Gæst Skrevet 3. Januar, 2015 Hejsa drenge Jeg vil gerne høre, hvordan man tester om bryster er ægte eller fake. "Fake" defineres som bryster, hvor der enten er silikone implantat eller saltvand i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 3. Januar, 2015 1. med hånden - hvordan føles de - faste eller naturligt bløde overalt? 2. med pikken - dvs. kan de bruges til spansk? Unaturlige kan sjældent bruges til spansk, da de er for hårde og/eller ikke kan presses tilpas sammen omkring pikken. 3. med øjnene: er de kuglerunde, unaturlige/eller er der ligesom ingen eller et fremhævet mellemrum mellem brysterne, vender brystvorterne opad/sidder på den øverste halvdel, er der ar under brysterne, passer de til pigen? osv. Hvis en pige ellers har nogle flotte og velsiddende bryster fatter jeg ikke nogen læge vil begynde at ødelægge dem - nærmest ligesom vi siger i motorcykelverdenen "Never fix a running bike" - derimod synes jeg hængebryster godt må hjælpes lidt på vej - bare det ikke tager overhånd og bliver unaturligt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyS 129 Skrevet 3. Januar, 2015 Med hensyn til punkt 2, så har jeg nu aldrig haft problemer med spansk når det kommer til bryster der har fået lidt hjælp. Tværtimod, så har jeg kun gode erfaringer med dem på lige netop det punkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Januar, 2015 1. med hånden - hvordan føles de - faste eller naturligt bløde overalt? 2. med pikken - dvs. kan de bruges til spansk? Unaturlige kan sjældent bruges til spansk, da de er for hårde og/eller ikke kan presses tilpas sammen omkring pikken. 3. med øjnene: er de kuglerunde, unaturlige/eller er der ligesom ingen eller et fremhævet mellemrum mellem brysterne, vender brystvorterne opad/sidder på den øverste halvdel, er der ar under brysterne, passer de til pigen? osv. Hvis en pige ellers har nogle flotte og velsiddende bryster fatter jeg ikke nogen læge vil begynde at ødelægge dem - nærmest ligesom vi siger i motorcykelverdenen "Never fix a running bike" - derimod synes jeg hængebryster godt må hjælpes lidt på vej - bare det ikke tager overhånd og bliver unaturligt. Tak for dit bidrag. Det er altid rart at høre for nogen med erfaring Kan det heller ikke være en indikation, hvis brysterne hænger meget ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 3. Januar, 2015 Tak for dit bidrag. Det er altid rart at høre for nogen med erfaring Kan det heller ikke være en indikation, hvis brysterne hænger meget ? Hvis brysterne hænger meget og er "tomme" så er de typisk ægte. Silibabser kan også hænge hvis de er gamle, men så er det typisk meget tydeligt at de er efterfyldt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Januar, 2015 Hvis brysterne hænger meget og er "tomme" så er de typisk ægte. Silibabser kan også hænge hvis de er gamle, men så er det typisk meget tydeligt at de er efterfyldt. Men hvad så med "saltvandsbryster"? Hvordan kan man fornemme at det er sådan nogle man har i hånden? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 3. Januar, 2015 Men hvad så med "saltvandsbryster"? Hvordan kan man fornemme at det er sådan nogle man har i hånden? Det kommer an på størrelsen. Er det store implantater i et lille bryst, så kan man se posen når brystet bevæger sig, hvis det ligger over musklen. Ellers igen, er de for perfekt runde i facon, så er der en god chance. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 3. Januar, 2015 (edited) Hvis en pige ellers har nogle flotte og velsiddende bryster fatter jeg ikke nogen læge vil begynde at ødelægge dem - nærmest ligesom vi siger i motorcykelverdenen "Never fix a running bike" - derimod synes jeg hængebryster godt må hjælpes lidt på vej - bare det ikke tager overhånd og bliver unaturligt. Holly, side 9 pige d. 31/12 er sådan et eksempel. Har i mine øjne helt perfekte bryster, og nu skal de fandeme ødelægges, om jeg fatter så meget som én bønne af, hvad der foregår i kørbiset på sådant et fruentimmer. http://ekstrabladet.dk/side9/holly/5372154 Redigeret 3. Januar, 2015 af Onslow 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 3. Januar, 2015 (edited) Holly, side 9 pige d. 31/12 er sådan et eksempel. Har i mine øjne helt perfekte bryster, og nu skal de fandeme ødelægges, om jeg fatter så meget som én bønne af, hvad der foregår i kørbiset på sådant et fruentimmer. http://ekstrabladet.dk/side9/holly/5372154 Enig, hun har superfine bryster :) Redigeret 3. Januar, 2015 af Liv 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 3. Januar, 2015 Lige en "funny on" Titman spørger om tits. Hehe kunne ikke lade være. Føl dig frem og nyd det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyS 129 Skrevet 3. Januar, 2015 Holly, side 9 pige d. 31/12 er sådan et eksempel. Har i mine øjne helt perfekte bryster, og nu skal de fandeme ødelægges, om jeg fatter så meget som én bønne af, hvad der foregår i kørbiset på sådant et fruentimmer. http://ekstrabladet.dk/side9/holly/5372154 Hvad der er smukt og skønt er jo noget meget subjektivt noget. (Og heldigvis for det da! ) Selvom hun har nogle rigtigt fine nogen, der i nogens øjne er perfekte, så er de jo åbenlyst det ikke i hendes øjne, da hun gerne ville have at de var lidt større Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 3. Januar, 2015 Hvad der er smukt og skønt er jo noget meget subjektivt noget. (Og heldigvis for det da! ) Selvom hun har nogle rigtigt fine nogen, der i nogens øjne er perfekte, så er de jo åbenlyst det ikke i hendes øjne, da hun gerne ville have at de var lidt større Hun burde nok ønske sig en større hjerne istedetfor - eller gå til Louis Nielsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 3. Januar, 2015 Den første gp jeg besøgte for snart en del år siden, havde de flotteste bryster jeg nogensinde havde set. (Jeg havde heller ikke set så mange naturligvis, men alligevel). Jeg kunne slet ikke forstå hvordan de kunne være så store og have så perfekt en form. Og så med hendes krops bygning! Det passede næsten ikke helt sammen, men flot var det Jeg måtte, på et tidspunkt, naturligvis have de bryster i munden og da jeg ligger og inspicerer det første nærmere ser jeg hun havde skåret sig på brystet! Det undrede mig meget hvordan hun kunne skære sig lige nøjagtigt dér, men jeg var travlt optaget og slog det ud af hovedet. Indtil jeg rodede (og det er vidst en meget god betegnelse for hvad jeg lavede) med det andet bryst, hvor hun havde et tilsvarende ar. Og det var så der 10 øren faldt for mig.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 3. Januar, 2015 Rigtigt Onslow. Hun har da de skønneste velformede bryster, som enhver mand vil ønske nyde. Stort og oppumpet er ikke altid det bedste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Januar, 2015 (edited) Hejsa drenge Jeg vil gerne høre, hvordan man tester om bryster er ægte eller fake. "Fake" defineres som bryster, hvor der enten er silikone implantat eller saltvand i. Tjah, Arkimedes (287-212 f.v.t) fandt jo ud af, at kong Hierons krone på sidstnævntes mistanke indeholdt andet end guld. Ideen fik han, da ha sænkede sit legeme ned i et badekar og lagde mærke til, at vandstanden også steg. Han fik her ideen til at måle kronens guldindhold og løb nøgen ned igennem gaden råbende "Heureka, heureka". Måske du skulle prøve at invitere pigen med ned i et karbad? Selv har jeg desværre aldrig været med en pige i et karbad, men et brusebad med en pige, man har nydt, har for mig været den ultimative nydelse ovenpå en god oplevelse. I en sådan situation kerer man sig ikke det mindste, om en eventuel stigende vandstand skulle afsløre silicone. Redigeret 3. Januar, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Januar, 2015 Hejsa drenge Jeg vil gerne høre, hvordan man tester om bryster er ægte eller fake. "Fake" defineres som bryster, hvor der enten er silikone implantat eller saltvand i. Se den her lille film, og du bliver klogere http://m.youtube.com/watch?v=4hyiq9suWWQ Bryster!..... Om de er "Fake" or not, betyder egentlig ikke en skid så længe de er pæne.......jeg elsker bryster, og er ret ligeglad med om de er naturlige eller hjulpet lidt på vej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 3. Januar, 2015 Helt enig. Smukke bryster er bare sagen!! Og pigen i filmen er noget af en lækker babe!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Januar, 2015 (edited) Se den her lille film, og du bliver klogere http://m.youtube.com/watch?v=4hyiq9suWWQ Bryster!..... Om de er "Fake" or not, betyder egentlig ikke en skid så længe de er pæne.......jeg elsker bryster, og er ret ligeglad med om de er naturlige eller hjulpet lidt på vej. Butch, jeg krediterer dig, for at dele linket til videoen, ved at give dig en "like". Den sidste sætning er jeg imidlertid ikke helt enig i Men som sagt; mange tak for dit bidrag og videoen var yderst informativ Redigeret 3. Januar, 2015 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Januar, 2015 Butch, jeg krediterer dig, for at dele linket til videoen, ved at give dig en "like". Den sidste sætning er jeg imidlertid ikke helt enig i Men som sagt; mange tak for dit bidrag og videoen var yderst informativ Godt du kunne bruge den Titman..... Og held og lykke med at spotte de bryster som du nu foretrækker :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 4. Januar, 2015 Når du tager hende bagfra, så se om der er rynker på bagsiden / undersiden af brystet. Sån fra lige under nipplen og mod maveskindet. Giver det mening. Har observeret det flere gange, og tager alt gassen af et par ellers pæne og næsten naturlige bryster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 4. Januar, 2015 jeg kom til at tænke på en gammel Playboy quiz. http://earthli.com/quizzes/view_quiz.php?id=2 Min score You got 17 right and 3 wrong. 16-19 You're a natural! Congratulations, you win the World Cup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. Januar, 2015 You got 18 right and 2 wrong. Så er der lidt at arbejde på.... ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 4. Januar, 2015 En til! Desværre virker quizen ikke, men det er da skønt at kigge http://fringe.davesource.com/Fringe/Sex/Breast-Test/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 4. Januar, 2015 http://www.sofeminine.co.uk/tests-quizzes/natural-breasts-or-fake-boobs-celebrity-quiz-d17639x46280.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg