gokkeren 0 Skrevet 13. Januar, 2015 Hejsa, vi er et par gutter der skal være i Hadsten i ½ års tid i forbindelse med arbejde.. Vi har siddet og kigget lidt på nettet men har sgu svært ved at finde nogle gode luksusbordeller som dem der er på djævleøen! Er der nogen der er værd at nævne? Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 13. Januar, 2015 Det tror jeg godt i kan glemme - måske i kan finde et par nedslidte, fugtige og ubeboelige luderhuse med udenlandske piger. De gode oplevelser finde privat/diskret...søg på annoncelight.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 13. Januar, 2015 Rikke Solskin kan der læses meget om på denne side, når hun skriver hun er i Randers bør hun være rigtig tæt på jer! hvem der ellers holder til på det sted ved jeg ikke, men det kan man jo spørge om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Januar, 2015 Daniella er der også.. godt nok øst for Randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
netrom1919 30 Skrevet 15. Januar, 2015 Der er masser af lækre tøser i Aarhus... Hvis det var mig, ville jeg køre de 25 kmt fra Hadsten til smilets by ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 15. Januar, 2015 Som de andre skriver er der ikke lige noget lige rundt om hjørnet, men i Århus og Randers er der godt muligheder i alle aldre og størelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gokkeren 0 Skrevet 15. Januar, 2015 Ville meget gerne høre hvor de her toplækre tøser holder til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg