3300-76 12 Skrevet 7. Januar, 2015 Da jeg ikke kunne finde noget på hende, prøvede jeg lykken Knap var jeg komme ind i den lille lejlighed, før " pay now" - ok vi ved jo begge hvorfor jeg var der, hun fik penge og vraltede på sine høje stiletter ud med dem, mens jeg tog tøj af, hun kom tilbage med et kondom i hånden, af med BH og trusser, og på den ikke helt rene seng (her faldt lysten noget) - hun er så tyk at det næsten er umuligt at beføle andet end mave og bryster Er det pigen på billederne ? - Måske dem med stjernen, resten NEJ, hun er NOGET kraftigere, men har lige så store/lange bryster Er det diskret ? - Ja rimeligt, adressen passede, skal buzzes ind af døren for enden af bygningen, op af trappen, og hele vejen hen over svalegangen Kan hun sutte? - måske - hun viste det i hvertfald ikke - gummi på en slet ikke vågnet lille fyr, munden ned over 2 gange - "want to fuck me now?" - øhh nej prøv lige det der igen 200 gange Er prisen god? - der står 400/ 30 min i annoncen, jeg gav hende 500kr, i forventning om enten lidt bedre service eller 100kr retur, uden held Resultat : kedelig pige helt uden indlevelse, her kommer jeg ikke igen Link: http://massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=22413 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madert 39 Skrevet 7. Januar, 2015 Da jeg ikke kunne finde noget på hende, prøvede jeg lykken Knap var jeg komme ind i den lille lejlighed, før " pay now" - ok vi ved jo begge hvorfor jeg var der, hun fik penge og vraltede på sine høje stiletter ud med dem, mens jeg tog tøj af, hun kom tilbage med et kondom i hånden, af med BH og trusser, og på den ikke helt rene seng (her faldt lysten noget) - hun er så tyk at det næsten er umuligt at beføle andet end mave og bryster Er det pigen på billederne ? - Måske dem med stjernen, resten NEJ, hun er NOGET kraftigere, men har lige så store/lange bryster Er det diskret ? - Ja rimeligt, adressen passede, skal buzzes ind af døren for enden af bygningen, op af trappen, og hele vejen hen over svalegangen Kan hun sutte? - måske - hun viste det i hvertfald ikke - gummi på en slet ikke vågnet lille fyr, munden ned over 2 gange - "want to fuck me now?" - øhh nej prøv lige det der igen 200 gange Er prisen god? - der står 400/ 30 min i annoncen, jeg gav hende 500kr, i forventning om enten lidt bedre service eller 100kr retur, uden held Resultat : kedelig pige helt uden indlevelse, her kommer jeg ikke igen Link: http://massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=22413 er brysterne brsøget værd hvis man er til kæmpebryster eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3300-76 12 Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) er brysterne brsøget værd hvis man er til kæmpebryster eller? Efter min mening - nej! Redigeret 9. Januar, 2015 af 3300-76 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg