Findus 3617 Skrevet 14. Januar, 2015 Lyder mere som veri-pigen Tissemænd på ben, hihi, good one...... Link: https://www.dropbox.com/s/bek62qw3dt5pb6a/Pri_2.jpg?dl=0 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. Januar, 2015 Øv altså!......og her gik man og troede at man var en flink fyr, og så viser det sig at man er en værre én! Hvad gør jeg nu?.......bør jeg køre rundt til pigerne og sige undskyld for de små klap i måsen som jeg har uddelt? Er jeg nu skyldig i at pigerne synes at alle mænd er svin bare fordi jeg klemte dem på brysterne? Kan jeg overhovedet klare at slæbe rundt på det åg der hedder pik på to ben? Kan andre måske se det på mig at jeg har to ben og en pik? What to do?!? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Januar, 2015 (edited) Jeg er forvirret. Først har du ondt af os? Og bagefter er vi nogle værre røvere og banditter? Og så har du ondt af os igen? Huh? Der er rigtigt budt op til troldefest i dag . Endda over flere strenge. Redigeret 14. Januar, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3648 Skrevet 14. Januar, 2015 Nu giver det bedre mening hvorfor så mange dejlige GP'er er gået på "pension" her på det sidste... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. Januar, 2015 Der er rigtigt budt op til troldefest i dag Det korrekte ord er trolls Hvem danser med trolls, ikke mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. Januar, 2015 Nu giver det bedre mening hvorfor så mange dejlige GP'er er gået på "pension" her på det sidste... Er det dem som er trolls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Januar, 2015 Det korrekte ord er trolls Hvem danser med trolls, ikke mig Som jeg allerede skrev allerede for mange måneder siden, har jeg fordansket det. Det giver også bedre associationer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. Januar, 2015 Som jeg allerede skrev allerede for mange måneder siden, har jeg fordansket det. Det giver også bedre associationer jamen du går meget op i at ordene er korrekte hvad kalder du flamers ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 14. Januar, 2015 (edited) overskriften er måske lidt underlig. men en tanke man somme tider godt kan få. De fleste af de kvinder der er glædespiger gør det ikke af lyst men af nød. Bare den måde mænd skriver til de piger . er total umenneskelig Mange af kvinderne er bare i økonomiske problemer så at de er nød til at sælge sig selv så de desværre er nød til at finde sig i mænds ubehagelige behandling. hvor mange syntes måske at det er behagelig at blive bundet og slået og udmyget og bare stille sig til rådighed for mænds perverse idéer som de ikke tør sige hjemme ved konen. tror en gang i mellem vi mænd skal sammenline glædespiger med brugtbilsælgere når det siger de elsker f.eks. oral eller anal sex passer det mange gange ikke det hader det . men siger de ikke hvad kunderne gerne vil høre sælger de intet. Husk Glædespiger er også mennesker og lige så gode mennesker som alle andre respektere at de også har et privatliv . og ikke står til rådighed for jer 24-7 lad være med at udnytte deres problemer . og lad nu være med at bilde jer selv ind at i er forelsket i en af dem. og de er ikke sådan i det private . Jeg griner lidt af det indlæg Men okay, jeg er et glad svin. Er høflig overfor pigerne. Som langt de fleste mennesker/mænd er. Og jeg har og får, søde og dejlige stunder/ timer med de søde piger. Med respekt og pli får man en pige der kan li. Er man dum uhøflig og en nar gå i stedet på en bar. God onsdag allesammen Kk Redigeret 14. Januar, 2015 af kanonkongen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2015 Tror sgu Havnebumsen har fået et alter ego?! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 14. Januar, 2015 Hans pointe er jo god nok, omend han måske ikke har ret i det der med "mange".. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Januar, 2015 jamen du går meget op i at ordene er korrekte hvad kalder du flamers ? Jeg ved ikke, hvad det betyder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Januar, 2015 Øv altså!...... Hvad gør jeg nu?.......bør jeg køre rundt til pigerne og sige undskyld ...... Hæhæ, her er der så nogle, der får mere travlt end andre ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 14. Januar, 2015 Som jeg allerede skrev allerede for mange måneder siden, har jeg fordansket det. Det giver også bedre associationer Billede af gæsterne til "troldefesten" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. Januar, 2015 Hæhæ, her er der så nogle, der får mere travlt end andre ;) Og hvad med dem der er stoppet i branchen??......hvor finder jeg dem? Panikken breder sig........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2015 (edited) Comon, hvorfor ikke bare ignorere trolden istedet for at eskalere denne absurde tråd yderligere Redigeret 14. Januar, 2015 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3648 Skrevet 14. Januar, 2015 Og hvad med dem der er stoppet i branchen??......hvor finder jeg dem? Panikken breder sig........ Nu har jeg været ond ved den samme pige i årevis... Hvordan siger man undskyld for det?!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 14. Januar, 2015 Nu har jeg været ond ved den samme pige i årevis... Hvordan siger man undskyld for det?!? Har også være 'ond' ved samme pige etstykke tid, tror jeg vil prøve at sige undskyld næste gang, og se hvad hun siger . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Januar, 2015 Og hvad med dem der er stoppet i branchen??......hvor finder jeg dem? Det er godt, at jeg ikke kan det, for jeg har været en ren terrorist :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3648 Skrevet 14. Januar, 2015 Har også være 'ond' ved samme pige etstykke tid, tror jeg vil prøve at sige undskyld næste gang, og se hvad hun siger . . . Gid det kunne lade sig gøre :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3648 Skrevet 14. Januar, 2015 Og hvad med dem der er stoppet i branchen??......hvor finder jeg dem? Panikken breder sig........ Måske vi kan køre i konvoj? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 14. Januar, 2015 Måske vi kan køre i konvoj? LETS' DO IT . . . Måske nogle af pigerne er de samme . . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Januar, 2015 LETS' DO IT . . . Måske nogle af pigerne er de samme . . . . Ja, og måske kan vi nå at "redde" dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 14. Januar, 2015 konvoj klanen Go tur drenge tag blomster med det gir kegler 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 14. Januar, 2015 konvoj klanen Go tur drenge tag blomster med det gir kegler Ska' du med på vognen ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg