Hop til indhold
bennyben

Dejlige jenny, kizzermis eller en helt anden moden skønhed

Recommended Posts

Jeg har planlagt et besøg hos en moden glædespige i den nærmeste fremtid og har luret lidt på blandt andet dejlige jenny. Synes der er lidt blandede erfaringer med hende herinde, men hun kører tilbud på 1/2 time for 500 i januar. Er der nogen der har prøvet dette tilbud og kan fortælle nærmere om det. Andre der har besøgt hende må også gerne melde ind.

En anden jeg har luret på er kizzermis. Men hun skulle have fyldige former men hvor stort er det? Kan ikke vurdere det på hendes billeder. Er der nogen der har prøvet hende? Har i en tråd herinde læst om en der fik en halv time til 500, kan det passe at det er prisen?

Er der nogen der har besøgt begge to der kan anbefale den ene frem for den anden?

Men måske skal jeg vælge en helt tredje moden skønhed at besøge. Hvis der er nogen der har et tredje forslag så lad mig høre.

Det skal være på Fyn eller Jylland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bennyben.

Kissermis er stor,men sød og super service i øvrigt.

Hun æder dig levende! haha. Jeg havde en god oplevelse hos hende,de 500 ved jeg ikke,jeg måtte smide 1500,der var Ingen skelen til uret,og jeg var der en time. God fornøjelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har besøgt begge nævnte piger, godt nok er det nogle år siden jeg har besøgt Jenny, men det var ind af døren og så ud igen, sådan følte jeg det på daværende tidspunkt, kan godt være at andre har en bedre oplevelse med hende.                     

Kizzermis er en dejlig voksen glædespige, som lever op til det man forventer af GF, er meget indlevende og yder en utrolig god service. Kizzermis er et meget bedre besøg værd som Jenny i mine øjne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for tilbagemeldinger. Jeg tænker lidt mere over det inden jeg skal afsted, må dog sige, at der er et eller andet ved billederne af Jenny der trækker på trods af de blandede anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har planlagt et besøg hos en moden glædespige i den nærmeste fremtid og har luret lidt på blandt andet dejlige jenny. Synes der er lidt blandede erfaringer med hende herinde, men hun kører tilbud på 1/2 time for 500 i januar. Er der nogen der har prøvet dette tilbud og kan fortælle nærmere om det. Andre der har besøgt hende må også gerne melde ind.

En anden jeg har luret på er kizzermis. Men hun skulle have fyldige former men hvor stort er det? Kan ikke vurdere det på hendes billeder. Er der nogen der har prøvet hende? Har i en tråd herinde læst om en der fik en halv time til 500, kan det passe at det er prisen?

Er der nogen der har besøgt begge to der kan anbefale den ene frem for den anden?

Men måske skal jeg vælge en helt tredje moden skønhed at besøge. Hvis der er nogen der har et tredje forslag så lad mig høre.

Det skal være på Fyn eller Jylland.

bennyben kan du finde den tråd hvor du har læst om 500 kr hos mig ...for det er ikke korrekt for en halv time ..men sidste år var dansk 500 kr ...så der må forvekslingen være .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Otto

Har besøgt kizzermis et par gange nu

Vil sig at der får du en super fed oplevelse virkelig en dejlig dame

Og en super service

Og der er altid tid til en kop kaffe bagefter hvis man er til det

Det med de 500 kr tror jeg dog ik på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej kizzermiss. Det var i denne tråd jeg læste det men kan godt se der var bestilt dansk og så fulgte der mere med.

Beklager misforståelsen

Det er helt ok og du skal ikke beklage ...det er bare sådan nogle gange med de faste dejlige gæster at der ryger bonus af ;) ...det kan jo blive hedt engang imellem ..så tid og sted står stille  :wub:

Hader uret på væggen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://www.slikkesisse.dk/ 

Skønhed er jo et diffust begreb.  :P

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Ovenstående link er desværre uvirksomt så nedenstående er det korrekte.

http://www.slikkesisse.dk

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bennyben.

Kissermis er stor,men sød og super service i øvrigt.

Hun æder dig levende! haha. Jeg havde en god oplevelse hos hende,de 500 ved jeg ikke,jeg måtte smide 1500,der var Ingen skelen til uret,og jeg var der en time. God fornøjelse!

Det er vist en smagssag hvad man syns er stort. Kizzermis er under ingen omstændigheder stor i den forstand. Hun har dejlige kvindelige former og de sidder nøjagtig hvor de skal. Hun er velproportioneret ganske enkelt.

Hun er skøn at være sammen med, og man går derfra glad og tilfreds - hvis knæerne ellers kan bære én ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...