fyr9000 309 Skrevet 3. Januar, 2015 (edited) Er der nogen der har været her??? https://annoncelight.dk/showad/176491Aalborg Syd ***** Forfriskende Forførende Fræhheder Nordjylland ❤️ Det bliver en hed, herlig mandag ❤️ Mandag d. 30 december kl 9-20 Tlf: 29903407 (desværre ingen sms pga umulig lånetelefon) Det bliver en herlig varm mandag Og du kan deltage for en stund... Tusind knus og de bedste Juletanker, Sisse 1/2 time blidt: 800,- Dansk: 500 Fransk: 500 Cocktail: 600,- Græsk: +300,- Jeg er en sød, smuk pige på 29 år. 172 cm høj og vejer 59 kg, jeg har en fræk og tilpas fyldig hed hjerteformet græsk-mås (gerne til gensidig fornøjelse) Mine lange slanke og velplejede modelstænger indrammer en smuk, lille glat og altid velduftende honningmis, der skriger efter våde kys, berøring og...... "mere" <3 Min faste velsiddende og bløde f-meloner er frække og nyder en våd tunge, et par varme hænder... Mit ansigt er smukt og jeg har et sødt hvidt smil og de pæneste velplejede mørkebrune taljelange lokker samt store fortryllende øjne. Jeg er et besøg værd, og jeg ELSKER intimitet, berøring og hyggelige snakke..Frøken Sisse Redigeret 3. Januar, 2015 af Kowalski Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 3. Januar, 2015 (edited) Er der nogen der har været her??? https://annoncelight.dk/showad/176491Aalborg Syd ***** Forfriskende Forførende Fræhheder Nordjylland ❤️ Det bliver en hed, herlig mandag ❤️ Mandag d. 30 december kl 9-20 Tlf: 29903407 (desværre ingen sms pga umulig lånetelefon) Det bliver en herlig varm mandag Og du kan deltage for en stund... Tusind knus og de bedste Juletanker, Sisse 1/2 time blidt: 800,- Dansk: 500 Fransk: 500 Cocktail: 600,- Græsk: +300,- Jeg er en sød, smuk pige på 29 år. 172 cm høj og vejer 59 kg, jeg har en fræk og tilpas fyldig hed hjerteformet græsk-mås (gerne til gensidig fornøjelse) Mine lange slanke og velplejede modelstænger indrammer en smuk, lille glat og altid velduftende honningmis, der skriger efter våde kys, berøring og...... "mere" <3 Min faste velsiddende og bløde f-meloner er frække og nyder en våd tunge, et par varme hænder... Mit ansigt er smukt og jeg har et sødt hvidt smil og de pæneste velplejede mørkebrune taljelange lokker samt store fortryllende øjne. Jeg er et besøg værd, og jeg ELSKER intimitet, berøring og hyggelige snakke..Frøken Sisse desvære må du ikke bruge billeder af glædespiger Redigeret 3. Januar, 2015 af Kowalski Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 309 Skrevet 3. Januar, 2015 desvære må du ikke bruge billeder af glædespiger Jeg undskylder på forhånd, men hold nu op en flok klaphatte der styrre denne side. Reglerne siger: § 3. ...Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser samt billeder der ikke i forvejen fremgår af annonceringen. Billederne fremgår af annoncen!! WHATS THE FU**ING PROBLEM??? Det var det samme pis i >denne tråd uden et ordenligt svar fra admin. Beklager mit temperament, men synes admin enten skal følge reglerne eller ændre dem! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 3. Januar, 2015 Melder mig lige ud af den der snak om admin, men for at holde den til tråden, så har jeg faktisk lige skrevet til hende i går hvornår hun var i Aalborg igen.. Har endnu ikke fået svar.. Hun er på min to do liste.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 815 Skrevet 3. Januar, 2015 Nu nåede jeg ikke lige at se Knallertens indlæg før det blev redigeret af Kowalski , MEN ku' man evt forestille sig , at Knallerten havde indsat et billede , som ikke overholdt reglerne ? Vendelboen .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 3. Januar, 2015 Mener faktisk bare at han havde indsat hendes annonce med de tilhørende billeder.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Vegas 18 Skrevet 4. Januar, 2015 lækker pige som godt kan anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kowalski Skrevet 4. Januar, 2015 (edited) som du også fik at vide i sidste tråd. Citat: det er kun tilladt at uploade billeder du selv har rettighederne til. Redigeret 4. Januar, 2015 af Kowalski Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg