BigDick 4770 Skrevet 17. Januar, 2015 Hvem husker IKKE en legende. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 18. Januar, 2015 Hvis man går til kilden... http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jsm.12799/abstract In all participants, US1 confirmed thorough bladder emptiness. After a variable time of sexual excitation, US2 (just before squirting) showed noticeable bladder filling, and US3 (just after squirting) demonstrated that the bladder had been emptied again. Biochemical analysis of BSU, S, and ASU showed comparable urea, creatinine, and uric acid concentrations in all participants. BSU betyder Before Sexual Urine - S: Squirt - ASU: After Sexual Urine - US1,2,3: UltraSonic (Billeder på forsk. tidspunkter i forløbet) Udvidet forklaring (her i forhold til den omtalte artikel på dansk) er at Ultralydsscanneren (US2) lige før der sprøjtes registrerer en mærkbar/målbar/synlig opfyldning af blæren og at scanning (US3) lige efter viser en tom blære. Biokemiske analyser af urinprøve før sex, prøve af væske fra sprøjt og urinprøve efter sprøjt viser samme mængde af kreatinin (affaldsstof fra muskler) og urinsyre i alle prøver. Der er testet på 7 kvinder som ellers ikke viser abnormaliteter i gynækologisk forstand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copenhagen 14 Skrevet 18. Januar, 2015 (edited) Er forklaringen så at det er hurtigt af nyerne produceret urin? Som ikke er gult fordi der ikke har været tid til at opkoncentrere urinen, da det tager længere tid for nyrene evt med reabsorbtion af vand fra blæren? Bare en tanke. Redigeret 18. Januar, 2015 af Copenhagen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 18. Januar, 2015 Er forklaringen så at det er hurtigt af nyerne produceret urin? Som ikke er gult fordi der ikke har været tid til at opkoncentrere urinen, da det tager længere tid for nyrene evt med reabsorbtion af vand fra blæren? Bare en tanke. Det giver undersøgelsen ikke nogen forklaring på. Jeg citerer bare fra kildeteksten fra forskerteamet. Har selv erfaring med tre tilfælde af sprøjteorgasme. Aldrig oplevet det med en kæreste eller affære. 1. Nika var en ældre dame som kom til Århus på Randersvej 5 en overgang for en del år siden. Hun var sådan indrettet at når man ville se hende sprøjte skulle man bare "knolde" løs med fingrene på klitoris og så kom der en serie af sprøjt. Smagte på det og kan ikke helt huske hvordan det var. Nok nærmest smagløst. Hun drak vand hele tiden. 2. En kvinde i århus som også kunne sprøjte meget hurtigt ved berøring udvendigt. Smagte salt. 3. En amatørpige fra Århus, der kun arbejder meget lystbetonet, har givet mig to oplevelser med at sprøjte.Begge gange meget surt og salt i smagen. Ingen af dem fik orgasme - hvad man ellers ofte kalder det. Måske disse tre så bare ikke har fået ægte sprøjte (orgasmer?) men har lært at kontrollere blæren for at øge interessen hos kunderne ved jeg jo egentlig ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2984 Skrevet 19. Januar, 2015 Tip toe er det så ikke på tide at blive sprøjtet til jeg lægger gerne min mis til nærmere undersøgelse smiler meget frækt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 19. Januar, 2015 Til utidig sammenligning har jeg i mit nu lange liv aldrig følt eller oplevet, at jeg kunne urinere midt i et samleje. Selv aldrig så trængende . Heller ikke jeg, men jeg har hørt om en fyr, der blev hyret til mod betaling at tisse inde i en kvinde under samleje - så nogen må altså kunne gøre det. Af og til har jeg under erektion kunnet tisse ved at stimulere penishovedet ganske let med en finger - men aldrig under samleje - og det er også kun ganske lidt der kommer Iøvrigt var det nok Gandhi - du tænkte på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 19. Januar, 2015 Heller ikke jeg, men jeg har hørt om en fyr, der blev hyret til mod betaling at tisse inde i en kvinde under samleje - så nogen må altså kunne gøre det. Af og til har jeg under erektion kunnet tisse ved at stimulere penishovedet ganske let med en finger - men aldrig under samleje - og det er også kun ganske lidt der kommer Iøvrigt var det nok Gandhi - du tænkte på. Nu må vi vist lige kalde til orden. Der er forskel på at en mand tømmer blæren med erektion og en kvinde gør det samme ved sexuel stimulation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Got2get 41 Skrevet 20. Januar, 2015 Så blev jeg glad igen http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/alle-kvinder-kan-sproejte/5400477 Alt det videnskabelige vælger jeg at ignorere - min virkelighed, mine regler :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 20. Januar, 2015 Her er den videnskabelige vinkel, hvis man vælger at bevare illusionen, vil jeg anbefale at man lade være med at læse artiklen: http://politiken.dk/viden/ECE2517380/forskere-afsloerer-kilden-til-sproejteorgasme/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Januar, 2015 Det var da noget pis at det skulle afsløres. Det gider vi ikke, lad os holde fast i at det er en hemmelig væske, der ikke minder om tis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. Januar, 2015 Så kom der lidt nyt om dette – eller er det nyt? http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/alle-kvinder-kan-sproejte/5400477 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 19. Februar, 2015 Jeg kom i tanke om diskussionen i denne tråd, da jeg så følgende artikel i Travbladet: http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/danske-forskere-afsloerer-saa-meget-tis-er-der-i-sproejteorgasmen/5450301 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 19. Februar, 2015 der kommer noget om det på dr3 kl 2130 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2984 Skrevet 19. Februar, 2015 Så kære gentlemans vask finger klip negle og kom så igang. Nøj hvor er jeg bare heldige at være bland de 6% kvinder der kan nyde sprøjte orgasmer i dagligt http://www.tidenskvinder.dk/sproejteorgasme-guide/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 19. Februar, 2015 Sprøjteorgasme: Det er da vist også noget vi mænner kan præstere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg