Miza 972 Skrevet 16. Januar, 2015 Jep, bruger også af og til at gemme et ekstra simkort under batteriet på tlf. så har man det altid lige i nærheden. Men selvfølgelig, så har du jo bøvlet med at folk ikke kan få fat på dig mens du har skiftet simkort. I øvrigt: Jeg gemmer ingen numre. Og tænder kun mobil i aftalt tidsrum. Mail er meget rarere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 16. Januar, 2015 jeg har ingen problemer min telefon er MIN 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 16. Januar, 2015 (edited) JA - Med mindre man er helt undertryk i parforholdet, får man da ikke tjekket sine sms'er/mail . . . Redigeret 16. Januar, 2015 af an2n Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. Januar, 2015 Arh, nu taler vi jo ikke om raketvidenskab. Er det virkelig ikke muligt at skjule en bollofon f.eks i en skrivebordsskuffe i firmaet, hvis du har sådan en, eller i et aflåst skab, som mange firmaer stiler til rådighed? Eller historien fra Pulp fiktion, hvor hans far har gemt lomme uret oppe i nummi'en mens han var krigsfange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 16. Januar, 2015 Nu er en iPhone jo ikke sådan lige til at splitte ad. Og da slet ikke ind til batteriet. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 16. Januar, 2015 Nu er en iPhone jo ikke sådan lige til at splitte ad. Og da slet ikke ind til batteriet. Men sandheden er nok at jeg næsten ikke besøger GP lige for tiden, og mest hænger ud på EG af gammel vane. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 121 Skrevet 16. Januar, 2015 Eller historien fra Pulp fiktion, hvor hans far har gemt lomme uret oppe i nummi'en mens han var krigsfange Min bollofon er de gode game motorolaer, og jeg gemmer den altid i gumpen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
21 cm 105 Skrevet 16. Januar, 2015 JA - Med mindre man er helt undertryk i parforholdet, får man da ikke tjekket sine sms'er/mail . . . Nej men underne bruger den ind i mellem til at spille på, eller den ligger på sofabordet, fx da vi så Håndbold her til aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 16. Januar, 2015 Kan man ikke få små kort som man stikker op telefonerne så man fx har et kort til normalt forbrug og så et fra en anden udbyder til frækt forbrug. Sådan et lille kort - hedder de SIM-kort er da nemme at gemme!!! Man kan købe mobilos med plads til 2 SIM-kort : 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Januar, 2015 Man kan købe mobilos med plads til 2 SIM-kort : Det er fandme en dyr løsning. Så heller 2 sim-kort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 17. Januar, 2015 Man kan købe mobilos med plads til 2 SIM-kort : http://www.computerworld.dk/art/229921/test-laekker-android-mobil-med-plads-til-to-sim-kort Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 17. Januar, 2015 Min bollofon er de gode game motorolaer, og jeg gemmer den altid i gumpen! Vibrerer den så ved opk(n)ald? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 17. Januar, 2015 Det er fandme en dyr løsning. Så heller 2 sim-kort Det vil jeg også mene, men jeg kunne nu nok se at en del glædespiger ville synes de penge var godt givet ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 17. Januar, 2015 Nej men underne bruger den ind i mellem til at spille på, eller den ligger på sofabordet, fx da vi så Håndbold her til aften. Fandme iorden der! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 17. Januar, 2015 Det er fandme en dyr løsning. Så heller 2 sim-kort 200 usd? Tja synes ikke det er meget, men jeg besøger også danske piger der koster lidt mere . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 17. Januar, 2015 Nej men underne bruger den ind i mellem til at spille på, eller den ligger på sofabordet, fx da vi så Håndbold her til aften. Har alle børn idag ikke en mobil ? ? - Datteren (18 år) var lidt forarget over, at kusinen på 6 år allerede fik em Iphone i julegave . . . Og det er slet ikke i orden, at partneren går ind og tjekker evt. sms-beskeder til modparten - Dårlig opdragelse . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 17. Januar, 2015 (edited) Har alle børn idag ikke en mobil ? ? - Datteren (18 år) var lidt forarget over, at kusinen på 6 år allerede fik em Iphone i julegave . . . Og det er slet ikke i orden, at partneren går ind og tjekker evt. sms-beskeder til modparten - Dårlig opdragelse . . . Ja og ligeledes en krænkelse af privat livets fred. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 17. Januar, 2015 af BigDick 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 17. Januar, 2015 Nej men underne bruger den ind i mellem til at spille på, eller den ligger på sofabordet, fx da vi så Håndbold her til aften. kan ikke huske trådens emne, men er det hans mobil han snakker om her???? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 18. Januar, 2015 Den har jeg prøvet 2 gange. Første gang med en ung pige med kæmpe bryster, Sille fra Århus som var til blindfold. Begyndte at modtage ugens tilbud sms i ny og næ. Og måtte skrive at jeg desværre var fra Sjælland, og kun havde været et smut i Århus. så hun behøvede ikke at skrive mere. Anden gang fra en pige her fra Sjælland som skrev noget tid efter et besøg og spurgte om jeg var frisk. Har heldigvis kode på min telefon så kæresten ikke kan tage den. /Rasmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
emanden 23 Skrevet 18. Januar, 2015 Jeg prøvede for år siden, at en amatørpige skrev til min mobil, at hun havde lyst og manglede penge. Ikke aftalt, så jeg afviste hende med ordene om, at det var ikke iorden, hun skrev direkte uden aftale til mig. Så har jeg haft en anden, der skrev, at hun havde en tid i aften, hvis jeg lystede, hvor jeg skrev pænt nej tak. En anden, fra sugardaters, skrev en dag på arbejde på min private mobil bare for at snakke bare venskabeligt. Alle tre har haft det til fælles, at der stod diskretion i deres profilbeskrivelser, men de ikke overholdt det. Jeg har dog ikke oplevet problemet, hvis det var igennem et bureau. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. Januar, 2015 Men hvornår må en glædes pige skrive på mail eller sms? Er der nogle regler jeg ikke kender til? Skal man mundtligt eller skriftligt sige: du må gerne skrive til dette nummer / mail, eller hvordan? På en smartphone er en mail jo nærmest det samme som en sms. Den popper jo op på skærmen med en ringetone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 18. Januar, 2015 (edited) Men hvornår må en glædes pige skrive på mail eller sms? Er der nogle regler jeg ikke kender til? Skal man mundtligt eller skriftligt sige: du må gerne skrive til dette nummer / mail, eller hvordan? På en smartphone er en mail jo nærmest det samme som en sms. Den popper jo op på skærmen med en ringetone. Udøvere med respekt for sig selv sætter pris på det markerede, formoder jeg, ellers er det sgu de forkerte der besøges.. Det var der åbenbart nogen af de anmeldte udøvere der kunne tage ved lære af, efter hvad der læses om herinde. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 18. Januar, 2015 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 18. Januar, 2015 Er konklusionen på dette: at der findes GPer der har en alternativ opfattelse af diskretion og det er der ikke meget at gøre ved. Man kan enten skaffer sig et 'ekstra' SIM kort, og evt en ekstra telefon, eller blot blokerer de 'uønskede' numre i sin smartphone ... risikoen ved at 'glemme' at gemme SIM, ekstra telefon eller blokere nummeret i sin telefon, er vel ikke meget anderledes end den Frank fra Klovn oplevede, efter at have fulgt sin far på bordel ude på Roskildevej, kommer ud på gaden og møder Mia ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 18. Januar, 2015 risikoen ved at 'glemme' at gemme SIM, ekstra telefon eller blokere nummeret i sin telefon, er vel ikke meget anderledes end den Frank fra Klovn oplevede, efter at have fulgt sin far på bordel ude på Roskildevej, kommer ud på gaden og møder Mia ... Eller den hvor hun bare skulle bruge den sidst indtastede adresse på GPSen Her kan man gøre det, at man indtaster en anden adresse i nærheden - f.eks i en sidegade og andet husnr. - hvis man nu skulle glemme at slette den sidst indtastede adresse, er det ikke helt så kriminelt Husk dog at triploggen også kan være afslørende, hvis man lige har været på besøg i X-by, hvor man normalt aldrig kommer - men her er man desværre evt. nødt til at slette alle - og det kan jo også vække mistænksomhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Eller den hvor hun bare skulle bruge den sidst indtastede adresse på GPSen Her kan man gøre det, at man indtaster en anden adresse i nærheden - f.eks i en sidegade og andet husnr. - hvis man nu skulle glemme at slette den sidst indtastede adresse, er det ikke helt så kriminelt Husk dog at triploggen også kan være afslørende, hvis man lige har været på besøg i X-by, hvor man normalt aldrig kommer - men her er man desværre evt. nødt til at slette alle - og det kan jo også vække mistænksomhed. Uanset hvor opfindsomme og dygtige i mænd end er til at lege skjul og leve et dobbeltliv, ja så er der SÅ mange muligheder ,hvis man som kvinde vil finde ud af hvad i laver af små hygge puttelege omkring smil. Husk alt elektronik i dag sladdre ,mange har f.eks indbygget gps i deres telefon og selv om det er pænt ulovligt, at overvåge et andet menneske sådan, ja så det sgu nemt... Vil man virkelig have bekræftet sin mistro, er det faktisk nemmere end, at finde den rigtige læbestift hihi... Ordet kvindelist og intuition må tænkes højt ja... Smil. Når det så er gjort og sagt, så er det trods alt rarest med ærligheden og at leve som man ønsker hver især ikk smil. Måske fordi jeg også er gp'er og høre / ser meget, samt skarp /,uddannet i at iagtage mennesker, så ser jeg tingene som sker og her må det jo være op til hver enkel kvinde/ mand, at afgøre om den viden så er det værd og hvad så bagefter...? Tilbage til emnet ; det er i min verden alt for fjernt ,at skulle skrive til mine gæster. mm jeg ved de ønsker det , så sker det aldrig uopfordret. Privatlivet begge veje skal respekteres og denne form for foretnings metode, er i mine øjne både desperat, for ydmygende, uden filter, uden respekt. En proff gp, tænker jeg ikke ville gøre sådan... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg