hansen60 48 Skrevet 5. Januar, 2015 Var et smut ved Aarhuspigerne havde bestilt tid en halv time var der også til tiden men da jeg var på stedet havde de de givet tiden tiden til en anden da hun var optaget de næste par timer hvis de gør det hver gang der kommer en og køber mere tid så kan jeg ikke anbefale stedet det er bare ikke godt nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
21 cm 105 Skrevet 5. Januar, 2015 Var et smut ved Aarhuspigerne havde bestilt tid en halv time var der også til tiden men da jeg var på stedet havde de de givet tiden tiden til en anden da hun var optaget de næste par timer hvis de gør det hver gang der kommer en og køber mere tid så kan jeg ikke anbefale stedet det er bare ikke godt nok Har oplevet det samme to ud af tre gange, så det giver sig selv, jeg ikke kommer der mere. Det virker som en dårlig undskyldning, og tror det handler om de ikke evner at styre kalenderen. Sidste gang var da de åbnede og jeg havde bestilt tid dagen før. Holdt ude på vejen og snakkede i fon, da jeg fik der fra. Er 99 % sikker på den pige jeg havde en aftale med, var hende jeg så gå ind 10 minutter efter jeg havde en aftale. Så hun var der ikke til tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Januar, 2015 Enig, det ikke altid godt. Kommer heller ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg