Borende X 25042 Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) DVS at når der tilbydes GFE, så kan tiden smutte ? så bestiller jeg kun 15 min fremover :D men forklar lige en molbo som mig hvad GFE så egentlig er siden jeg nu har misforstået det også Det sidste først: Molboer behøver ikke at blive involveret. Det er svært nok at forklare endda. Faktisk skal det - ganske som en traditionel dansk julefrokost - opleves, før man forstår noget af det. Det første sidst: Jeg tror ikke, du kommer lagt med dine 15 minutter. Tiden løber ganske rigtigt med GFE på programmet. Undertiden hurtigere, undertiden lidt hurtigere. Hvorvidt en pige er large med tiden, kommer an på, tror jeg, hvordan gæsten spiller sine kort. Kommer man brasende ind som Django og skal have dansk, fransk, græsk samt GFE inden for 15 minutter, og så endda forlanger halv pris, så tror jeg nok, at pigen bliver stram i masken. Mærker hun derimod, at gæsten i sit udspil er indstillet på, at et besøg godt må koste lidt, og at afviklingstiden i ikke partout skal være den korteste på menukortet, så tror jeg heller ikke, at pigen ligger og tæller de enkelte tik-tak på æggeuret. Hvis hun har et. Edit: Jeg ser netop, at Plaskeren højere oppe også bruger påstanden om, at GFE må opleves. Den bliver dog ikke ringere af at blive gentaget. Redigeret 9. Januar, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. Januar, 2015 Jasmin: dvs når du taber hovedet til en fyr og dyrker din egen liderlighed og eufori, så er du ligeglad med de andre aftaler du har lavet? Og mener tillige at det er okay at brænde dem af, blot de for en undskyldning og muligheden for kompensation? Det problem er ikke svært at løse: Jasmin indfører bare slaver på menuen. Så kan de gøre rent, vaske op o.l. mens Jasmin forlyster sig i overtid. Ja, måske endda masochister vil blive tiltrukket af konceptet. Fed fidus: Jasmin får afløb for sine kødelige lyster, gæsten får mere end fuld valuta for pengene, slaverne noget at rive i, en masochist sin påførte lidelse. Og Jasmin får et rent køkken :D :D. Voila! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 Jeg er bange for at hvis man gerne vil meget mere med GPerne end hvad der normaltvis kan forventes af en kunde hos en GP, så er man i fare for at forelske sig og jeg ville selv søge den ægte omsorg og kærlighed et andet sted. Jeg har en fornemmelse af at nogen herinde tror de er elskere for pigerne. Jasmins fornuftige indlæg slår fast det er vi ikke. Hun har ret. Jeg vil mene at vil man tæt personligt på pigerne som et af sine mål med sine besøg så mangler man noget i sit liv Er det derfor man går til en GP, at man vil have en semikæreste, en elskerinde eller hvad vi nu skal kalde det så er den gal Det noget man mangler finder man ikke hos GPen. Så er man naiv. Så bilder man sig løgne ind. Man skal kigge langt ind i sin psyke og tænke over hvad det er man mangler og prøve at få løst det på anden vis. Vi er ikke en elsker hos en GP som Jasmin skriver. Jeg ved det er hård kost og alle benægter, men jeg kan altså ikke se det på anden måde. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. Januar, 2015 Sex og følelser skal i min verden skilles groft ad også i det job her!! Har desværre set mange gæster men også piger, der brændte sammen på det alt alt for nære de fik. Jeg tænker ikke vi mennesker / gp'er er lavet til, at have op til 8-10 nære og meget bybe relationer pr vagt ....... Det kan et menneske slet ikke rumme. Så "enkelt" er det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3570 Skrevet 9. Januar, 2015 Jeg er bange for at hvis man gerne vil meget mere med GPerne end hvad der normaltvis kan forventes af en kunde hos en GP, så er man i fare for at forelske sig og jeg ville selv søge den ægte omsorg og kærlighed et andet sted. Jeg har en fornemmelse af at nogen herinde tror de er elskere for pigerne. Jasmins fornuftige indlæg slår fast det er vi ikke. Hun har ret. Jeg vil mene at vil man tæt personligt på pigerne som et af sine mål med sine besøg så mangler man noget i sit liv Er det derfor man går til en GP, at man vil have en semikæreste, en elskerinde eller hvad vi nu skal kalde det så er den gal Det noget man mangler finder man ikke hos GPen. Så er man naiv. Så bilder man sig løgne ind. Man skal kigge langt ind i sin psyke og tænke over hvad det er man mangler og prøve at få løst det på anden vis. Vi er ikke en elsker hos en GP som Jasmin skriver. Jeg ved det er hård kost og alle benægter, men jeg kan altså ikke se det på anden måde. Så i dine øjne, så kan et besøg hos en GP kun indeholde sex, og intet andet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 Jeg tror vi skal passe på med at sidestille GFE med at være forelsket i GP'en. Følelser er i en helt anden boldgade end hvad jeg vil kalde GFE. For når der først kommer følelser med i ligningen, så er der ingen kontrol mere, og så falder korthuset sammen. Måske er UGK et bedre udtryk (Ultra God Kemi) Hvis man kan ligge og pjatte sammen efterfølgende, eller tale om andet end tiden der lige gik, uden at man(d) forventer at nu er pigen brændt varm på en, så er kemien der. Kemien er det der i mine øjne giver en god GFE. Jeg har gået ind fra gaden, besøgt en GP og fået den fantastiske GFE. Kemi, kemi, kemi. Jeg tror ikke helt på det. Hvor hurtig kan kemi skabes. Den dygtige GPer giver alle kunder gode GFEstunder. Der findes flere af de piger på Eroguide tror jeg og siger mine oplevelser mig og kan jeg læse Har en meget rost pige herinde god kemi med alle hendes kunder eller er hun bare en rigtig god GP som giver alle gode oplevelser ? Jeg tror det bunder i at man gerne vil bilde sig ind at man har en god kemi med pigen, at det et en tilfredsstillelse for en at tænke at jeg fik den gode GFEstund fordi hun var jo lidt fascineret af mig og mit væsen Jeg tror man skal passe på med at give det for meget værdi :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14201 Skrevet 9. Januar, 2015 I mine øjne er der langt fra 'Købesex er andet end kun sex' til at tale om forelskelse, dybe relationer, folk der bevidst går efter at komme tæt på pigerne og ligefrem mangler noget i livet. Hvor kom alt det fra? Er verden kun sort og hvid? ;) 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 9. Januar, 2015 Hej Plaskeren sådan læser jeg ikke uldjydens indlæg. Jeg kan tage fejl men læser det som. han mener, at man skal passe på man ikke bliver forelsket i en gp da det ikke er det mest fremragende der kan ske. men at man snakker godt og har god kemi med en pige er jo i mine øjne helt fantastisk. Men det handler ikke om forelskelse. Men at man har en gensidig respekt for hinandens holdninger og meninger. Og har det godt i hinandens selskab. Det holder jeg så meget af. Ha en dejlig aften Plaskeren. KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 Så i dine øjne, så kan et besøg hos en GP kun indeholde sex, og intet andet? Det har jeg ikke skrevet. Læs mit indlæg igen Er dit formål med at besøge en GP at få kærlighed, en semikæreste, hvis du tror du er hendes elsker, så er det jeg mener at du bør løse dit behov på en anden måde Mener du du får ægte kærlighed hos en GP ? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 Hej Plaskeren sådan læser jeg ikke uldjydens indlæg. Jeg kan tage fejl men læser det som. han mener, at man skal passe på man ikke bliver forelsket i en gp da det ikke er det mest fremragende der kan ske. KK Det er det jeg mener ligepræcis :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3570 Skrevet 9. Januar, 2015 Jeg har gået ind fra gaden, besøgt en GP og fået den fantastiske GFE. Kemi, kemi, kemi. Jeg tror ikke helt på det. Hvor hurtig kan kemi skabes. Den dygtige GPer giver alle kunder gode GFEstunder. Der findes flere af de piger på Eroguide tror jeg og siger mine oplevelser mig og kan jeg læse Har en meget rost pige herinde god kemi med alle hendes kunder eller er hun bare en rigtig god GP som giver alle gode oplevelser ? Jeg tror det bunder i at man gerne vil bilde sig ind at man har en god kemi med pigen, at det et en tilfredsstillelse for en at tænke at jeg fik den gode GFEstund fordi hun var jo lidt fascineret af mig og mit væsen Jeg tror man skal passe på med at give det for meget værdi Når du nu spørger, så vil jeg forsøge at svare uden at gå alt for meget i detaljer: Min kemi med Gina tog 5 minutter at opdage, i starten en seksuel kemi jeg ikke har mødt andre steder. De første besøg udbyggede denne kemi, da vi udforskede hinanden seksuelt. Der kom så med tiden en rigtig god personlig kemi ind over, og besøgene ændrede karakter fra at være sex+det løse, til en mere total oplevelse. Nogen gange møder man bare mennesker hvor kemien siger bang fra første øjeblik. Besøger man så samme person over mange gange, og ja over flere år, så vil det være mærkeligt hvis "forholdet" ikke blev af en anden karakter, end man "normalt" har med en gp. Derfor behøver der hverken være en forelskelse, at lyve for sig selv eller farligt. Men igen, har man ikke oplevet sådanne, så kan det være svært at sætte sig ind i. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3570 Skrevet 9. Januar, 2015 Det har jeg ikke skrevet. Læs mit indlæg igen Er dit formål med at besøge en GP at få kærlighed, en semikæreste, hvis du tror du er hendes elsker, så er det jeg mener at du bør løse dit behov på en anden måde Mener du du får ægte kærlighed hos en GP ? Nu er der jo piger der er blevet kærrester med gæster. Men sådan "normalt" nej da. Men der er altså langt fra "bare sex" til "forelsket og kærlighed". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 Det er ikke en illusion! Den mulighed eksisterer....her taler jeg af egen erfaring, og jeg tror den findes i et større omfang end vi lige går og regner med. For jeg nægter at tro at jeg er den eneste. I mit tilfælde rækker fortroligheden langt ud over det finansielle mellemværende. Bevares, der er helt klare linier for sex delen, og hvad der er aftalt. Hvad der ikke er aftalt ud over sex delen, men som bare der der alligevel, er pillowtalk (der godt kan strække sig ud over den aftalte/ købte tid), de små hilsener på SMS, en e-mail med spørgsmål eller svar på nogle af de andre sider i livet end lige købesex. Og her taler jeg ikke om envejskommunikation i form af at det er mig der tager initiativet til kontaken. Det sker lige så ofte at det er pigen der starter. Alt dette er helt uafhængig af mønt på lommen, eller at der er booket en ny tid hos pigen. Okay jeg er IKKE enig med dig Butch. Jeg har svært ved at forstå, hvad du mener. Grundlæggende handler det vel om at vi 2 har en forskellig tilgang / holdning til købesex. Jeg taler skam osse ud af erfaring og fastholder min holdning om, at det er en illusion. Bevares de SMSer og e-mails du henviser til ser jeg kun som et udtryk for kundepleje og ikke andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 Når du nu spørger, så vil jeg forsøge at svare uden at gå alt for meget i detaljer: Min kemi med Gina tog 5 minutter at opdage, i starten en seksuel kemi jeg ikke har mødt andre steder. De første besøg udbyggede denne kemi, da vi udforskede hinanden seksuelt. Der kom så med tiden en rigtig god personlig kemi ind over, og besøgene ændrede karakter fra at være sex+det løse, til en mere total oplevelse. Nogen gange møder man bare mennesker hvor kemien siger bang fra første øjeblik. Besøger man så samme person over mange gange, og ja over flere år, så vil det være mærkeligt hvis "forholdet" ikke blev af en anden karakter, end man "normalt" har med en gp. Derfor behøver der hverken være en forelskelse, at lyve for sig selv eller farligt. Men igen, har man ikke oplevet sådanne, så kan det være svært at sætte sig ind i. Jeg siger blot at en pige som Gina eller en anden, hun er god til at få god kemi med mange mange andre end dig så med alle de gode anmeldelser af hende. Besøger du hende tit over mange år så lærer man hinanden at kende og så ved alle da at alt kan blive endnu bedre men de færreste gør jo det :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3570 Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) Jeg siger blot at en pige som Gina eller en anden, hun er god til at få god kemi med mange mange andre end dig så med alle de gode anmeldelser af hende. Besøger du hende tit over mange år så lærer man hinanden at kende og så ved alle da at alt kan blive endnu bedre men de færreste gør jo det Har du overvejet at hun, og andre der for kæmpe ros, måske er rigtig dejlige mennesker, udover at være Gp? Og hvordan ved du hvor mange der besøger gp'r over en længere tidsperiode? Redigeret 9. Januar, 2015 af Plaskeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. Januar, 2015 Når du nu spørger, så vil jeg forsøge at svare uden at gå alt for meget i detaljer: Min kemi med Gina tog 5 minutter at opdage, i starten en seksuel kemi jeg ikke har mødt andre steder. De første besøg udbyggede denne kemi, da vi udforskede hinanden seksuelt. Der kom så med tiden en rigtig god personlig kemi ind over, og besøgene ændrede karakter fra at være sex+det løse, til en mere total oplevelse. Nogen gange møder man bare mennesker hvor kemien siger bang fra første øjeblik. Besøger man så samme person over mange gange, og ja over flere år, så vil det være mærkeligt hvis "forholdet" ikke blev af en anden karakter, end man "normalt" har med en gp. Derfor behøver der hverken være en forelskelse, at lyve for sig selv eller farligt. Men igen, har man ikke oplevet sådanne, så kan det være svært at sætte sig ind i. Jeg kan her følge dig pænt langt hen ad vejen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 9. Januar, 2015 Okay jeg er IKKE enig med dig Butch. Jeg har svært ved at forstå, hvad du mener. Grundlæggende handler det vel om at vi 2 har en forskellig tilgang / holdning til købesex. Jeg taler skam osse ud af erfaring og fastholder min holdning om, at det er en illusion. Bevares de SMSer og e-mails du henviser til ser jeg kun som et udtryk for kundepleje og ikke andet. Det kan du da ikke vide en pind om Venskaber kan sagtens opstå mellem to mennesker, jeg ser det ikke som et venskab mellem en kunde og en GP, men som et venskab mellem to mennesker der mødte hinanden og faldt i hak sammen, det er ikke måden man mødes på, der afgør om man kan blive venner.... 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 Har du overvejet at hun, og andre der for kæmpe ros, måske er rigtig dejlige mennesker, udover at være Gp? Og hvordan ved du hvor mange der besøger gp'r over en længere tidsperiode? Jeg skrev jo rent faktisk : Besøger du hende tit over mange år så lærer man hinanden at kende og så ved alle da at alt kan blive endnu bedre men de færreste gør jo det Det var et gæt al den stund at de færreste GPer er i branchen i mange år. Det er jo netop det de er. Fantastiske GPer og dejlige mennesker. Prøv at læse hvad jeg skriver igen. Du virker meget følsom omkring dette her og læser mine indlæg meget underligt, du må være ramt af det jeg har skrevet og det behøver du vel ikke ? Hvis du er sikker på dit forhold til Gina, så kan jeg da ikke ryste dig vel ? Det er da relativt uskyldigt hvad jeg skriver Lad mig lade være med at nævne nogle navne så og skære det mere ud i pap og firkantet Jeg nyder GFE GFE er fedt En pige der giver gode GFEstunder til mange eller alle af hendes gæster gør det fordi hun er et fantastisk menneske og GPer mere end det er fordi hun er vild med mig, meget fascineret af mit væsen Går man til en GP med det formål at få en semikæreste eller ægte kærlighed bør man få løst det behov andre steder Jeg deler Jasmins opfattelse af at vi ikke er pigernes elskere og er meget enig i hendes indlæg Det er min holdning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 Det kan du da ikke vide en pind om Venskaber kan sagtens opstå mellem to mennesker, jeg ser det ikke som et venskab mellem en kunde og en GP, men som et venskab mellem to mennesker der mødte hinanden og faldt i hak sammen, det er ikke måden man mødes på, der afgør om man kan blive venner.... Well muligvis ikke Men jeg vil da hellere have et venskab, hvor jeg IKKE er i tvivl om at det at det IKKE afhænger af størrelsen på min pengepung 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 9. Januar, 2015 Well muligvis ikke Men jeg vil da hellere have et venskab, hvor jeg IKKE er i tvivl om at det at det IKKE afhænger af størrelsen på min pengepung Vi kan alle se forskelligt på tingende, venskaber, GFE, politik, børneopdragelse ect. For mig er tillid en vigtig del af et venskab, og personligt ser jeg det faktisk slet ikke som et venskab, hvis jeg "frygter"/tvivler på, om det kun går den ene vej. Det sagt, nogle GP'er kan sagtens sælge sex til deres venner, det kan jeg personligt ikke, folk skal ikke være i tvivl om at den kontakt jeg har med gæster, er lige præcis det du beskriver- kunde pleje, betaler man for sex hos mig, så er vi ikke venner. Vi piger er alle forskellige og jeg ved at der er GP'er derude, der er i stand til at ha venskaber (også den dybe slags) med kunder.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) Well, jeg vil så tillade mig at være uenig med dig... Hvorfor skal nogle GPer fremhæves på bekostning af andre?? Det forstår jeg simpelthen ikke.. Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor nogle GPer skal have en særlig STJERNEstatus som fx. Gina Faith, Nikita Darling, SEM. Der er masser af GPer, der laver et godt stykke arbejde og i underminere dem med jeres forsøg på at fremhæve nogle fremfor andre !! Hej titman. Efter dette indlæg har et eller andet ubestemt rumlet i mit baghoved, uden at jeg har kunnet identificere det helt klart. Pludseligt slog det mig: Det var en streng, jeg, i al beskedenhed, oprettede i oktober 2012 under overskriften "fast husbuk?". Her finder du et par indlæg, der dels viser, hvorfor nogle piger opnår (jeg ved, du hader det) stjernestatus, dels at købesex ikke kun behøver at være sex, men også involverer en høj grad af omsorg. Nu gør det i mine øjne ikke hovedeksemplet ringere, at hovedpersonen er – Gina: Jeg nævnte forholdet under mit eneste besøg hos hende, og her forsøgte hun beskedent at slå sin indsats hen. Det var ellers den, der havde vakt min nysgerrighed efter at opleve hende i virkeligheden. Og ellers er der Skjolds oplevelse, der focuserer på det omsorgsmæssige: Redigeret 9. Januar, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 Vi kan alle se forskelligt på tingende, venskaber, GFE, politik, børneopdragelse ect. For mig er tillid en vigtig del af et venskab, og personligt ser jeg det faktisk slet ikke som et venskab, hvis jeg "frygter"/tvivler på, om det kun går den ene vej. Det sagt, nogle GP'er kan sagtens sælge sex til deres venner, det kan jeg personligt ikke, folk skal ikke være i tvivl om at den kontakt jeg har med gæster, er lige præcis det du beskriver- kunde pleje, betaler man for sex hos mig, så er vi ikke venner. Vi piger er alle forskellige og jeg ved at der er GP'er derude, der er i stand til at ha venskaber (også den dybe slags) med kunder.. FAIR NOK det er så din holdning, men jeg vil altså ikke gøre mig nogle illusioner om at jeg kan få et venskabeligt forhold til en GP. Hvorfor skulle jeg det? Jeg har ikke behov for at være følelsesmæssigt "attached" eller knyttet til en GP. Jeg har været der og jeg taler af erfaring. Det skal jeg ikke opleve igen fordi det var sgu ikke særligt rart Nej du; jeg har valgt at lade mig styre af min fornuft (selvfølgelig også lidt af det lille hoved) og derfor har jeg et princip om IKKE at besøge den samme GP mere end en gang. Det er i al beskedenhed den måde, jeg har valgt at leve mit liv på Men dermed ikke sagt at det ikke kan lade sig gøre at opnå et følelsesmæssigt forhold til en GP. Jeg skal bare ikke "nyde" noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 'Jeg taler skam osse ud af erfaring og fastholder min holdning om, at det er en illusion. Bevares de SMSer og e-mails du henviser til ser jeg kun som et udtryk for kundepleje og ikke andet. ' Det kan være at du ikke har fundet den rette at have kemi med. Der er flere piger i branchen som har mødt deres kæreste gnm jobbet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 10. Januar, 2015 (edited) Tror også en eller anden dag jeg vil prøve at sige farvel, og se om det først er bagefter man er savnet? Eller man bare skal stille kosten pænt henne i hjørnet og liste af..... Svup svup svup....og så forsvandt svømmefødderne... Redigeret 10. Januar, 2015 af Lady Cherie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 10. Januar, 2015 Lady Cherie sagde den 10 Jan 2015 - 06:51 AM: Tror også en eller anden dag jeg vil prøve at sige farvel, og se om det først er bagefter man er savnet? Eller man bare skal stille kosten pænt henne i hjørnet og liste af..... Svup svup svup....og så forsvandt svømmefødderne... 10 blide smæk i måzen for den lækre Lady Cherie :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg