Hop til indhold
Blomsterbarn_95

forelsket i en fræk stripper.

Recommended Posts

Hej Eroguide.dk!

Jeg bliver simpelthen nødt at dele denne oplevelse med jer! Jeg er stadig helt oppe og støde.. Hehe ;)

Jeg skulle hjem for at fejre en kammerats svendegilde. For at gøre det kort og godt, så endte byturen helt galt (RIGTIG DRENGE TUR!). 

Da klokken bliver tre får mig og mine venner den gode ide at tage på stripklub. Vi køber en flaske sprit og som sædvanlig bliver man jo godt opstemt af det, hvilket vi jo ikke var i forvejen! ;) Min kammerat køber en lapdance til os, og 5 minutter senere kommer der tre flotte øst europæiske piger hen til os! Sjælden har jeg set så flotte og vel soigneret strippere, en af pigerne lignede faktiskt talt en der trængte til at blive godt og grundig beskidt! Nikki hedder hun.. hun kom hen og inden jeg fik set mig om, havde jeg hendes store flotte runde (ægte) bryster i hovedet, jeg nød godt af en kort "bryst kvældning." Hun begyndte langsomt at gnide hendes skræv op og ned af mit skød, samtidlig med at hun vrikkede hendes små hofter. Men for at komme til sagen, gjorde hendes dans mig helt vild og hendes krop var så lille og fin. Jeg ved godt at strippere normalt ikke kan købes, men jeg synes alligevel hun skulle have tilbuddet.. man kan jo kun få et nej ;) heldigt for mig, synes hun åbenbart at jeg var sød og hun sagde på gebrokken engelsk, at min hårde stive tissemand tændte hende. Yes tænkte jeg og før jeg fik set mig om havde hun vist mig ind i "det lille rum" hvor der kun var en seng og et lille bord. Hun satte sig på sengen og så op på mig med hendes store brune øjne. Hun behøvede ikke engang sige noget, hendes øjne sagde alt! Jeg stillede mig foran hende og tog fast i hendes hår som tegn på at hun skulle tage mine bukser af og tage min stive tissemand i munden. Hun blev ved med at holde øjenkontakten, imens hun langsomt kringlede hendes bløde tunge omkring mit tissemands hoved. hun lukkede på et tidspunkt øjnene som om hun VIRKELIG elskede min tissemand. MMMHHH, det var alligevel det bedste blowjob i mandsminde!

Hun kravlede lige så stille bagud op på sengen, og spredte hendes ben - NU VAR DET HENDES TUR!!! med et skævt smil tog jeg hendes røde blonde string af og jeg begyndte at røre ved hendes (i forvejen) smask våde tissekone. Selvom hun sikkert har haft mange mænd i hendes seng, var hun så stram at der skulle lidt tid til før jeg kunne få to fingre op, man skulle ikke tro hun halvt levede af det ;) Hun begyndte ligeså stille at spinde, med nogle små støn, hun lagde med albuerne som støtte og lagde hendes hoved tilbage.. (det var tydeligt at hun nød det ligeså meget som mig) samtidig med at jeg havde fingrende i hende, havde jeg tid til at kigge på hendes lyserøde skamlæber. Jeg var så tændt, at NU måtte jeg simpelthen have hende. Jeg førte mig nænsomt ind i hende, og gled langsomt op.. Men noget kom over mig, og jeg vidste hun kunne lide den hårdt. Jeg begyndte at klemme hende under struben hårdere og hårdere og kunne mærke at hun tændte på min dominans, I'm the king of the world!!!! Jeg har aldrig været så tændt før! jeg mildest talt elskede hende våde tissekone.. jeg kunne slet ikk styre mig selv og jeg kneppede hende hårdere og hurtigere, mit lem har aldrig lavet så hårde stød før og det varede desværre ikke længe før jeg nåede klimaks. Jeg skyndte mig at trække mig ud af hende, så jeg kunne se mit sæd SPRØJTE ud over hendes slanke krop og som den vildkat hun var, tog hun mit brusebad med samme nydelse og så ud som om det næsten tændte hende mere end da jeg havde mine fingre op i hende! Det sluttede i et stort STØN og vi lagde os begge bagefter stønnende og prustende. Det var et godt stykke arbejde den smukke Nikki udførte.

udseende 10/10, Job udført 12/10 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for den blomsterbarn.

Du vil nok gøre dig selv en tjeneste, hvis du kan nå at tilføje, by, sted og pris.

Vh Ludvig.

Redigeret af Ludvig

Del dette indlæg

Link til indlæg

God levende beskrivelse..

Nu ved jeg ikke hvilket formål med dit indlæg var.. Om det var en anmeldelse eller en debat om frygt for at været blevet forelsket i hende..

Hvis første, så plejer man at oplyse om sted osv...

Hvis de det sidste, så skulle tråden nok været lagt i et andet forum herinde.. Men kan en admin sikkert sørge for.

Hvis sidste, så det der gjorde mig nysgerrig.. Altså hvis du var blevet forelsket i en stripper..  Umiddelbart jo ikke normalt at en stripper går i seng med folk. -,men du skrev der var et lokale med et seng, så det tyder det så på det er normal praksis der..

Nu er hun ikke fra Danmark.. Så gør en sådan forelskelse det altid sværere.. -du aner ikke hvor længe hun er i Danmark..

At hun er stripper eller glædespige, kan jeg dog ikke se noget problem ved.. Men pas på du ikke forveksler følelser fra hendes side , med noget der måske bare har været en gensidig tiltrækningskraft.. 

Så mit råd, kan du lægge dine egne følelser til side, så opsøg hende, og inviter hende ud.. Tjek hende ud, om hun føler noget eller bare har været en god arbejdstime med dig.. Men bliv ikke skuffet hvis sidst nævnte... Hvis hun føler noget, så nyd tiden i kan få sammen, men læg ikke for store følelser i det, da det ville være næsten umuligt forhold når hun ikke er fra Danmark.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvem i alverden har gjort det (næsten) umuligt at have et forhold til en pige der ikke er fra DK???????

beklager Zeus men det må være en fejlagtig formulering!

ja det kan nok være en del sværere at lande et følelses forhold til en GP/eksotisk danser i en professionel situation, men ægte følelser har så absolut ingen begrænsninger af et landkort!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tissemand og tissekone, det passer bare ligesom ikke rigtig ind i den beretning. :D

Ikke rigtigt, men det lød alligevel så dejlig uskyldigt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke rigtigt, at overskriftens "forelsket" passer med indholdet :sad:. Eller også sker der mere, efter at trådstarter har trukket rullegardinet ned.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes ikke rigtigt, at overskriftens "forelsket" passer med indholdet :sad:. Eller også sker der mere, efter at trådstarter har trukket rullegardinet ned.

Hvad? Er latterlig god sex og forelskelse ikke det samme? :o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forelsket er når man ikke kan få den anden ud af hovedet, og mærker dem i kroppen.

Det må dog også fortolkes individuelt fra person til person.

-I min erfaring er det en dejlig følelse som ikke har så mange rationelle begrænsninger :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvem i alverden har gjort det (næsten) umuligt at have et forhold til en pige der ikke er fra DK???????

beklager Zeus men det må være en fejlagtig formulering!

ja det kan nok være en del sværere at lande et følelses forhold til en GP/eksotisk danser i en professionel situation, men ægte følelser har så absolut ingen begrænsninger af et landkort!

Jeg valgte at advare mod følelser fra en pige - som ikke var fra Danmark - dels grundet langdistance forhold , som iøvrigt en sjællænder og jyde kan opleve , og dels de kæmpe besværligheder der ville komme såfremt det blev til hvis de skulle flytte sammen.. Man kan høre på dig du intet aner om hvor svært det er blevet efterhånden hvis en dansker vil have en udlænding til at bosætte sig i Danmark..

Og så valgte jeg helt bevist at underspille de komplekser der kunne være med at det var en stripper eller glædespige.. De er åbenlyse... De fordomme findes der rigeligt af.. Og hvis en fyr har sådanne fordomme, at han tror at han er så betydningsfuld at pigen nu pludselig  skal være nonne, -ja så gider jeg end ikke kommentere det.. 

Ps: Nu stod der ikke om hun var fra EU, men er hun måske, og så kan der helt sikkert være lempeligere krav, men jeg kan garantere dig, hvis hun ikke er fra EU, så virkeligt besværligt hvis hun vil bosætte sig i Danmark !!.. Så snakker vi om en langvarig og meget dyr proces hvor en person også feks skal have minimum 50.000 kr stående, og indenfor 3 år ikke have modtaget noget tilskud fra staten.

Her er minimumskrav for en ikke EU borger:

1. at begge ægtefæller skal være mindst 24 år
  2. at jeres samlede tilknytning til Danmark skal være væsentligt større end deres samlede tilknytning til et andet land.Tilknytningskravet stilles ikke, hvis den herboende ægtefælle har haft dansk statsborgerskab i over 26 år. Det samme gælder, hvis den herboende ægtefælle er født og opvokset i Danmark eller kommet til Danmark som mindre barn, og har opholdt sig lovligt i Danmark i over 26 år
  3. at din ægtefælle består en prøve i dansk senest 6 måneder efter der er meddelt opholdstilladelse.
  4. at du skal kunne forsørge dig selv og din udenlandske ægtefælle. Normalt vil dette krav være opfyldt, hvis du ikke har fået offentlig hjælp efter integrationsloven eller efter lov om aktiv socialpolitik (fx kontanthjælp eller starthjælp) i en periode på 3 år forud for afgørelsen om ægtefællesammenføring
  5. at du stiller sikkerhed på 50.000 kr. (2012-niveau) dækning af eventuelle fremtidige offentlige udgifter til hjælp efter lov om aktiv socialpolitik eller integrationsloven til ansøgeren
  6. at du råder over en bolig af rimelig størrelse, dvs., at når familiesammenføringen er gennemført, må der højst bo 2 personer pr. beboelsesrum i boligen eller boligens areal skal være på mindst 20 m2 pr. person
  7. at det ikke må anses for tvivlsomt, om ægteskabet er indgået efter begge parters ønske
  8. at der ikke er bestemte grunde til at antage, at det afgørende formål med ægteskabets indgåelse er at opnå opholdstilladelse.
  9. Ægtefællen i Danmark skal bo fast i Danmark.
  10. Ægtefællen i Danmark må ikke inden for en periode på 10 år inden afgørelsen om familiesammenføring være dømt for vold m.m. begået mod en tidligere ægtefælle/partner
  11. Begge ægtefæller slaæ underskrive en erklæring om efter bedste evne at ville delage aktivti ansøgerens og eventuelle medfølgende udenlandske børns danskuddannelse og integration i det danske samfund.

Udfra hvad jeg kan bedømme troppestarters alder til - Læs Blomsterbarn95, så skyde ham til 19 eller 20 år.. Passer i øvrigt også meget godt sammen med hans fortælling at han havde været til en vens svendegilde..  I såfald vil han blive afvist allerede i første krav, hvor begge minimum skal være 24 år..

Så min advarsel var hvis man skulle tage den fortælling alvorligt, så skulle han være klar over nogle ting, der ville besværligøre en forelskelse..  Hvis de begge udviklede følelser, så ville hun tidligst kunne bosætte sig om 5 år..

Det er ikke så enkelt og nemt som mange tror :wink:

Og jeg indrømmer at jeg måske provokerede lidt ved at fremhæve det besværlige i hvis det var en udlænding, hvorimod jeg nedtonede det at det var en stripper eller glædespige :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er hun ikke fra EU må man formode at hun allerede opholder sig i dk på en arbejdstilladelse, og så er det jo ligegyldigt!

Ellers er det ganske rigtigt at han ville skulle gifte sig med hende.

Med hensyn til garanti, så er det en bankgaranti der skal bruges. Om du har 10 mill stående er ligegyldigt, garantien skal komme fra din bank. En sådan koster mellem 600 og 1200kr om året. Der skal underskrives en integrations aftale som betyder at hun skal lære dansk og bestå nogle prøver. I takt med at hun består falder garanti beløbet, og derved bliver prisen på denne billigere.

Til at forsørge hende vil han få hendes fradrag allerede fra den første dag hun opholder sig i Danmark. Altså kommer hun først hertil på et turistvisum der gælder 90 dage, som bliver brugt på at gifte sig og begynde den administrative mølle. Når den er påbegyndt vil hun være her på processuelt ophold. Altså hun må ikke rejse eller arbejde! Når opholdstilladelsen så er givet gælder ens fradrag fra den dag hun kom hertil på turistvisum.

Du har ganske ret! Er han kun 20 år gammel er alle disse regler ligegyldige! Så er eneste mulighed at hun har et arbejde (hvilket hun jo har)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt som janteloven slår igennem herinde.

Lad dig manden dele hans oplevelse. Forelskelse eller ikke.

Folk har godt nok travlt med at nagge.

Alle som har en super oplevelse med en gp, stripper, thai osv. Går vel fra stedet og håber at følelsen var bare lidt gengældt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er hun ikke fra EU må man formode at hun allerede opholder sig i dk på en arbejdstilladelse, og så er det jo ligegyldigt!

Ellers er det ganske rigtigt at han ville skulle gifte sig med hende.

Med hensyn til garanti, så er det en bankgaranti der skal bruges. Om du har 10 mill stående er ligegyldigt, garantien skal komme fra din bank. En sådan koster mellem 600 og 1200kr om året. Der skal underskrives en integrations aftale som betyder at hun skal lære dansk og bestå nogle prøver. I takt med at hun består falder garanti beløbet, og derved bliver prisen på denne billigere.

Til at forsørge hende vil han få hendes fradrag allerede fra den første dag hun opholder sig i Danmark. Altså kommer hun først hertil på et turistvisum der gælder 90 dage, som bliver brugt på at gifte sig og begynde den administrative mølle. Når den er påbegyndt vil hun være her på processuelt ophold. Altså hun må ikke rejse eller arbejde! Når opholdstilladelsen så er givet gælder ens fradrag fra den dag hun kom hertil på turistvisum.

Du har ganske ret! Er han kun 20 år gammel er alle disse regler ligegyldige! Så er eneste mulighed at hun har et arbejde (hvilket hun jo har)

Men arbejdstilladelse kan hun vel ikke have 12 mdr om året ?...

Så uanset hvordan du vender og drejer det, så vil et sådan forhold forvolde en del eller efter min mening stort besvær.. Og ja er kærligheden stor nok så overvinder den nok alt.. Men derfor meget mere besværlig end hvis det havde været en dansk pige.. -også hvis det havde været en dansk pige der arbejde som stripper eller glædespige.. sidstnævnte problemer der kunne være, er udelukkende hvis man som mand tror at pigen nu laver om på sig selv.. Så bliver man nok skuffet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Naturligvis vil det medføre udfordringer med en pige der ikke kommer fra EU, min pointe var bare at det ikke er umuligt! Om en 20 årig der har betalt en stripper for et knald er indstillet på at levere en indsats for kærlighed er vel det største problem i denne tråd.

Men jo har du en underskrevet kontrakt eller ansættelsesbevis er proceduren at du bliver tildelt arbejdstilladelse. Dem der kun er her i kortere perioder er vidst oftest eu borgere der ikke vil betale dansk skat og derfor undgår at opholde sig i dk de 260 dage der er grænsen for dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal vi nu ikke lige tage den lidt med ro, og lade den unge Blomsterbarn falde lidt ned igen. da han kalder sig 95 til sidst har jeg en lumsk mistanke om han først fylder 20 i året der kommer, og hans hyppige brug at ordet tissemand og kone kunne godt tyde på at han ikke tidliger har misbrugt hans dankort på GP'er.

Når jeg tænker tilbage på mit først møde med med en GP'er under EM 1988 (19år) i tyskland nærmere bestemt Hamburg, var jeg sku da også forelsket, hun havde gjort ting ved mig, mine tidliger 15-20 årige amatøre ikke var i nærheden, og hun vidst lig hvor kun skulle kigge, slikke osv. Så mon ikke bare at Blomsterbarn bare har fået frigivet lidt for mange endofiner, til at tænke helt klart.

At i gamle ræve så pluselig kan begynde at tale famile sammnføring osv. overasker mig helt vildt, spec. med tanke på han slet ikke skriver noget om han vil se hende igen :-)

Men tro mig jeg ved alt op familie sammenføring min 12 år ynger ukrainske kærste kommer og besøger mig i næste uge :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal vi nu ikke lige tage den lidt med ro, og lade den unge Blomsterbarn falde lidt ned igen. da han kalder sig 95 til sidst

Det skal man vist ikke lægge alt for meget i. Det kunne jo også angive det oktantal, han farer ud med.

Andre har måske kaldt sig Olfert65, og her er det ikke til at vide, om bemeldte Olfert er født i 1965 eller er 65 år.

Vi havde jo også engang en bruger herinde, der kaldte sig bkg1394. Jeg tør nødigt sætte ham ind i din fortolkningsramme  :D  :P.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Indrømmet at det er kørt lidt af sporet! Jeg havde selv som 22 årig i 2010 min første oplevelse, også i Hamburg og ja hun var også helt perfekt i mine uerfarne øjne!

Det er bare et interessant emne! Har selv for nylig mødt en russisk pige på en ferie i Tyrkiet, som jeg så efterfølgende har skrevet med. Ægteskab er ikke lige om hjørnet, men har dog af interessens skyld, forsøgt at sætte mig lidt ind i hvad der egentlig ville skulle til, hvis det endelig skulle være. :-) er strengen kørt af sporet til gene for nogle så stopper vi den bare her! :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Champ

Interessant med den russiske pige. Hvorfor afskriver du hende så hurtig som kærestemateriale?

Heri ligger der ingen kritik. Blot nysgerrighed!

Personlig har jeg kendt 2 prof. piger privat. Den enes forældre var big time misbrugere. Hun var en sød og klog pige, men grundet psykiske udfordringer, så var dette arbejde det hun foretrak. Samfundet kan være hårdt til tider. Denne baggrund gjorde, at jeg ikke så nogen fremtid i forholdet. Jeg ønsker ikke et forhold, hvor jeg skal være "far" grundet en lidelse.

Den anden  pige var utrolig sød. Men jeg fornemmede klart, at hun også havde det svært på arbejdsmarkedet grundet hendes person. Måske kedede hun sig meget let i et job.Måske kunne hun ikke finde ro til at tage en uddannelse. Hvad ved jeg.

Begge piger var meget søde. Specielt den sidste var helt enorm sød og glad person. Men jeg fornemme klart, at begge piger havde svært ved at indgå i det moderne samfund.

Mødte jeg en pige i udlandet (f.eks. russisk), vil jeg klart frygte, at hun ville vælge mig pga. økonomi frem for kærlighed.

Der er mange motiver bag pigernes jobvalg. Er du ikke bange for, at du gifter dig med "katten i sækken". 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Afskriver hende som end heller ikke fuldstændig, ægteskab er dog en stor beslutning, som jeg ikke tænker en håndfuld dage i Tyrkiet er grundlag nok til at tage! Uanset om jeg så brugte noget tid på at besøge hende og hun jeg, ville man jo nok stadig skulle gifte sig med en man ikke kender så indgående som man ville have mulighed for at kunne med en herboende pige! Så igen et stort spring at tage!

Katten i sækken? Der findes da godt nok skrækhistorier med kvinder der smutter så snart den permanente opholdstilladelse er igennem brevsprækken. Har hun så fået et barn med den danske mand vil hun nu kunne få en kontanthjælp i samme størrelsesorden som et job til minimumslønnen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...