Onslow 15846 Skrevet 17. Januar, 2015 Ja, øl er noget værre noget og kan forårsage de særeste synsforstyrrelser. http://www.brackenspub.com/beer.swf 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 17. Januar, 2015 Ja, øl er noget værre noget og kan forårsage de særeste synsforstyrrelser. http://www.brackenspub.com/beer.swf Ja - en ekelt øl kan forårsage synsforstyrrelser . . . Kan ikke huske om det er nummer 19 eller 20 . . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 18. Januar, 2015 Øl indeholder også kvindelige hormoner - efter en hel del øl, så kører du bil som en kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 18. Januar, 2015 Øl er godt. meget øl meget godt dog er der en udfordring i det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 18. Januar, 2015 Jeg tror ikke lige disse "gode råd" giver mange point hos pigerne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 18. Januar, 2015 Øl er godt. meget øl meget godt dog er der en udfordring i det. JA - POKKERS også,vi ikke har sådan en ølholder som denne . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 18. Januar, 2015 Jeg tror ikke lige disse "gode råd" giver mange point hos pigerne PYT - Bare vi hygger/morer os . . . Pigerne kommer næste weekend . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 18. Januar, 2015 det eneste problem jeg har med ar drikke øl er at jeg ikke kan finde en oplukker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 18. Januar, 2015 JA - POKKERS også,vi ikke har sådan en ølholder som denne . . . ølholder.jpg Arhh - det er da ikke noget - min hustru kan holde en under hvert bryst Venligst Spunsen/Bundstokken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 18. Januar, 2015 det eneste problem jeg har med ar drikke øl er at jeg ikke kan finde en oplukker Så er du ikke håndværker - Man kan lukke øl op med ALT, undtagen en stang blødt wienerbrød . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 18. Januar, 2015 Så er du ikke håndværker - Man kan lukke øl op med ALT, undtagen en stang blødt wienerbrød . . . om det så er et stykke a4 papir kan jeg åbne øl, nu var det en oplukker jeg ikke kunne finde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 18. Januar, 2015 om det så er et stykke a4 papir kan jeg åbne øl, nu var det en oplukker jeg ikke kunne finde Så er dit problem ikke så stort . . Vil nu hellere ha' en ølholder . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 18. Januar, 2015 om det så er et stykke a4 papir kan jeg åbne øl, nu var det en oplukker jeg ikke kunne finde Også med et hobbyknivsblad? Kunne forestille mig det blev en udfordring. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 18. Januar, 2015 Også med et hobbyknivsblad? Kunne forestille mig det blev en udfordring. Dagen derpå og man er tørstig nok, kan alt lade sig gøre . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 18. Januar, 2015 (edited) Arhh - det er da ikke noget - min hustru kan holde en under hvert bryst Venligst Spunsen/Bundstokken Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 18. Januar, 2015 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 18. Januar, 2015 Min nye kæreste kan mange ting med sine bryster, men nr 1 og nr 10 har relevans for denne tråd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 19. Januar, 2015 Bemærk teksten i højre hjørne af skiltet . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Januar, 2015 (edited) Det er ikke bare konge humor, men også ret frækt Min nye kæreste kan mange ting med sine bryster, men nr 1 og nr 10 har relevans for denne tråd Redigeret 19. Januar, 2015 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 19. Februar, 2015 DERFOR SKAL ØL ALTID STÅ NEDERST I KØLESKABET . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg