Hop til indhold
hansen60

Aarhuspigerne

Recommended Posts

Var et smut ved Aarhuspigerne havde bestilt tid en halv time var der også til tiden men da jeg var på stedet

havde de de givet tiden tiden til en anden da hun var optaget de næste par timer hvis de gør det hver gang

der kommer en og køber mere tid så kan jeg ikke anbefale stedet det er bare ikke godt nok

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var et smut ved Aarhuspigerne havde bestilt tid en halv time var der også til tiden men da jeg var på stedet

havde de de givet tiden tiden til en anden da hun var optaget de næste par timer hvis de gør det hver gang

der kommer en og køber mere tid så kan jeg ikke anbefale stedet det er bare ikke godt nok

Har oplevet det samme to ud af tre gange, så det giver sig selv, jeg ikke kommer der mere.

Det virker som en dårlig undskyldning, og tror det handler om de ikke evner at styre kalenderen.

Sidste gang var da de åbnede og jeg havde bestilt tid dagen før. Holdt ude på vejen og snakkede i fon, da jeg fik der fra. Er 99 % sikker på den pige jeg havde en aftale med, var hende jeg så gå ind 10 minutter efter jeg havde en aftale. Så hun var der ikke til tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...