Hop til indhold
Hamduventer

Min værste oplevelse med en Pige!

Recommended Posts

Guest arneo

Jeg har egentlig først lagt mærke til denne tråd nu, da overskriften ikke sagde mig noget oprindeligt.

Tråden er som forventeligt så rodet og flaksende med uvedkommende indfald og bemærkninger og opsøgende kiv som de ofte udarter sig på EG når de er over 2-3 indlæg.

Jeg vil prøve at besvare det u-stillede spørgsmål, der ligger i overskriften.

Jeg har ikke endnu, efter vel et par hundrede besøg hvoraf langt de fleste har været på en time eller mere, haft en "værste" oplevelse!

Når jeg besøger en gp tænker jeg ikke på økonomien, når der er besluttet og betalt er økonomien glemt. Ellers skulle jeg være blevet hjemme istedet. Når der er betalt er mit udgangspunkt at være positiv og nyde samværet med et andet menneske, lære noget af og om vedkommende, og da samtidig få noget forhåbentligt god sex til fælles glæde. Nogle gange får man måske mindre sex ud af det end andre gange, pigen kan være stresset og/eller træt (ikke jeg, for så ville jeg ikke påbegynde besøget), men jeg er aldrig, aldrig, aldrig gået fra et besøg og har tænkt at dette var en "værste" oplevelse. Fordi jeg sammen med den gode sex søger oplevelsen af mennesket bag pigen og betragter hende som, ja, netop, et menneske. Og ikke en indpakket klump kød i supermarkedets frysedisk med klistermærke med varedeklaration på, som man skal have billigst muligt og have til at vare i længst mulig tid...

Redigeret af arneo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ikke sammenhæng mellem pris og kvalitet. Man kan besøge en ikke dansk pige og få en rigtig god oplevelse, hvor alt er perfekt, til en mindre pris. Herefter kan man besøge en dansk pige til en høj pris og få en ikke særlig indlevende og ophidsende oplevelse. Omvendt kan man få en god oplevelse hos en dansk pige og en dårlig hos en udenlandsk. Det er noget af et lotterispil, hvor man først bagefter ved hvad man får for pengene. For dem af os der ikke har ubegrænsede midler er det vigtigt af få valgt rigtigt.

Når jeg først er i gang og pengene er brugt, gælder det om af få den bedst mulige oplevelse uanset hvad.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@arneo ... kunne ikke have skrevet bedre .. meget beskrivende ..

og når man holder det op i mod trådstarter ønsker 30 min og bruger 15 min i bad og derefter forventer 2 udløsninger etc..

:) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg faldt lige over denne tråd og jeg hæfter mig ved pigens tone og den er altså ikke god. Hvis man er lidt smart, så reagerer man intelligent selv på negativ kritik. Jeg ville ikke have klinket noget hos hende - om så det var gratis ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...