Hop til indhold
Hamduventer

Min værste oplevelse med en Pige!

Recommended Posts

BUT IF YOU DONT KNOW HOW TO MAKE YOU HARD AFTER COMING OR IF YOU DINT KNOW THE TIME PLEASE NEXT TIME MAKE SURE, that you not writing bullshit! I never finish the time before u have to!

You had a bad experience with me

baby YOU SAD YOU ARE VIRGIN

Redigeret af Larissa

Del dette indlæg

Link til indlæg

I was not part of this, but I will tell you this, Larissa:

I don't think you will ever find a single customer who thinks it is okay for girls to charge for shower time. You might think it is ok, but we don't.

When we pay for 30 mins we (rightly) expect that to be 30 minutes of sex.

Redigeret af Havemand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er altid to sider af samme sag. Sjovt at høre hvordan Larissa oplevede situationen. Og så sagde du til hende at du var jomfru????? Regnede du med at få bedre behandling? Hvordan tror du også at du kan få et blowjob og komme af det, og derefter kneppe hende i løbet af 30 min??

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ haveman .. så du mener man kan komme og stå en halv time under bruseren .

har du brug 15 min i et bad (ud af 30 min tid)skulle man måske også tage et grundigt et hjemme. 5 min er ganske normal at inkludere.

@brillex ... hehe ikke ud af 30 min ... ud af 15 min , da 15 min gik til bad

Del dette indlæg

Link til indlæg

I will do this in english since Melissa is participating in the discussion

I can`t imagine how upset, frustrated & hurt I would be if I had experienced what Melissa have here. I however would like to say it is good that you come here to defend yourself. 

I unfortunately haven`t visited you but based on what I have heard from both sides I feel Melissa side is the one closest to the truth. 

This bad review wouldn`t have caused me not to visit you, and I will be more than happy to visit you in the future if you decide to come back 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I don't think you will ever find a single customer who thinks it is okay for girls to charge for shower time. You might think it is ok, but we don't.

I definately don't agree with you, Havemand.

If you pay for 30 minutes, then it is 30 minutes. 

The customer decides what he wants to do within these 30 minutes.

If he wants to spend the time in a bath, then that's up to him. 

No need to argue further!

Same issue with danish girls.  

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Why the hell are you now suddenly mixing Melissa into this thread?

She has her own thread.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Check her story again: She says he came in to the room after shower 19.05. Blowjob ended in him coming 19.28. Then 10 minutes trying to get hard again ... Total is over 30 minutes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Larrisa?

Are you joking with me?
I dont think you remeber me?
I havent say that i was virgin, and i havent say that i has take a shawoer 1 day ago?

I think that you have too many costumers and confused???

Del dette indlæg

Link til indlæg

You eaven say i come in a blowjob? The problem was that day about 1 week ago, that i actually dident come.
Thahts why i write my own experience.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde heller ikke nogle god oplevelse med Larissa. Bad havde jeg heldigvis taget hjemmefra så det skulle jeg ikke bruge tid på hos hende.

Jeg kunne ikke tilkøbe - Come on face 200.- selvom hun skriver det i annoncen. Blowjob varede kun 1min uden kondom, og så røg der kondom på :-( Da jeg sagde 69 var det heller ikke noget hun ville. Patterne måtte man dårligt nok røre.

Normalt er pigerne skønne på den adresse, men Larissa besøger jeg desværre ikke igen :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde heller ikke nogle god oplevelse med Larissa. Bad havde jeg heldigvis taget hjemmefra så det skulle jeg ikke bruge tid på hos hende.

Jeg kunne ikke tilkøbe - Come on face 200.- selvom hun skriver det i annoncen. Blowjob varede kun 1min uden kondom, og så røg der kondom på :sad: Da jeg sagde 69 var det heller ikke noget hun ville. Patterne måtte man dårligt nok røre.

Normalt er pigerne skønne på den adresse, men Larissa besøger jeg desværre ikke igen :sad:

Kan KUN bekræfte at hun heller ikke ville udfører 69

Redigeret af Hamduventer

Del dette indlæg

Link til indlæg

en ting at føle man får dårlig service eller mener man er uretfærdig behandlet ;)

en anden ting er når man bliver lyst løgner . nu kender jeg pigerne ret godt .. og der er ingen som har fået nogle gaver . jo en rose til melissa.

pigerne husker dig ganske udenmærket og du lavede din anmeldelse lige efter du var der .. ikke en uge efter . så drop det pis sgu for ynkeligt.

ps. dette er ikke et forsvar af larissa og de dårlige oplevelse andre rapportere , men fair skal være fair.

/softcore

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, nu har jeg så ikke ført statistik over anmeldelsesratioen udenlandske/danske, så jeg kan ikke underbygge med konkrete tal.

Men din indvending er da principielt korrekt: Jo højere andelen af udenlandske piger er, jo højere vil antallet af klager over disse formentlig blive.

Statistisk set.

Men når jeg tænker efter, forekommer det mig, at der herinde sjældent klages over danske piger. Veripigen er et fast, komisk indslag, men ellers?

Selv er jeg aldrig blevet "snydt" af en dansk pige. Ikke en eneste. Er jeg endelig blevet decideret snydt - og det er i skrivende stund sket tre gange - så er det af udlændinge.

Det kan da godt være, at jeg er offer for perceptionsforvrængning, altså det forhold, at noget opfattes anderledes, end det i virkeligheden er, men jeg fornemmer, at klagerne over udenlandske piger relativt til deres antal er højere end klagerne over danske piger relativt til deres antal.

Hej drenge,

Nu er jeg ikke Jydsk men er dog ret på holden med pengene og vil gerne have mest ' value'

Jeg er helt sikker på X har ret og det er ret indlysende der ikke er samme ' risiko' ved dansk sex.

De fleste danske piger har andre muligheder men, de har valgt sex og gode penge uden press!

De udenlandske er en blanding af handlede, piger i panik og så den på det danske niveau,

Og så er der de helt fantastiske udenlandske der ikke ved hvor dygtige små piger de er ;-)

Faktum er man skal se sig bedre for og risikoen er større for ' fucku ups' med udenlandske piger.

Jeg mener så det er det hele værd, når man finder piger som Mina og de gode polske piger !

Luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

såå luke ..

fik du lige smidt en reklame ind for dine polske piger

og naturligvis skal du da nævne mina så du bliver mere troværdig ... gosh .

du er sgu for nem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes faktisk siden er god, både kunder og Leverandører kan kommentere. Syntes sproget,måske er lige i overkanten en gang imellem, og omvendt er det godt at man kan rose eller rise leverandørerne(måske et 5 stjerne system ville være bedre).

Men hvorom alt ting er kære leverandører, vil man sælge en vare så HAR KUNDEN ALTID RET, ellers må man jo afvise ved døren, at udstille en kunde er ikke god skik, har kunden en dårlig oplevelser er det din skyld lyt til kritikken.

Er der tvivl om menukortet har "huset" ikke været gode nok til at forklare,Forklar huset regler er vask incl eller exl osv.

Og så bør le Chief måske få fingeren ud og komme af med de dårlige brod og nogle pigerne bør måske tagesig en fridag hvis de/i ikke er på toppen..

Og så er der mine kære brødre in crime , Støt piger hvor man bliver behandlet godt og lad være med at støtte besøg hos piger/mænd der har fået dårlig omtale, så får vi også en bedre service.

Piv ikke over besøg hos en pige der har dårlig omtale, du ved hvad du kunne risikere inden du gik ind , Gå med et smil og lad være med at komme tilbage til en fuser...

Redigeret af bamsefar

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej bamsefar

jeg er enig i meget af det du skriver , men ikke i den den med at for at sælge en vare så har kunden altid ret .

i så fald tror jeg ikke Apple var blevet hvad de er .

kunden har ikke altid ret og leverandørerne skal ikke føje kunden, men alene tro på sit produkt og gå langt for at opnå en glad kunde. men altid ret ... nej absolut ikke .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er jo nok enige, men knytter alligevel lige en kommentar . Aple har været innovative og har vel mere eller mindre altid givet kunderne hvad de vil have,ellers får man vel ikke solgt sit produkt,.

Nu er jeg jo ikke meget for at sammenligne mennesker med plastik , men man kan vel sige det er lidt det samme indenfor prostitution , du har nogen med et lækkert design og andre der ligner og igen nogen med et billigt design, men når alt kommer til alt er det jo en kvinde eller mand :smile:.

Kunden har altid ret, fordi giver du ikke kunden hvad man vil have så går man fallit.

Men rigtig nok i de små nuancer kan man godt være forskelige , dog med den hage at lever din "ipone" ikke op til forventningerne så kan du et stykke tid køre på designet, men så vil din produktion stoppe over tid..

Det betyder jo ikke at tilbydes ikke bj uden gummi , at kunden så kan forlange det.

Men er tendensen til at alle skal tilbyde bj uden , ja så må man følge med hvis man vil tjene mange penge , medmindre selvfølgelig du har andre attraktive goddies eller en billigere pris der kan kompensere så du stadig har en kundegrundlag.

Konkurrence og efterspørgsel...

Redigeret af bamsefar

Del dette indlæg

Link til indlæg

giver dig ret i marked/tendensen/ trenden har ret , men ikke den enkelte kunde .

For mange tror at man skal slikke røv for den enkelte kunde og det skal man ikke ubetinget. og det var i den sammenhæng jeg nævnte apple .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

giver dig ret i marked/tendensen/ trenden har ret , men ikke den enkelte kunde .

For mange tror at man skal slikke røv for den enkelte kunde og det skal man ikke ubetinget. og det var i den sammenhæng jeg nævnte apple .

Hvad med at oprette en tråd, som hedder: "Har kunden altid ret" , hvor i kan fortsætte jeres diskussion istedet for at afspore denne tråd yderligere ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...