Butch 5198 Skrevet 8. Januar, 2015 (edited) Er du sikker på det er tænkelig muligt? Jeg har hørt en spand iskold Vand skulle virke, men det har man jo typisk ikke, når man står der i døren... Nå man kan selvfølgelig spørge efter det Men ved nu ikke hvor fedt det vil være, altså gå derfra med våde Bukser koncentreret om Pikken Med tankens kraft må jeg simpelthen bede efter Dokumentation for det kan lade sig gøre! Ellers nægter jeg og tro på det Hvis du ikke kan styre blodtilførslen, så skal du skifte til manuel og selv overtage styringen. Dvs. du tager et fast greb i dilleren, og tvinger den rundt om din hofte hvilket vil få resten af kroppen til at følge med. Når du så har drejet de ca. 180 grader så giver du slip og lader kroppen vælte forover..........her går den automatiske styring så ind og fremtvinger det første skridt.......så er det bare om at følge med, og vupti.....så er du på vej væk :D Redigeret 8. Januar, 2015 af Butch1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 8. Januar, 2015 Kan ikke forestille mig Nikita har tatoveringer, for BX er jo ikke til den slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 8. Januar, 2015 Borset fra diverse afsporinger og angreb som jeg ikke gider kommentere, så er min holdning til emnet følgende: At bruge andres billeder er ikke tilladt; det er at stjåle og det værste i det her sammenhænget er nok at: "jeg vil ikke bruge mit ansigt eller min krop, altså bruger jeg nogen andens". Det er helt klart. Ikke mer at diskutere. Men dette er jo betragtet fra moralskt og juridiskt perspektiv. Fra et mere praktiskt perspektiv er jeg som potentiel kunde interesseret i en god oplevelse med et dejligt menneske. Hvis jeg så møder en kvinde der i døren giver mig en følelse af at jeg kommer at få lige præcis det så kan jeg altså vælge: Skal jeg være moralsk indigneret, agere billedepolis og gå derfra (så kan hun lære det)? Eller skal jeg få min gode oplevelse med det dejlige mennesket? Hvad jeg prøver at sige med dette aldeles unødigt lange indlæg, er at billeder er lokkemad uanset hvis de forestiller vedrørende pige eller ikke. De er til for at få mig til døren, siden tager et menneske af kød og blod ved. Jeg kan ikke lide at man stjåler andres kroppe til sin reklame, men for mig har det egentlig meget lidt med den reelle oplevelse at gøre. Det er jo alligevel ikke et billede jeg skal hygge mig med. Hvis jeg tager dig som eksempel Nikita, så har dine billeder været meget flotte på alle måder. Men den pige jeg har mødt, de sørgeligt få gange jeg har mødt dig, har jo intet med billeder på en blond sexbombe at gøre. Du er noget helt andet; fuldstændigt helt andet. Og utroligt meget mere. Faktiskt kan jeg næsten føle at billederne ikke er retfærdige; du er jo som væsen ikke nogen pinup-modelle. Jeg har den samme følelse af Gina Faith, som jeg aldrig mødt. Og hvis jeg havde, så havde det ikke været billederne der lokkede mig, men hendes skriv (intelligens) og hendes hjemmeside (stil). Og photoshop-diskussionen holder jeg mig helt fra. Vi står alle foran spejlet - især i kvinder - og "photoshopper" os hver dag, før vi møder verden og vores kunder. Konklusion: Stjålne billeder er ikke ok, og vi har herinde en afdeling for at opmærksomme dem. Vende i døren gør jeg ikke pga af stjålne billeder men pga af at mine fornemmelser siger jeg skal gå. Blev det aldeles for langt nu? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 8. Januar, 2015 (edited) Falske billeder er selvfølgelig ikke okay - det er kraftigt photoshoppede billeder hvor der ændres på kroppens proportioner... det være sig røv, ben talje bryster osv. afgjort heller ikke. Fælere piger bruger undskyldningen om at deres billeder er photoshoppede for at dække over personlige kendetegn (tatoveringer, modermærker og lign.) men samtidig er der så også lige fusket med kroppens proportioner. Det er lige så uacceptabelt i mine øjne. Jeg kan acceptere glamouriserede modelbilleder hvis pigen samtidig har nogle helt uredigerede billeder i sit galleri. Alt andet er fusk og bedrag!!! Redigeret 8. Januar, 2015 af Montezi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 8. Januar, 2015 Jeg har ikke selv ret meget erfaring med photoshop, og ingen i forhold til denne branche, bortset fra ren beskæring. Men jeg forestiller mig at det bliver brugt primært til at dække tatoveringer og fjerne appelsinhud og uren hud. Det sidste synes jeg også er falsk markedsføring. Og fjerner man tatoveringer er det vigtigt man skriver dette, da ikke alle tænder på tatoveringer. Hvis pigen er meget tatoveret, og hun samtidig er bange for at blive genkendt kan jeg slet ikke se hvordan hun på fornuftig vis kan markedsføre sig selv med billeder. Jeg er også selv bange for at blive genkendt af folk der kender mig i mit eget miljø, og har derfor omhyggeligt valgt fotos der ikke afslører ret meget af min figur. Så nej til Nikitas spørgsmål, det er selvfølgelig ikke ok at bruge andres billeder Og nu en lille afsporing: En ting er at man ser pigen og vender sig om og går igen. Men hvad hvis telefonpigen har modtaget pengene, vist kunden ind på rummet og man først her møder pigen der ikke svarer til billederne? Kan man så stadig kræve sine penge retur da hun ikke lever op til billederne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Polar Skrevet 8. Januar, 2015 Citat: Hvis jeg tager dig som eksempel Nikita, så har dine billeder været meget flotte på alle måder. Men den pige jeg har mødt, de sørgeligt få gange jeg har mødt dig, har jo intet med billeder på en blond sexbombe at gøre. Du er noget helt andet; fuldstændigt helt andet. Og utroligt meget mere. Faktiskt kan jeg næsten føle at billederne ikke er retfærdige; du er jo som væsen ikke nogen pinup-modelle. Jeg har den samme følelse af Gina Faith, som jeg aldrig mødt. Og hvis jeg havde, så havde det ikke været billederne der lokkede mig, men hendes skriv (intelligens) og hendes hjemmeside (stil). Just præcis Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 8. Januar, 2015 Miza: Telefonpigen modtager ikke penge, gæsten møder pigen og giver hende penge, hvis han ønsker at blive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 8. Januar, 2015 Miza: Telefonpigen modtager ikke penge, gæsten møder pigen og giver hende penge, hvis han ønsker at blive. Det har jeg da ellers læst om i nogen anmeldelser er foregået som jeg beskrev. Men det er så ikke alm. praksis kan jeg regne ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steven 14 Skrevet 8. Januar, 2015 Nååårh, så jeg er ikke ydmyg nok? Det er noteret... Ydmyg behøver du ikke være - du har, og er nok til at være som du er og savnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 8. Januar, 2015 Det har jeg da ellers læst om i nogen anmeldelser er foregået som jeg beskrev. Men det er så ikke alm. praksis kan jeg regne ud. Det er bestemt ikke almindeligt nej. Sådan nogle anmeldelser er jeg så heller ikke stødt på ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 8. Januar, 2015 Hvis man gik ind i det nye år med den - erkendt - lidt naive forestilling, at EG's debattører havde brugt juleferien på at beslutte at være mere rummelige, venlige og imødekommende overfor andres synspunkter - skal man ikke mange dage ind i året før det fromme ønske bliver gjort effektivt til skamme... Vi har ytringsfrihed i DK - men sandelig (heldigvis) ikke ytringspligt. Det sidste var måske en gang imellem værd at huske. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 8. Januar, 2015 Det er bestemt ikke almindeligt nej. Sådan nogle anmeldelser er jeg så heller ikke stødt på Det er kun sket en gang for mig at telefonpigen har fået pengene. Men det var på pigens egen opfordring, så "hun kunne hive bukserne af mig med det samme" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 8. Januar, 2015 (edited) Mit B7: D R 2 disk! 1:vildledn, 2:ophavsret. Forbruger ligeglad med 2, men vigtigt at få oplyst pige/foto-forholdet. Detaljer afviger altid. Dette indlæg er skrevet med selvpålagt omfangsbegrænsning på 140 tegn, jvf Twitter. Redigeret 8. Januar, 2015 af Bebop 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 21. Februar, 2015 Så længe pigen skriver, at det er vellignende fotos af hende selv, så er det okay. Men jeg er enig med Nikita, at hvis pigen bruger falske billeder, så skal man som gæst gå hjem igen hvis hun ikke er så tiltrækkende som forventede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg