Hop til indhold
Natskygge

Lærke, PG, ikke meget fuglekvidder der

Recommended Posts

Mit besøg hos Lærke blev ikke den store succes og derfor gør jeg det kort. Hun er en flot pige med nogle meget velsiddende bryster (ikke ægte) og en slank og tiltalende krop. Og så hendes charme der vinder ved første møde, og så alligevel i bakspejlets ulidelige klarhed, var der et eller andet der skulle have sagt stop. Det blev der ikke så jeg bestilte en fristende cocktail med gensidig fransk og dansk.

Det startede altsammen rigtig godt med en nøgen Lærke der kom ind i rummet, men derefter gik det så bare ned af bakke. Der var ikke meget kæleri før hun resulut greb fat om skyggen og voldede den på højkant, hvorefter hun fortsatte med et nogenlunde fransk. Så var det min tur til at snakke fransk og der gik det så rigtig galt. Det første min tunge mødte var en velsmurt fisse og er der noget jeg ikke bryder mig om at slikke, så er det glidecreme :-( Belært at tidligere erfaringer undlod jeg at kommentere det på daværende tidspunkt, men skiftede hurtigt til det danske med en skygge der dog ikke var begejstret for den kedelige oplevelse med glidecremen.

Det hele sluttede da også med en spiller udover hendes pæne lår, men det var ikke en på toppen oplevelse. Lidt småsnak om fortid m.m. og så afted og videre.

Ser ud til at hendes link hos PG er nede http://www.pussygalores.dk/men gætter på, at hun nu også optræder under samme navn hos SG http://www.seductiongirls.dk/pigerne/laerke/

Jeg kommer ikke igen nogen af stederne (til Lærke altså)

/Natskygge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hjorten

gerog du ikke i tvivl når du først har prøvet det... :wacko: føj for putgarden det smager dårligt... mugligt man kan få noget der smager neutralt skal jeg være dig svar skyldigt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

gerog du ikke i tvivl når du først har prøvet det... :wacko: føj for putgarden det smager dårligt... mugligt man kan få noget der smager neutralt skal jeg være dig svar skyldigt...

okay den har jeg tilgode

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...