Bamse 25 Skrevet 2. Januar, 2015 Er der nogen som har oplevet jule/nytårs-surprice i Bredgade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 3. Januar, 2015 Det er Bredgade nr. 18 i Tørring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 3. Januar, 2015 Lyder interessant bamse, er det en begivenhed der må komme ud til folket, uden for tørring om hvad den frække metta ved tørring thai massage har fundet på?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 11. Januar, 2015 Har nu været forbi - ny ung og smuk og !!!!!!!!!!!!! surprise, ja hele januar måned - god fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 11. Januar, 2015 Er det der hvor Daw var/ er. Vis ja hvor er Daw så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the dude 3 Skrevet 12. Januar, 2015 Ny assistent hos Daw? Fortæl mere... :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 13. Januar, 2015 Ung, ja - 30´+ -2. Smuk, ja flot pige. Fræk, ja til det meste. Bør opleves. Daw er dog stadig min favoritmassør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 13. Januar, 2015 Hvad med prisen. Er det den samme som Daw. Hj- bj- fuldpakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the dude 3 Skrevet 13. Januar, 2015 For os der er lidt nye på banen... Hvad er "samme pris" som Daw? Hvad giver man mon for b2b og hj eller bj - en halv eller en hel time... Takker for info... The dude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 21. Januar, 2015 Går ud fra det er standard priser 3-6-1200 for 1 time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 21. Januar, 2015 Det er nu min oplevelse, at standardpriser i Østjylland inkl. Aarhus er 300, 600 og 1.000 for 1 time, hvoraf 45 min. er massage og den resterende tid er til fri leg - alt efter temperament og pengepung. Hilsen Huaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Januar, 2015 Det er nu min oplevelse, at standardpriser i Østjylland inkl. Aarhus er 300, 600 og 1.000 for 1 time, hvoraf 45 min. er massage og den resterende tid er til fri leg - alt efter temperament og pengepung. Hilsen Huaa Laan Stort set ja. Massagen springes dig ofte over ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 21. Januar, 2015 Helt enig - 60 minutters lagengymnastik kan sagtens kompensere de manglende 45 minutters massage Hilsen Huaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg