fafnersbane 7623 Skrevet 8. Januar, 2015 Jeg mailede for at booke tid til et møde med C til en halv times massage med svensk afslutning samt intimbarbering. Der kom meget hurtigt positivt svar tilbage, og aftalen var truffet. Jeg mødte op på adressen i Bagsværd og blev modtaget af en slank, moden og smilende kvinde i en kort sort kjole og selvsiddende strømper. Hun hjalp mig af med jakken og fortalte, hvordan behandlingen skulle foregå: først massage af balder, ryg og skuldre, så barbering og afsluttende svensk. Det blev en fantastisk og meget behagelig oplevelse. C var rigtig sød, smilende og meget nærværende og opmærksom gennem hele forløbet. Hendes massage er ikke bare noget ligegyldigt oliepjask, hun tager godt fat, og banditten får opmærksomhed på en meget pirrende måde. Efter at have ligget på maven var det tid til at vende sig om og modtage barberingen. Modtage er et nøgleord her, det gælder om at nyde og ikke at yde. Det foregik også følsomt og betryggende, jeg elsker den glatte fornemmelse bagefter. Herefter var det tid til afslutning. Hendes spilleteknik fungerede ikke rigtigt for mig, så jeg viste hende, hvordan jeg gerne ville have det, og hun var meget lærenem! Da forløsningen kom, undslap der hende et lille forskrækket uhh, en dejlig reaktion. Så var det tid til "oprydning", og ikke noget med køkkenrulle! Det var klude og håndklæde, igen en positiv detalje, meget mere behageligt end den evindelige rulle. Til jer med den enerverende "link?" attitude, googl overskriften og I står ved porten ind til en oplevelse af nydelse og selvforkælelse på højt plan. Und jer selv den oplevelse, og rigtig god fornøjelse! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hygge2 178 Skrevet 9. Januar, 2015 Link her: http://sensualhealing.com.au/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hygge2 178 Skrevet 9. Januar, 2015 Det er det link man finder hvis man følger anvisninger i anmeldelsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 335 Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) eller http://www.sensualhealingdk.com/ God anmeldelse iøvrigt. Redigeret 9. Januar, 2015 af nielst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesse 399 Skrevet 11. Januar, 2015 Tak for anmeldelsen! Det lyder som en god oplevelse, og man må da sige, at deres videoer er super inspirerende. Jeg har tit kigget på siden massagerooms.com og det her kommer da tæt på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 11. Januar, 2015 Kan nogen fortælle mig hvordan barmen er?? Der er et par af de første videoer på siden der viser en dejlig kavalergang og måske en pæn størrelse barm. Nogle af de andre en noget mindre. Og de billeder der er under galerie viser flere dejlig kvinder, hvor mange er der tilknyttet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans Hansen 0 Skrevet 12. Januar, 2015 Jeg har også prøvet en del massager igennem tiden og så fandt jeg C. hjemmeside. Jeg har prøvet flere af massagerne og det er rigtigt at hun er en prof. massør som overraskede mig meget, hun er fantastisk til at give massage og det er en meget pirrende oplevelse hver gang hun bruger sine magiske hænder!!!! Jeg syntes hun er en naturlig, charmerende og meget sensuel kvinde som er meget nem at tale med og hun fornemmer hvor man er henne fra gang til gang og får en til at slappe af. Diana har jeg ikke prøvet, men jeg har prøvet Estelle som er en fransk ung kvinde som taler lidt dansk og meget godt engelsk. Hun er også rigtig sød, siger måske ikke så meget, men gør alt for at give en god oplevelse. Har prøvet gensidig fransk, som var rigtig lækkert i øvrigt, i forbindelse med en body to body massage i den hyggelige og varme kælder Klinikken er ikke så stor, men det er helt ok når man oplever en uforglemmelig massage med nogle dejlige, søde og smilende kvinder, som ser ud til at de nyder deres arbejde. Der er altid en god stemning og man føler sig velkommen så snart man træder ind af døren. Stedet ligger diskret og er nemt at finde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Januar, 2015 Billederne i galleriet http://www.sensualhealingdk.com/#!galleri/c1298, er de af kvinderne på stedet (næppe...)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Det franske, som Estelle yder, er det øko eller med overtræk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wolves 2 11 Skrevet 22. Januar, 2015 Har prøvet mange gange uden held at komme i kontakt med dem! Virker uprofessionelt ikke at kunne komme i kontakt med dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 Har prøvet mange gange uden held at komme i kontakt med dem! Virker uprofessionelt ikke at kunne komme i kontakt med dem Prøv med en SMS. Det gjorde jeg en formiddag for et par uger siden. Fik svar inden for et kvarters tid. C og de to piger havde travlt, og vi fandt desværre ikke et tidspunkt, der passede med min kalender. Det kommer sikkert senere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadHusbond Skrevet 22. Januar, 2015 Det franske, som Estelle yder, er det øko eller med overtræk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadHusbond Skrevet 22. Januar, 2015 Nej, de bruger et meget tyndt gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hbs 0 Skrevet 14. Juli, 2015 Kan varmt anbefale dette sted. Har tid hos Catharina imorgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 14. Juli, 2015 Kan varmt anbefale dette sted. Har tid hos Catharina imorgen.Rigtig god fornøjelse. Jeg er sikker på, at behandlingen hos sensual healing er livsforlængende!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elveren 2 Skrevet 30. Marts, 2016 Hbs skrev, den 14-07-2015 at 10:35: Kan varmt anbefale dette sted. Har tid hos Catharina imorgen. Hej Hbs Jeg overvejer også at prøve Lingammassage hos Cahtarina og vil være meget taknemmelig hvis du vil anmelde hende eller skrive lidt om hvordan hun ser ud osv. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SanseForskeren Skrevet 31. Marts, 2016 Jeg har fået B2B med fransk afslutning af Cat. Det var en god oplevelse. Det er meget individuelt hvad man er til - så der er lidt svært at begrunde det i detaljer. Jeg synes Cat er en lækker voksen blondine med en særdeles velholdt krop. Du kan finde en video intro på hjemmesiden. SHM lader til at sætte knivskarp skel mellem standard bodelvirksomhed og på den anden side deres frække og forførende (og professionelle) kropsmassage. Afslutningerne er som de selv skriver kun et krydderi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 190 Skrevet 1. April, 2016 jeg vil gerne spørge om nogen har erfaring med at få hende til at "komme" under det gensidige fransk? får man lov til at komme i munden på hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SanseForskeren Skrevet 1. April, 2016 Med al respekt... Jeg tror ikke helt at du har forstået den ydelse som SHM tilbyder. Hvorfor går du ikke bare ned på nærmeste lysthus og aftaler hvilken menu du gerne vil have? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg