Anders and 17 Skrevet 20. Januar, 2015 Nogle der har kendskab til hende her ?http://side6.dk/resultatside/?q=esbjergkorskrobabes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Januar, 2015 (edited) Jeps, var forbi pigen på billederne i sidste uge. Bestilte en omgang Dansk-Svensk-Fransk til 800,- Det franske var med overtræk, hvilket jeg er lidt modstander af men det må jeg jo leve med. Hun er en sød imødekommende pige som var dejlig pirrende, og det lykkedes mig at få kys med i legen (koster 300kr) og jeg fik hende varmet op så hun sparede glidecremen, hvilket også gjorde mig temmelig ophidset. En god oplevelse med en køn pige, som dog er blevet Photo shoppet omkring hofterne/benene som er lidt bredere/kraftigere i virkeligheden, men ellers så passer resten med billederne. Gentagelsesfare: Ja, en udmærket oplevelse til pengene. ollie Redigeret 20. Januar, 2015 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 20. Januar, 2015 Var hun dansk ? Og hvad sagde tiden for 800 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Januar, 2015 Made in Hungary, og der var ikke nogen snak om tid. Men formoder de 800,- dækker for en halv time, el mere ved kemi. Hun snakker fint engelsk, så ingen problemer dér. ollie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bozz 33 Skrevet 29. November, 2015 Var et smut forbi Barbara ved korskroen i dag. Hun er en rigtig sødt og smilende pige, rigtig nem at snakke med ( taler godt engelsk ) Er man blid ved hende og gør tingene stille og rolig er hun nem at tænde ( udelader de saftige detaljer her ) Hun er god til at skabe en afslappet stemning En jeg helt sikkert skal besøge igen når hun vender tilbage i februar 16 Billederne ligner hende meget godt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 30. November, 2015 Jeg har også besøgt Barbara et par gange,og synes hun er super sød og imødekommende. Hun har altså megafransk på menuen,og er super god til den lille frække ting. Absolut et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg