle skamme sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 2. Februar, 2015 Ja hun skulle skamme sig. Hvorfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Februar, 2015 Hvorfor? Ja det spørger jeg egentlig også om Må man ikke have en civil karriere efter at have været MF'er? Hvad skulle hun ellers gå på pension eller tage job som avisbud? Iøvrigt er det kun sundt for demokratiet med et rotationsprincip. Mange partier kunne med fordel tage ved lære af EL og dyb respekt for MF'ere, som Mathias Tesfaye, der frivilligt har valgt at vende tilbage til sit job som murer og droppe en ellers lovende karriere i Folketinget. Vi kræver af politikerne, at de skal have erfaring fra det virkelige liv, men brokker os, når der endelig er nogen, der forsøger sig med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 3. Februar, 2015 Ja det spørger jeg egentlig også om Må man ikke have en civil karriere efter at have været MF'er? Hvad skulle hun ellers gå på pension eller tage job som avisbud? Iøvrigt er det kun sundt for demokratiet med et rotationsprincip. Mange partier kunne med fordel tage ved lære af EL og dyb respekt for MF'ere, som Mathias Tesfaye, der frivilligt har valgt at vende tilbage til sit job som murer og droppe en ellers lovende karriere i Folketinget. Vi kræver af politikerne, at de skal have erfaring fra det virkelige liv, men brokker os, når der endelig er nogen, der forsøger sig med det. Nu kan jeg ikke svare for, hvad Midtj. mener, men jeg tillader mig at tro, at det er navnet Foldschack, der udløser skammen, for hvis der er tale om den advokat, som jeg kommer til at tænke på, Knud hedder han vist, så må jeg erklære mig helt enig. Med hvad kan man forvente af folk fra Enfoldighedslisten? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 3. Februar, 2015 Nu kan jeg ikke svare for, hvad Midtj. mener, men jeg tillader mig at tro, at det er navnet Foldschack, der udløser skammen, for hvis der er tale om den advokat, som jeg kommer til at tænke på, Knud hedder han vist, så må jeg erklære mig helt enig. Med hvad kan man forvente af folk fra Enfoldighedslisten? Det er en fuldstændig latterlig og udokumenteret bashing! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 6. August, 2015 Jeg vil også gerne knalde tv-værten Ulla Essendrop Sød og lækker krop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2015 Det er en fuldstændig latterlig og udokumenteret bashing!det står mere og mere klart, onslow er en troll. Jeg har for længst sat ham på ignore, men kan jo se af og til når I andre citerer ham.lad dog fjolset skrive hvad han vil, men lad være med at kommentere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 7. August, 2015 Nu kan jeg ikke svare for, hvad Midtj. mener, men jeg tillader mig at tro, at det er navnet Foldschack, der udløser skammen, for hvis der er tale om den advokat, som jeg kommer til at tænke på, Knud hedder han vist, så må jeg erklære mig helt enig.Med hvad kan man forvente af folk fra Enfoldighedslisten?Lige præcis og så har de røvhuller sgu også stemt for nedskæringer på ældreområdet for at det ikke skal være løgn. Herre Jemeni - hykleriet kender ingen grænser åbenbart.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 7. August, 2015 det står mere og mere klart, onslow er en troll. Jeg har for længst sat ham på ignore, men kan jo se af og til når I andre citerer ham.lad dog fjolset skrive hvad han vil, men lad være med at kommentereGad vide hvor mange der har dig på ignorer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4593 Skrevet 7. August, 2015 troede denne tråd handlede om kendisser man ville kneppe. ...men jeg er jo også naiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg