Borende X 25042 Skrevet 22. Januar, 2015 Er løsningen så man lader være med at besøge disse piger? Færre kunder = færre penge til bagmændene = et par håndører til pigerne Tjah, tørrer forretningen ind, lukker den vel til sidst? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 22. Januar, 2015 Er løsningen så man lader være med at besøge disse piger? Færre kunder = færre penge til bagmændene = et par håndører til pigerne Jeg ved ikke hvordan det er organiseret det her, men for nogen af pigerne virker det som en deroute. Den første GP jeg besøgte var Lily, en dejlig ungarsk pige i midten af tyverne. De første gange jeg besøgte hende, var lokalerne godkendte - der stod Krug Champagne på hylden og hun virkede glad. Sidste gang jeg besøgte hende var det en madras på gulvet og det var kun for hendes skyld, at jeg ikke gik igen -lokalerne var fine, men møblementet ikke eksisterende. I modsætning til tidligere var der mandsstemmer i baggunden - rimeligt trist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 22. Januar, 2015 Det skal vel lige indskydes, at omkostninger ved alm. dansk klinikarbejde de facto ofte løber op i 50% af indtjeningen hos pigerne.... Vi har drøftet det mange gange her ... Husleje (inkl. pimp salær), telefondame, EB annonce, internetprofil....ja sågar ekstra bonus til telefondamen ved omsætningssucces. Ofte omkostninger langt over 1.000kr pr "arbejdsdag"... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11508 Skrevet 22. Januar, 2015 Det skal vel lige indskydes, at omkostninger ved alm. dansk klinikarbejde de facto ofte løber op i 50% af indtjeningen hos pigerne... Jeg var på en almindelig dansk klinik engang... Der betalte vi på ingen måde 50% af vores indtjening. Så helt og aldeles generel er den udtalelse ikke. De danske klinikker er forskellige på det punkt, og så er det jo op til pigerne, hvor de synes, at forholdene er bedst. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 22. Januar, 2015 Jeg var på en almindelig dansk klinik engang... Der betalte vi på ingen måde 50% af vores indtjening. Så helt og aldeles generel er den udtalelse ikke. De danske klinikker er forskellige på det punkt, og så er det jo op til pigerne, hvor de synes, at forholdene er bedst. Du tjente vel bare godt Nikita! Men rigtigt mange danske piger blev hårdt ramt af krisen og den aggressive konkurrence fra udenlandske piger. Alligevel fastholdt mange klinikker deres salærer! Og med 400-800 i husleje og 400-500 til telefondamen for 6 timers vagt. Dertil en standard EB annonce til 200 kr og en profil til 10-20 kr om dagen... Er man så uheldig at have en død vagt med 3-4 kunder a 500-600 kr... Ja så er der ikke meget mere end 1000-1200 tilbage = de facto 50% Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 22. Januar, 2015 Det skal vel lige indskydes, at omkostninger ved alm. dansk klinikarbejde de facto ofte løber op i 50% af indtjeningen hos pigerne.... Vi har drøftet det mange gange her ... Husleje (inkl. pimp salær), telefondame, EB annonce, internetprofil....ja sågar ekstra bonus til telefondamen ved omsætningssucces. Ofte omkostninger langt over 1.000kr pr "arbejdsdag"... Aaaaarh... De facto ikke... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11508 Skrevet 22. Januar, 2015 Du tjente vel bare godt Nikita! Ikke helt korrekt Hvor jeg var, var der en ordning der gjorde, at man aldrig kunne komme til at skylde penge for en vagt... Men man skulle lave virkelig få penge, før vi taler 50%. For selvfølgelig er der altid nogle udgifter forbundet med bare at dukke op på en klinik, hvor der er sørget for alt, og det synes jeg er helt fair. Éns egen forretning og indtjening har man som selvstændig så selv ansvaret for. Og det var heldigvis de færreste, som havde vagt efter vagt med så lidt at lave. Men du har da ret i, at krisen og konkurrencen på et tidspunkt ramte de danske klinikker hårdt (og er nok stadig aktuelt) men så må man jo enten indrette sig efter det, eller have skabt sig et godt forretningsgrundlag forinden. :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 829 Skrevet 22. Januar, 2015 Pigen skulle aflevere halvdelen af sin indtægt pr. besøg + betale kr. 300 i husleje pr. dag! ..... Så f.eks. 4 gange 15 min. a kr. 400 pr. dag/døgn = kr. 500 til pigen! Det er godt nok en shitty deal hun har fået der og nogen ublu bagmænd, når hun både skal betale husleje og halvdelen af sin indtægt. Nu kom jeg så lige til at tænke på, hvordan det fungerer for os andre, hvis vi vil starter op som selvstændige i Danmark i et normalt job. Så er vores indtægt svingende, men vi skal skal betale en fast husleje, hvor vi arbejder - derudover kommet der også en "bagmand", som kalder sig for Skat, og siger at vi skal betale indkomstskat og moms hvilket nemt kan overstige langt mere end halvdelen af vores indtægt. Og hvis vi kludrer i afregningerne eller gør vrøvl, så igangsætter han totalovervågning og truer med Politi, straf og fængsel osv. Men det er naturligvis noget heeeeeelt andet. For her er det jo det offentlige system som får pengene, og ikke en slem bagmand. Vi ved jo allesammen at det offentlige aaaaaaldrig kunne finde på at misforvalte de penge - alle pengene bliver udelukkende brugt på helt igennem fornuftige ting, som vi slet ikke kan undvære nogen af. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 De danske klinikker er forskellige på det punkt, og så er det jo op til pigerne, hvor de synes, at forholdene er bedst. Sådan lidt fordi jeg er nysgerrig. Kan man bare vælge den klinik man ønsker, eller er det ikke sådan, at man i de fleste tilfælde må tage, hvad man kan få? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11508 Skrevet 22. Januar, 2015 Sådan lidt fordi jeg er nysgerrig. Kan man bare vælge den klinik man ønsker, eller er det ikke sådan, at man i de fleste tilfælde må tage, hvad man kan få? Jeg ved ikke, om jeg har forstået dig rigtigt, men hvis ikke det har ændret sig, siden at jeg var på klinik, så kan man som pige selv vælge hvilken klinik, man har lyst til at boltre sig på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 22. Januar, 2015 (edited) Det er godt nok en shitty deal hun har fået der og nogen ublu bagmænd, når hun både skal betale husleje og halvdelen af sin indtægt. Nu kom jeg så lige til at tænke på, hvordan det fungerer for os andre, hvis vi vil starter op som selvstændige i Danmark i et normalt job. Så er vores indtægt svingende, men vi skal skal betale en fast husleje, hvor vi arbejder - derudover kommet der også en "bagmand", som kalder sig for Skat, og siger at vi skal betale indkomstskat og moms hvilket nemt kan overstige langt mere end halvdelen af vores indtægt. Og hvis vi kludrer i afregningerne eller gør vrøvl, så igangsætter han totalovervågning og truer med Politi, straf og fængsel osv. Men det er naturligvis noget heeeeeelt andet. For her er det jo det offentlige system som får pengene, og ikke en slem bagmand. Vi ved jo allesammen at det offentlige aaaaaaldrig kunne finde på at misforvalte de penge - alle pengene bliver udelukkende brugt på helt igennem fornuftige ting, som vi slet ikke kan undvære nogen af. Jeg kan ikke se sammenhængen mellem misbrug af østeuropæiske piger og den kendsgerning at du skal betale skat lige som alle andre. Hvis det er så urimelig hårdt, burde du forsøge at blive lønmodtager. Vi skal godt nok betale en højere afgift til det offentlige, men til gengæld er det en mindre kontantbeløb. Redigeret 22. Januar, 2015 af Midtj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HenrikDK 272 Skrevet 23. Januar, 2015 Man burde lave en slags frivillig smily ordning på bordellerne, så kan de fornuftige kunder jo undgå den slags steder... Mit motto har altid været 'køb dansk' 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Januar, 2015 Jeg ved ikke, om jeg har forstået dig rigtigt, men hvis ikke det har ændret sig, siden at jeg var på klinik, så kan man som pige selv vælge hvilken klinik, man har lyst til at boltre sig på. Så man henvender sig bare der hvor man vil være, og så får man plads der? Jeg tror nu mere det er klinikken, der afgør, om de vil have pigen, og hvilke vagter hun kan få, OG på hvilke VILKÅR. Det er ikke et tag-selv bord. Man må i de fleste tilfælde tage hvad man kan få. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11508 Skrevet 23. Januar, 2015 Jeg tror nu mere det er klinikken, der afgør, om de vil have pigen, og hvilke vagter hun kan få, OG på hvilke VILKÅR. Det er ikke et tag-selv bord. Man må i de fleste tilfælde tage hvad man kan få. Okay?! Der kan man bare se. Det ved du så helt åbenlyst mere om, end jeg gør. Tak for belæringen. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 23. Januar, 2015 hvis de sætter priserne ned er der mindre til bagmændene ( og bagpigerne ) så er det lettere at sortere fra efter hvert besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Januar, 2015 Okay?! Der kan man bare se. Det ved du så helt åbenlyst mere om, end jeg gør. Tak for belæringen. Så kører du mobse-fjæs igen. Du siger pigerne bare kan vælge. Men alle kan vel ikke være på den bedste klinik i byen på en gang. Så må de frasorterede finde andre og mindre gode steder. Logik for perlehøns. Det behøver man sgu ikke have været praktiserende for at forstå. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11508 Skrevet 23. Januar, 2015 Så kører du mobse-fjæs igen. Haha, mobsefjæs... Den var ny! Det virker jo bare til, at du ved mere om det, end jeg gør, og den vil jeg da gerne give dig helt uden at være mopset. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Januar, 2015 Haha, mobsefjæs... Den var ny! Det virker jo bare til, at du ved mere om det, end jeg gør, og den vil jeg da gerne give dig helt uden at være mopset. Prøv at forhold dig til sagen. Eller er du derude, hvor det begynder at blive pinligt for dig, siden du vil tale om alt muligt andet? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 23. Januar, 2015 Nej det er ikke fair for pigerne, det lyder som menneskehandel Det lyder som en sag for politiet. Jeg håber at nogen gør noget ved det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11508 Skrevet 23. Januar, 2015 Prøv at forhold dig til sagen. Eller er du derude, hvor det begynder at blive pinligt for dig, siden du vil tale om alt muligt andet? Ja, det er klart mig, der er pinlig! Og nu lukker jeg ned for yderligere afsporing fra min side. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Januar, 2015 Ja, det er klart mig, der er pinlig! Og nu lukker jeg ned for yderligere afsporing fra min side. Nok også bedst, når det er rent vrøvl det du skriver. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 23. Januar, 2015 Nok også bedst, når det er rent vrøvl det du skriver. Du er da ude hvor du ikke kan nåes!!! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Januar, 2015 (edited) Nok også bedst, når det er rent vrøvl det du skriver. Starson, du har sikkert en lang karriere bag dig på diverse bordeller, hvorfor du jo ved alt om, hvordan tingene ser ud indefra. Det er jo sådan, at det er den, der har skoen på, der ved, hvor den trykker. Redigeret 23. Januar, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Januar, 2015 (edited) Sådan lidt fordi jeg er nysgerrig. Kan man bare vælge den klinik man ønsker, eller er det ikke sådan, at man i de fleste tilfælde må tage, hvad man kan få? Her er du nysgerrig, du ved tilsyneladende ikke hvordan det fungerer. Du søger viden. MEN SÅ Så man henvender sig bare der hvor man vil være, og så får man plads der? Jeg tror nu mere det er klinikken, der afgør, om de vil have pigen, og hvilke vagter hun kan få, OG på hvilke VILKÅR.Det er ikke et tag-selv bord. Man må i de fleste tilfælde tage hvad man kan få. Pludselig ved du hvordan det fungerer. Du ved det ikke er et tag selv bord. Fantastisk du kan lave så meget recearch på så kort tid. Du meget dygtig mand, ja. Redigeret 23. Januar, 2015 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 23. Januar, 2015 Folk som er så hellige at de ikke kommer disse steder, tror vel heller ikke på at traficking (menneskehandel) er et udpræg problem. Man ser kun det man gerne vil se.... Så enkelt er det vel ikke? Der er jo ikke noget skilt over døren hvor der står "Vi udnytter kvinder, til at tjene på sex"! De grelleste eksempler er nok tydelige - husker en gang jeg var på en klinik på Blegdamsvej, hvor det var en sort pige - under akten blev det klart, at det ikke var fordi hun elskede jobbet, hun var dér. Omvendt har jeg også været steder, som efterfølgende er blevet mærket som traffikingsteder - men hvor det simpelthen ikke sev ind. Så vi har, som jeg ser det, 3 mulige løsninger: Fora som dette, hvor udbydere og efterspørgere kan mødes og tale sammen Købe dansk: åhhh, de dejlige danske damer, der findes sgutte noget bedre (og alligevel falder man for en smuk latino eller asiat...dobbeltmoral, jeg ved det) Støtte op om de forsøg der er lanceret, hvor GP'erne kan organisere sig under ordnede, legaliserede forhold! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg