Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg ikke kunne finde noget på hende, prøvede jeg lykken

Knap var jeg komme ind i den lille lejlighed, før " pay now" - ok vi ved jo begge hvorfor jeg var der, hun fik penge og vraltede på sine høje stiletter ud med dem, mens jeg tog tøj af, hun kom tilbage med et kondom i hånden, af med BH og trusser, og på den ikke helt rene seng (her faldt lysten noget) - hun er så tyk at det næsten er umuligt at beføle andet end mave og bryster

Er det pigen på billederne ? -  Måske dem med stjernen, resten NEJ, hun er NOGET kraftigere, men har lige så store/lange bryster

Er det diskret ? - Ja rimeligt, adressen passede, skal buzzes ind af døren for enden af bygningen, op af trappen, og hele vejen hen over svalegangen

Kan hun sutte? - måske - hun viste det i hvertfald ikke - gummi på en slet ikke vågnet lille fyr, munden ned over 2 gange - "want to fuck me now?" - øhh nej prøv lige det der igen 200 gange

Er prisen god? - der står 400/ 30 min i annoncen, jeg gav hende 500kr, i forventning om enten lidt bedre service eller 100kr retur, uden held

Resultat : kedelig pige helt uden indlevelse, her kommer jeg ikke igen

Link: http://massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=22413

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg ikke kunne finde noget på hende, prøvede jeg lykken

Knap var jeg komme ind i den lille lejlighed, før " pay now" - ok vi ved jo begge hvorfor jeg var der, hun fik penge og vraltede på sine høje stiletter ud med dem, mens jeg tog tøj af, hun kom tilbage med et kondom i hånden, af med BH og trusser, og på den ikke helt rene seng (her faldt lysten noget) - hun er så tyk at det næsten er umuligt at beføle andet end mave og bryster

Er det pigen på billederne ? - Måske dem med stjernen, resten NEJ, hun er NOGET kraftigere, men har lige så store/lange bryster

Er det diskret ? - Ja rimeligt, adressen passede, skal buzzes ind af døren for enden af bygningen, op af trappen, og hele vejen hen over svalegangen

Kan hun sutte? - måske - hun viste det i hvertfald ikke - gummi på en slet ikke vågnet lille fyr, munden ned over 2 gange - "want to fuck me now?" - øhh nej prøv lige det der igen 200 gange

Er prisen god? - der står 400/ 30 min i annoncen, jeg gav hende 500kr, i forventning om enten lidt bedre service eller 100kr retur, uden held

Resultat : kedelig pige helt uden indlevelse, her kommer jeg ikke igen

Link: http://massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=22413

er brysterne brsøget værd hvis man er til kæmpebryster eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg

er brysterne brsøget værd hvis man er til kæmpebryster eller?

Efter min mening - nej!

Redigeret af 3300-76

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...