Hop til indhold
Nikita Darling

Om billeder, hapseri og vellignende model...blablabla.

Recommended Posts

Inspireret af denne tråd:

Vi har nok haft pludret lidt om dette før herinde, men vi kan da godt lige lave en lille opdatering, synes jeg. :)

Er det okay at stjæle billeder fra det store internet, så længe at:

• 1: Pigen er sød og servicemindet.

• 2: Pigen ligner det annoncerede billede rimeligt godt.

• 3: Pigen er bange for at blive genkendt.

Min egen holdning er, at den eneste acceptable fremgangsmåde i denne situation er, at pigen for det første har tilladelse til at bruge billederne, samt informerer sine gæster om, at billederne ikke er af hende, men derimod er "vellignende modelfotos".

I alle andre henseender end beskrevet ovenstående, synes jeg, at det er for ringe. Der er ingen undskyldning, og så må man bare lade være at have billeder på, hvis det ikke må forestille pigen selv. Det er med til at give branchen et dårligt (dårligere!) ry, og det tværer negativt af på alle de piger i branchen, som man rent faktisk kan regne med, er sandfærdige i deres beskrivelser af dem selv.

Udover det så vil jeg være så nævenyttig og mene, at de mænd som ser igennem fingre med, at de ikke møder pigen på billederne, så længe hun bare er sød og pæn...ja de kan altså ikke tillade sig at pive, hvis de en dag oplever, at pigen de møder ser HELT anderledes ud en smuksakken på billedet!

Hvad synes i? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er aldrig ok at ta andres billeder med mindre man har fået lov af modellen selv, heller ikke selv om man skriver "vellignende billeder" ..og jeg tvivler på at der er mange der vil lade en anden pige bruge sine billeder, men hvem ved. :)

Helt fint at mænd klager hvis billederne er falske, jeg syntes måske lidt flere mænd skal være bedre til at gå igen, men det syntes de vist ofte også selv, 1000kr+ senere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da forkasteligt at hugge en models billeder og foregive, at de forestiller en selv.

For det første er det fup, for det andet er der andre, der har betalt for billederne, og for det tredie kunne modellen jo risikere at blive genkendt af familie og venner.

Så har hun, uden at være skyld i det, fået et forklaringsproblem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

basalt set det samme som dig

Jeg synes dog det er tåbeligt at snuppe andres billeder in the first place... hvorfor ikke bare få lavet billeder i stil med mine hvis man er så bange for genkendelse ? jeg vil gerne bede en mand der aldrig har set mig før genkende mig i Føtex (hvor jeg primært og normalt handler fuldt påklædt)  ud fra mine billeder 

der er gæster til alle typer piger... hvorfor i alverden reklamere med noget andet end man er - det er for dumt

dem der har besøgt mig ved at jeg er buttet og samtidig er rigtig høj - det kunne de have læst i min annonce og set på mine billeder.. nu får de det også at se.... men bliver de og nyder sex med mig i 30 og 60 minutter - så har de altså absolut heller ikke nogen ret til at kritisere negativt bagefter... 

så at snuppe andres billeder er for dumt... vi er fine som vi er - vis dog det i har og det i tilbyder... det er lige det en masse søde mænd leder efter !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er prostitution branchen generelt ikke bare blevet mere gennemsyret på kryds og på tværs, da internettet også her,- er blevet en stor medspiller.

Men hvem er det som ligger billederne op? - er det pigerne selv, eller korupte bagmænd (som også kan være piger).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er da forkasteligt at hugge en models billeder og foregive, at de forestiller en selv.

For det første er det fup, for det andet er der andre, der har betalt for billederne, og for det tredie kunne modellen jo risikere at blive genkendt af familie og venner.

Så har hun, uden at være skyld i det, fået et forklaringsproblem.

Ja det er moralsk forkasteligt at hugge andres billeder, ja det er FUP !

Skal vi nu ikke hellere lade den moralske fordømmelse ligge. Vi kan vist alle være enig om at det er forkert. 

Vi skulle hellere diskutere, hvad man kan gøre ved problemet.

Det er ulovligt at bruge andres billeder, hvis man ikke har fået lov til det vel og mærke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Er det okay at stjæle billeder fra det store internet, ........."

Næh....det er det ikke. Det er nemmerlig ulovligt.

Og inden der er nogen der farer i blækhuset over at jeg også bruger en billede stjålet på internettet, så - Ja, I har helt ret!

Jeg må heller ikke bruge dette billede,.......jeg gør det så bare alligevel. Og det endda uden at advare om at det kun er et vellignende billede.

• 1: Pigen er sød og servicemindet.

• 2: Pigen ligner det annoncerede billede rimeligt godt.

• 3: Pigen er bange for at blive genkendt.

Min egen holdning er, at den eneste acceptable fremgangsmåde i denne situation er, at pigen for det første har tilladelse til at bruge billederne, samt informerer sine gæster om, at billederne ikke er af hende, men derimod er "vellignende modelfotos".

I alle andre henseender end beskrevet ovenstående, synes jeg, at det er for ringe. Der er ingen undskyldning, og så må man bare lade være at have billeder på, hvis det ikke må forestille pigen selv. Det er med til at give branchen et dårligt (dårligere!) ry, og det tværer negativt af på alle de piger i branchen, som man rent faktisk kan regne med, er sandfærdige i deres beskrivelser af dem selv.

Udover det så vil jeg være så nævenyttig og mene, at de mænd som ser igennem fingre med, at de ikke møder pigen på billederne, så længe hun bare er sød og pæn...ja de kan altså ikke tillade sig at pive, hvis de en dag oplever, at pigen de møder ser HELT anderledes ud en smuksakken på billedet!

Hvis pigen gør opmærksom på at det er modelbilleder der er vellignende, så ved man det på forhånd, og er så også forberedt på at hendes ide om "vellignende" måske ikke helt er den samme som min, og så kan hun vel heller ikke klage over at man vender i døren hvis det ikke er tilfældet?

Hvis man bare ser igennem fingrene med at billedet ikke ligner, så ligger man som man har redt, og har også fraskrevet sig retten til at klage over det efterfølgende.

Man giver så på sin vis også "frit lejde" til at det kan gå hen og blive en norm i branchen, og det ville jeg personligt synes meget beklageligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi skulle hellere diskutere, hvad man kan gøre ved problemet.

Det har jeg et beskedent forslag til...

Konstateres det at pigen på billedet i annoncen, ikke er den samme pige, der nu åbner døren for dig...

1. Giv pænt og høfligt udtryk for at du ønsker at gå igen, da virkeligheden ikke er som lovet. Kom over det grænseoverskridende aspekt, som det er for mange at sige dette højt til pigen. Har du først gjort det én gang, vil det være nemmere efterfølgende.

2. Tving blodet fra din diller tilbage til din hjerne med al din kraft. Drej beslutsomt kroppen den modsatte vej og begynd at sæt en fod foran den anden, indtil du når din bil (eller offentlige transportmiddel).

Gør du ikke det, virker det hult at klage over spildte penge bagefter. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er meget enig og har også svært ved at se formålet med disse falske billeder - bortset fra at de måske kan lokke et par kunder som er blevet så trængende at de ikke går igen(?) På sigt kan det dog næppe være en god forretning, hverken for branchen, som kollektivt må leve med den negative reputationseffekt af enkeltes falske billeder, eller for den enkelte, som må få ubehagelige oplevelser og et mindre kundegrundlag på sigt... Genkendelse kan undgås ved at 'blurre' ansigtet eller vende siden til og retouchere evt. kendetegn - det synes jeg er helt ok. Hensynet til anonymitet må man respektere.

Hvad man så gør ved problemstillingen er en anden sag. Hvis alle kunder benyttede EG ville den ged nok hurtigt blive barberet, når rygtet bredte sig...men der går nok lige et år eller to før det er tilfældet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har jeg et beskedent forslag til...

Konstateres det at pigen på billedet i annoncen, ikke er den samme pige, der nu åbner døren for dig...

1. Giv pænt og høfligt udtryk for at du ønsker at gå igen, da virkeligheden ikke er som lovet. Kom over det grænseoverskridende aspekt, som det er for mange at sige dette højt til pigen. Har du først gjort det én gang, vil det være nemmere efterfølgende.

2. Tving blodet fra din diller tilbage til din hjerne med al din kraft. Drej beslutsomt kroppen den modsatte vej og begynd at sæt en fod foran den anden, indtil du når din bil (eller offentlige transportmiddel).

Gør du ikke det, virker det hult at klage over spildte penge bagefter. :)

Ja der er ikke så meget andet at gøre.

Og så gå hjem og skriv et indlæg her på EG, så vi andre kan undgå samme problem!

Del dette indlæg

Link til indlæg

så kan hun vel heller ikke klage over at man vender i døren hvis det ikke er tilfældet?

Ifølge min mening kan en pige aldrig klage over, at en mand vender i døren (undtagelsen er, hvis manden er useriøs og en lurebasse!) Ligesom mændene heller ikke kan klage over at blive afvist. :)

Det har nemlig ikke kun noget at gøre med udseende, og om pigen nu ligner sine billeder. Det har også noget med kemi at gøre. Jeg ved, at de fleste reelle piger i branchen hellere så, at manden gik sin vej igen, frem for at skulle tilbringe den næste halve eller hele time med en mand, som ikke er begejstret for én. Det er nemlig ikke fedt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ifølge min mening kan en pige aldrig klage over, at en mand vender i døren (undtagelsen er, hvis manden er useriøs og en lurebasse!) Ligesom mændene heller ikke kan klage over at blive afvist. :)

Det har nemlig ikke kun noget at gøre med udseende, og om pigen nu ligner sine billeder. Det har også noget med kemi at gøre. Jeg ved, at de fleste reelle piger i branchen hellere så, at manden gik sin vej igen, frem for at skulle tilbringe den næste halve eller hele time med en mand, som ikke er begejstret for én. Det er nemlig ikke fedt.

Det gælder selvfølgelig for begge parter, at de kan afvise i døren. Vi er jo alle mennesker, med forskellige preferencer.

Hvis kunden ligner et trafikuheld og pigen bare ikke kan overskue at skulle mobilisere tilpas udholdenhed til at kunne klare sig igennem den næste halve time med kunden, så må hun også tvinge blodet tilbage til hjernen, og sige pænt nej tak.

Kemi er noget helt andet. For "trafikuheldet" kunne jo godt være et meget sødt og intelligent menneske, der var rar at være sammen med.........men det finder man så bare aldrig ud af ved den lejlighed idet det jo er svært at se forbi udseende og lugt i den sammenhæng.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja der er ikke så meget andet at gøre.

Og så gå hjem og skriv et indlæg her på EG, så vi andre kan undgå samme problem!

Jeps - og hvis det indlæg så også kan skrives uden at svine nogen til, så er vi jo nået langt ind over målstregen! :cool: ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billederne kan jo være så vellignende at man ikke opdager det :)

Men hvis billederne ikke ligner eller gæsten opdager det, så bliver besøget nok derefter!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Billederne kan jo være så vellignende at man ikke opdager det :)

Men hvis billederne ikke ligner eller gæsten opdager det, så bliver besøget nok derefter!

Min erfaring er faktisk at billederne er meget langt fra virkeligheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ulovligt at låne/stjæle billeder, det er vist ingen uenige om.

Hvis der i annoncen står "da jeg er let genkendelig, så er her et meget ligendende foto af en anden", så kan jeg se igemmen fingrene med det. Men når jeg backtracker billederne til Met-Art og andre erotiske sider, så blinker alarm-knappen. Og hvis man har bare læst lidt efter dem der har besøgt GP'er med falske fotos, er langt størstedelen kommet ud til noget der ligner det modsatte af billedet.

Personligt foretrækker jeg de der selfies, uden filter og photoshop (har arbejdet meget med foto-retouch, så jeg ved hvor sindsygt meget man kan rette op på).

Men pigernes selfie-bølge. Det var et friskt pust. Jeg vil langt hellere se et realistisk billede end et Pin-up foto hvor jeg med sikkerhed vil blive en smule skuffet over falsk markedsføring :mrgreen:

Hvis man er bange for at blive genkendt, er der jo et stort internettil hjælp. Og hvis det er helt galt, er der sikkert brugere her på siden der kan hjælpe.

Der findes f.eks pixlr.com hvor man med stor nemhed kan sætte kasser/filtre/sløre/osv sine billeder hvis man har genkendelige træk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nikita bliver du hængende herinde på EG, for at genere de aktive GPér. Det virker moralsk forkasteligt, at du kaster dig over dine tidligere kollegaer og kaster dem i grams. Omkring billeder, var dine egne billeder da temmelig meget fotoshoppet, med undskyldning for at det skulle dække tatoveringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nikita nøjes skam ikke med at genere de aktive GPer... 

Og omkring hendes billeder, så har tidligere været inde på hendes hjemmeside og jeg har konstateret at hun bruger jo "selfies"

Om de er "photoshoppet" ved jeg ikke noget om, men så vidt jeg husker, så skrev hun vist noget om at hun dækkede over nogle tatoveringer, eller noget i den stil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nikita bliver du hængende herinde på EG, for at genere de aktive GPér. Det virker moralsk forkasteligtforkasteligt, at du kaster dig over dine tidligere kollegaer og kaster dem i grams. Omkring billeder, var dine egne billeder da temmelig meget fotoshoppet, med undskyldning for at det skulle dække tatoveringer.

Jeg tror ikke Nikita bliver hængende for at genere kollegaer. Hendes indlæg kører også på falske billeder. ;)

Nikita bruger ikke falske billeder men der er brugt photoshop på dem og mere end bare at fjerne tatoveringer kunne jeg da se da jeg havde fornøjelsen af at besøge hende men det er vist også kutyme at de fleste piger bruger det. Hendes indlæg drejer sig om falske billeder. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita bliver du hængende herinde på EG, for at genere de aktive GPér. Det virker moralsk forkasteligt, at du kaster dig over dine tidligere kollegaer og kaster dem i grams. Omkring billeder, var dine egne billeder da temmelig meget fotoshoppet, med undskyldning for at det skulle dække tatoveringer.

Det er altid rigtig trist, når folk går efter manden (eller kvinden i dette tilfælde) og ikke bolden. :(

Tak for opmærksomheden, Kim... Og lort også. Tak for det. Jeg æææælsker bare lort helt vildt. Jeg er nemlig bare sådan en lille ond, ond lorteguflende gremlin, der kun er herinde for at udtænke mine udspekulerede og nedrige planer i forsøget på at genere de andre glædespiger i branchen... Ja, og så også lige Titman også... Faktisk er hele min livsopgave at genere Titman og så selvfølgelig mine kollegaer. For jeg har intet liv og ja... Sådan er jeg bare. Ond, ond, ond.

What a hoot...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling sagde den 08 Jan 2015 - 08:22 AM:

Det er altid rigtig trist, når folk går efter manden (eller kvinden i dette tilfælde) og ikke bolden. :(

ja men det er nemesis  :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er du sikker på det er tænkelig muligt? Jeg har hørt en spand iskold Vand skulle virke, men det har man jo typisk ikke, når man står der i døren... Nå man kan selvfølgelig spørge efter det :???: Men ved nu ikke hvor fedt det vil være, altså gå derfra med våde Bukser koncentreret om Pikken :oops:

Med tankens kraft må jeg simpelthen bede efter Dokumentation for det kan lade sig gøre! Ellers nægter jeg og tro på det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...