Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende en enkelt gang. Jeg skal helt sikkert forbi igen! Hun. Ser. Godt. Ud. :D

Hendes hår var lidt anderledes ens på billederne, men flot.

Jeg er lidt i tvivl om etnicitet. Tror godt der kunne være lidt afrika i hende men ikke rendyrket, jeg tror hun er et blandings produkt.

Uanset om du er til det afrikanske eller det sydamerikanske look kan du roligt besøge hende :)

Jeg har planlagt et besøg tirsdag og onsdag ved et par af hendes 'konkurrenter'.. Hvis jeg kan holde dampen oppe besøger jeg Aya torsdag også :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes billederne er meget retvisende i forhold til kulør. Det var mit indtryk at det var en naturlig glød i huden og ikke solarie.

Det var ikke gfe det jeg fik, men det efterlyste jeg heller ikke. Hun var bestemt ikke professionel på den dårlige måde, hun smilede var sød og nem at snakke med. Der var lidt lyd men ikke overdrevet, lige tilpas til mig. Det er naturligvis lidt subjektivt. Egentligt har jeg kun godt at sige om Aya. Hvis du er faldet for billederne kan du rolig give hende 'et skud' :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hon skriver att hon tillbyder Dirty Talk. Är hon frisk / god på det?

Jeg er ikke så stor fan af dirty talk, så jeg havde ikke nævnt noget for hende, men da jeg var sammen med hende dirty-talkede hun en del. Hun sagde især ting som "jeg elsker at blive taget hårdt", "knep mig hårdt" osv.

Hun virker faktisk til at være en rigtig sød pige, og hun er meget let at snakke med. Jeg var i øvrigt overrasket over hvor åben og ærlig hun var omkring sit privatliv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Tiger.

Mange siger hun er Alba som var hos sexyclub.

Har du haft Alba? Er ALba nu Aya?

pft

Lick me

Jeg har aldrig besøgt Alba så det kan jeg ikke svare på..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...