tiger 1809 Skrevet 4. Januar, 2015 17/20 Jeg er ekspert! Jeg elsker også bryster, det er nok derfor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Januar, 2015 You got 18 right and 2 wrong.... -:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 4. Januar, 2015 You got 18 right and 2 wrong Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 4. Januar, 2015 Enten er vi alle experter eller også er quizzen let Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 4. Januar, 2015 (edited) Enten er vi alle experter eller også er quizzen let vi har nok lidt større erfaring end de fleste!!! Redigeret 4. Januar, 2015 af ErnieT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 4. Januar, 2015 Øv halvringe 15-5. Jeg må vist på en studietur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyS 129 Skrevet 4. Januar, 2015 Jeg fik 20 rigtige. Der var dog et af billederne jeg var lidt i tvivl om, så der gamblede jeg og gik med min intuition Kunne man mon vinde et par af dem at lege med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Januar, 2015 (edited) 17 rigtige... Jeg er overrasket Tog den dog som lyn test Redigeret 4. Januar, 2015 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 4. Januar, 2015 17 rigtige... Jeg er overrasket Tog den dog som lyn test Hey Holstebronx. Er det, det man også kalder en lyn spiller God søndag KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Januar, 2015 Hey Holstebronx. Er det, det man også kalder en lyn spiller God søndag KK Tips 13 uden gardering :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Januar, 2015 16 right and 4 wrong Tog den osse som lyntest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 6. Januar, 2015 You got 19 right and 1 wrong Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 6. Januar, 2015 Hold da op, jeg er bedre end jeg troede You answered 20 out of 20 question(s). You got 20 right and 0 wrong. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Januar, 2015 Når du tager hende bagfra, så se om der er rynker på bagsiden / undersiden af brystet. Sån fra lige under nipplen og mod maveskindet. Giver det mening. Har observeret det flere gange, og tager alt gassen af et par ellers pæne og næsten naturlige bryster. Hvordan har man næsten naturlige bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Januar, 2015 Hvordan har man næsten naturlige bryster? Lidt lissom dig, Bly! De er for perfekte til at man kan tro på at de er naturlige :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Januar, 2015 Lidt lissom dig, Bly! De er for perfekte til at man kan tro på at de er naturlige Aaarh, så bløde kan ingen kunstige bryster være! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Januar, 2015 Tjah, jeg må jo vide hvad jeg taler om ... 19 rigtige! Havde kun nr. 2 forkert :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Januar, 2015 Tjah, jeg må jo vide hvad jeg taler om ... 19 rigtige! Havde kun nr. 2 forkert Jeg tror bevidst at de har lavet den så nem, at selv liderlige mænd kan være med! ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Januar, 2015 Jeg tror bevidst at de har lavet den så nem, at selv liderlige mænd kan være med! Så har de ramt målgruppen rigtigt! ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Januar, 2015 Jeg tror bevidst at de har lavet den så nem, at selv liderlige mænd kan være med! Det bliver de jo nødt til, thi der findes ikke andet end lidderlige mænd - eller kvinder for den sags skyld. Vi mænd har bare lov til åbent at erkende det uden at blive buuuuhhhhhet af I øvrigt er jeg ikke ret liderlig, da jeg kun havde 14 rigtige ( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest F. Underwood Skrevet 6. Januar, 2015 Frank U havde 20/20, men det er også efter intensive og bekostelige feltstudier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Januar, 2015 I øvrigt er jeg ikke ret liderlig, da jeg kun havde 14 rigtige ( Hmmm. Muligvis har jeg misforstået noget. Jeg havde ikke opfattet at den konkurrence havde noget med liderlighed at gøre, men mere at bedømme om brysterne var ægte eller fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Januar, 2015 Hmmm. Muligvis har jeg misforstået noget. Jeg havde ikke opfattet at den konkurrence havde noget med liderlighed at gøre, men mere at bedømme om brysterne var ægte eller fake Det var et svar til Blys skæve sjove indlæg Humor kan det vel kaldes her i hyggetråden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 6. Januar, 2015 Hvordan har man næsten naturlige bryster? Nok forkert formuleret, men det jeg mente var at et par ikke overfyldte silikone bryster, som næsten kan se naturlige ud og faktisk er okay pæne. Har bare flere gange observeret, at der kommer de der rynker / folder. Og ser altså noget underligt ud i mine øjne. Men det er jo altså bare min mening. Jeg er helt klart til ægte bryster, næsten uanset udseende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg