Gæst Skrevet 24. Juni, 2015 Hvor er det dog ærgerligt at nogen bryster sig med lånte fjer, men endnu mere ærgerligt at netop en af jer bruger navnet Liva på det sted hvor jeg selv arbejder, jeg har brugt tid på at køre mit ry op, og så bliver det bare sølet til øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 25. Juni, 2015 Det er et halvt år siden, og ingen af dem er vist aktive mere og slet ikke på HP. Så jeg tænker ikke at det går ud over dit ry Liva Love Men det kan da klart anbefales at man går væk fra bare et "navn" til et decideret "kunstnernavn. Det er også nemmere at huske for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 25. Juni, 2015 Med ærlighed kommer man nu engang længst med...at bruge fakebilleder er ikke ligefrem den bedste start på et møde, menat publicere andres billeder er direkte usmagelig.Det er sådan set kun at sende en mail til den adresse, hvor de har stjålet bilederne fra og forklare dem at de er sat i forbindelse med en horebiks, så skal de nok tage affære, tro mig.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juni, 2015 Det er et halvt år siden, og ingen af dem er vist aktive mere og slet ikke på HP. Så jeg tænker ikke at det går ud over dit ry Liva Love Men det kan da klart anbefales at man går væk fra bare et "navn" til et decideret "kunstnernavn. Det er også nemmere at huske for mig du kan bare kalde mig Liva Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 25. Juni, 2015 Jeg har brugt navnet Tilde, i utrolig lang tid. Og har desværre oplevede det samme som dig Livalove. Pludselig var der en mere som kaldte sig Tilde. Mere dog ikke at hun er herinde, hvad jeg ved af, men det er super surt, og det giver noget forvirring nogle gange, da vi begge nogle gange er nordpå:-( Overvejede rent faktisk at ringe til hende, da jeg så navnet første gang. Men har jo ikke patent på navnet. Men har en masse god omtale, hvilket selvfølgelig gjorde mig ked af det, da der findes så mange navne, hun kunne have valgt istedet for et med omtale. Men det er selvfølgelig ikke sikkert hun ved det.... kram herfra Tilde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 25. Juni, 2015 (edited) Kan godt forstå jer pigers frustrationer. Men i min verden er der dog kun én Tilde. Redigeret 25. Juni, 2015 af Lange 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 25. Juni, 2015 (edited) Jeg har brugt navnet Tilde, i utrolig lang tid. Og har desværre oplevede det samme som dig Livalove. Pludselig var der en mere som kaldte sig Tilde. Mere dog ikke at hun er herinde, hvad jeg ved af, men det er super surt, og det giver noget forvirring nogle gange, da vi begge nogle gange er nordpå:-( Overvejede rent faktisk at ringe til hende, da jeg så navnet første gang. Men har jo ikke patent på navnet. Men har en masse god omtale, hvilket selvfølgelig gjorde mig ked af det, da der findes så mange navne, hun kunne have valgt istedet for et med omtale. Men det er selvfølgelig ikke sikkert hun ved det....kram herfra TildeDu skal skrive i din annonce - "der findes kun EN TILDE og det er den RIGTIGE TILDE _ vogt jer for billige efterligninger.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Redigeret 25. Juni, 2015 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 25. Juni, 2015 du kan bare kalde mig Liva Liva Love er da et skønt kunstnernavn. Jeg vil vente med at kalde dig ved fornavn, til jeg den dag er så heldig at gøre dit bekendtskab Tilde TheOneandOnly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg