Hop til indhold
going fishing

Isabel, Hvam....?

Recommended Posts

Hej......

- kan se en smuk/lækker pige på EB massagesider...Isabel, som er at træffe i Hvam ved Aalestrup..

Er der nogle af jer herinde, som kan be- eller afkræfte rigtigheden af billeder/pigen/ kvalitet (eller mangel på samme), da jeg tænker på at aflægge hende et besøg........???

Jeg kan ikke lige få linket til at virke, desværre..- håber nogen kan hjælpe og lægge et link ind...hun findes under Hvampigerne..

MVH Going Fishing

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej......

- kan se en smuk/lækker pige på EB massagesider...Isabel, som er at træffe i Hvam ved Aalestrup..

Er der nogle af jer herinde, som kan be- eller afkræfte rigtigheden af billeder/pigen/ kvalitet (eller mangel på samme), da jeg tænker på at aflægge hende et besøg........???

Jeg kan ikke lige få linket til at virke, desværre..- håber nogen kan hjælpe og lægge et link ind...hun findes under Hvampigerne..

MVH Going Fishing

http://side6.dk/resultatside/?q=hvampigerne

Du finder linket, markerer det og højreklikker med musen, derefter vælger du kopierer.

Derefter stiller du kurseren på stedet du vil sætte linket ind, højreklikker og vælger sæt ind. Voilà  :D

Keine hexerei nur behändigkeit.    :P

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

HVAMPIGERNE

x

Af: Side6 x

x

« Forrige

9 af 16

Næste »

ISABEL, NY HOT BRUNETTE Første gang i Danmark

Gammel.Viborgvej 28 Hvam st.

9620 Åalestrup

Isabela In 24 timer åben alle dage.

SUPER SEXET KROP, STOR BRYSTER

Hvis du ønsker at opleve god sex og god tid, du er velkommen til at komme og møde mig. Jeg er altid frisk og med smil på mit ansigt :)

Jeg kan tilbyde dig stort udvalg af serviceydelser. Min menu indeholder Massage, Superfransk, Megafransk, Græsk, og meget mere.

Du er velkommen til at kontakte mig via telefon, eller bare komme med til et besøg.

Jeg er en super sexet pige, som kan tilbyde dig uforglemmelig tid!

Hvis du er med mig, paradis er i dine hænder! :)

Mine billerder er 100% 100% ægte.

Jeg venter på dig!

HAPPY HOUR

26-årig brunette, store bryster. Superfransk, græsk. Døgnåbent.

COKCTAIL -DANSK-FRANSK-SUPERFRANSK-MEGAFRANSK- GRAESK-,

Kl. 24:00-24:00:: billeder 100% 100%

Gl.Viborgvej 28 Hvam st. 9620 Åalestrup

Modtager

Mænd, Handicappede

Kontakt

Telefon: 50 21 48 42

E-mail: [email protected]

Del dette indlæg

Link til indlæg

hende kan jeg ikke anbefale!

sex er en ekspeditionssag og ikke en interesse for hende! hun virkede faktisk lidt småfuld! bestemt ikke charmerende eller interesseret i andet end at få penge i kassen så let som muligt!

billederne er ikke af hende, efter min mening er ansigtet ikke specielt smukt.

hun har enorme silikone bryster som sidder rigtig godt, men er ubehagelige at røre ved! man kan ligesom mærke 2 nærmest firkantede implantater!

priserne på spisekortet er efter min mening ret høje!

dansk og superfransk 20min 1200kr

dansk og gensidig fransk 20min 1500kr

dansk og fransk 60min 2500kr

dansk og græsk 60min 3000kr

hun har en virkelig god røv, så skal du absolut afsted så snup en hurtig tur til 600kr og nap en doggy foran spejlet! :):):):)

in that case! i gangen har de et lille husalter hvor de sætter pris på at man smider en lille mønt når man går!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...