Plaskeren 3648 Skrevet 23. Januar, 2015 Folk som er så hellige at de ikke kommer disse steder, tror vel heller ikke på at traficking (menneskehandel) er et udpræg problem. Man ser kun det man gerne vil se.... Du har det bagvendt Nille. Jeg ved ar traficking er et stort problem i sexbranchen i europa, så derfor besøger jeg ikke sådanne steder, har jeg mistanke om at der er menneskehandel i blandet. Er der ingen penge at tjene, så holder bagmændene sig væk. Det er den bedste måde man som enkeltstående kunde kan bekæmpe dem på. Det og så melde det til politiet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 23. Januar, 2015 (edited) mange steder bliver der delt 50/50 enten inkl eller ekskl dagssleje/husleje/beskyttelsespenge/whatever bordelmutter skal nok få det ind som passer hende, hvis det er et 'kendt sted' - det er vel som med udbud og efterspørgsel på både piger og steder jeg kender kun til Vordingborg pigerne hvor Nikita har været for år tilbage, det var ikke et særlig kønt sted og hvordan de afregnede aner jeg ikke, men indsigt har jeg rigtig meget af i en anden del af samme branche og der er benhård afregning og der snydes så det driver, hvis de kan slippe af med det. er piger synligt utilfredse med deres opholdssted og deres job, så må de finde noget andet at lave. alle herinde der vælger købesex har på den ene eller anden måde været med til at finansiere at der også forekommer piger i faget som ikke ønsker at være her eller kommer på falske vilkår. personligt kan jeg ikke have sex med en der ikke ønsker det, men ellers er jeg lidt græsk katolsk Redigeret 23. Januar, 2015 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 23. Januar, 2015 (edited) Sig mig er folk virkelig så forhippede på at være uenige med Starson og samtidig male et lyserødt billede af de danske pigers forhold og muligheder at man vil afvise nedenstående indllæg??? Så kører du mobse-fjæs igen. Du siger pigerne bare kan vælge. Men alle kan vel ikke være på den bedste klinik i byen på en gang. Så må de frasorterede finde andre og mindre gode steder. Logik for perlehøns. Det behøver man sgu ikke have været praktiserende for at forstå. Det må sgu da være indlysende for selv den mest forblændede stamgæst. At Nikita så - godt bakket op af de sædvanlige støtter - vælger det sædvanlig angreb på kritiske mænd om at " de åbenbart ved meget mere om branchen end pigerne", er sgu bare for lavt. Nedladende forsøg på at udstille Starson som uvidende, istedet for at forholde sig til hans pointe i ovenstående quote... en pointe som ikke engang kræver indgående kendskab til branchen - men som er helt grundlæggende logik : Alle piger kan ikke arbejde på den bedste klinik... BASTA!!! Jeg var på en almindelig dansk klinik engang... Der betalte vi på ingen måde 50% af vores indtjening. Så helt og aldeles generel er den udtalelse ikke. De danske klinikker er forskellige på det punkt, og så er det jo op til pigerne, hvor de synes, at forholdene er bedst. Mon ikke dét citat også gælder for en stor del af de udenlandske piger og klinikker ligeså??? Men som Starson prøvede at forklare inden han blev nedgjort - så er der nogle piger som har bedre valgmuligheder end andre, og nogle må nøjes med det de overhovedet kan få. Men selvfølgelig er der også piger som i en eller anden grad er "tvunget" - enten af omstændigheder eller direkte af bagmænd til at arbejde under dårlige forhold, som de helst ville være fri for. Dér må det være kundens ansvar ( og op til hans egen samvittighed) at vende om i døren hvis det hele virker forfærdeligt. Personligt var jeg vendt om i døren hvis jeg mødte en tydeligvis utilpas pige i en nedkneppet lejlighed med intet andet en en ussel madras på gulvet. Dét ville være et klart signal til mig om at der ikke var tale om ordentlige forhold og at pigen nok ikke arbejder der med sin gode vilje - men af desperat nød eller tvang. Redigeret 23. Januar, 2015 af Montezi 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Januar, 2015 mange steder bliver der delt 50/50 enten inkl eller ekskl dagssleje/husleje/beskyttelsespenge/whatever bordelmutter skal nok få det ind som passer hende, hvis det er et 'kendt sted' - det er vel som med udbud og efterspørgsel på både piger og steder jeg kender kun til Vordingborg pigerne hvor Nikita har været for år tilbage, det var ikke et særlig kønt sted og hvordan de afregnede aner jeg ikke, men indsigt har jeg rigtig meget af i en anden del af samme branche og der er benhård afregning og der snydes så det driver, hvis de kan slippe af med det Du skal nokk fjerne din signatur når du skiver som ovenstående - eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 23. Januar, 2015 Aarhuselsker sagde den 23 Jan 2015 - 10:37 AM: Du skal nokk fjerne din signatur når du skiver som ovenstående - eller? jeg sætter gerne et eller flere :D hvis det er fis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Januar, 2015 jeg sætter gerne et eller flere :D hvis det er fis Så dit svar er fis????? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11508 Skrevet 23. Januar, 2015 Alle piger kan ikke arbejde på den bedste klinik... BASTA!!! Dine angreb vil jeg lade stå, men blot sige at der er stor forskel på, hvilke klinikker pigerne hver især synes, er de bedste. Hvad jeg syntes var det bedste sted, er der helt sikkert andre piger, der ikke er enige med mig i. Jeg blev spurgt om noget. Jeg svarede på det ud fra egne erfaringer. Spørgeren mente ikke, at jeg havde ret. Længere er den sådan set ikke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 893 Skrevet 23. Januar, 2015 - men som er helt grundlæggende logik : Alle piger kan ikke arbejde på den bedste klinik... BASTA!!! Nej ikke hvis vi ser på den sproglige logik, men vi burde vel godt kunne tilstræbe et udsagn i retningen af: Alle piger kan arbejde på en god klinik! Desværre er det ikke noget vi som kunder kan kontrollere, så mit bud er det enkle - som andre også mener - at holde sig væk hvis vi ser noget åbenlyst urimeligt og advare andre om det. Og det er ganske klart, at vi ikke kan se alt hvad der foregår bagved. Faktisk heller ikke på de gode steder. Så odds er svære for at være "politisk korrekt" kunde i dette felt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. Januar, 2015 Du har det bagvendt Nille.Jeg ved ar traficking er et stort problem i sexbranchen i europa, så derfor besøger jeg ikke sådanne steder, har jeg mistanke om at der er menneskehandel i blandet. Er der ingen penge at tjene, så holder bagmændene sig væk. Det er den bedste måde man som enkeltstående kunde kan bekæmpe dem på. Det og så melde det til politiet. Det er også et problem herhjemme, som vi hører det i denne tråd... Min pointe er at mange lukker øjnene og tror branchen er lutter lagkage... vi har hørt mange herinde hævde at trafficking er et meget lille problem i prostitutionsdebatten Jeg tror ikke at bagmændene kan holdes væk alene ved at vi boykotte pigerne, det skal mere til, myndighederne skal indover det og bagmændene skal straffes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Januar, 2015 (edited) Mon ikke dét citat også gælder for en stor del af de udenlandske piger og klinikker ligeså??? Men som Starson prøvede at forklare inden han blev nedgjort - så er der nogle piger som har bedre valgmuligheder end andre, og nogle må nøjes med det de overhovedet kan få. Se Hr. Montezi. Starson beder selv om at blive modsagt på en lidt voldsom måde. I denne tråd lader han i starten til at være uvidende, for så - nogle indlæg senere- at afsløre at han er alt vidende. Det er det samme hver gang. Det er mandens modus operandi. Man høster som man såer, ikke? Har du iøvrigt bemærket at Hr. Starson pt ligger lidt i dvale, men altid popper op når bestemte medlemmer ytrer sig? Kunne det tænkes at ------ nej vel? Redigeret 23. Januar, 2015 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. Januar, 2015 Nej ikke hvis vi ser på den sproglige logik, men vi burde vel godt kunne tilstræbe et udsagn i retningen af: Alle piger kan arbejde på en god klinik! Desværre er det ikke noget vi som kunder kan kontrollere, så mit bud er det enkle - som andre også mener - at holde sig væk hvis vi ser noget åbenlyst urimeligt og advare andre om det. Og det er ganske klart, at vi ikke kan se alt hvad der foregår bagved. Faktisk heller ikke på de gode steder. Så odds er svære for at være "politisk korrekt" kunde i dette felt. Jamen hvorfor arbejder gadepigerne og PD piger ikke på klinik ? Der er piger som ikke vil arbejde på klinik... heller ikke på en god klinik. Ligesom folk som ikke vil arbejde inden for det offentlige (uha nu får jeg nok tæsk haha) God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. Januar, 2015 (edited) Man høster som man såer, ikke? Jeg spreder meget sæd men høster nu ikke så meget Redigeret 23. Januar, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Januar, 2015 Jeg spreder meget sæd men høster nu ikke så meget Du får vel ikke alt at vide ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 23. Januar, 2015 Dine angreb vil jeg lade stå, men blot sige at der er stor forskel på, hvilke klinikker pigerne hver især synes, er de bedste. Hvad jeg syntes var det bedste sted, er der helt sikkert andre piger, der ikke er enige med mig i. Jeg blev spurgt om noget. Jeg svarede på det ud fra egne erfaringer. Spørgeren mente ikke, at jeg havde ret. Længere er den sådan set ikke. Det har du da ret i - men det ændrer vel ikke på Starson´s oprindelige pointe; at alle piger ikke bare kan vælge det sted de helst vil arbejde. For nogle piger vil det handle om at fravælge det værste nærmere end at tilvælge det bedste - samme situation som for nogle udenlandske piger. Trist at du betragter det som angreb at jeg kritiserer din debatform - jeg synes blot du burde forholde dig til mandens udsagn, istedet for at være nedladende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 23. Januar, 2015 (edited) Nej ikke hvis vi ser på den sproglige logik, men vi burde vel godt kunne tilstræbe et udsagn i retningen af: Alle piger kan arbejde på en god klinik! Det fremhævede er jeg ikke enig med dig i - jeg tror at nogle piger desværre må tage det de kan få selvom de ikke trives. Ligeledes er jeg sikker på at de fleste gadepiger hellere ville arbejde under bedre forhold hvis de havde muligheden. Men der er afgjort piger som ikke er velkomne på klinikkerne ( det kan skyldes personlige problemer af forskellig karakter), og så er der piger som simpelthen bare ikke kan omsætte nok til at de kan lave en forretning med det "høje" udgifts-niveau som der er på klikikkerne. Så NEJ!!! jeg tror ikke at alle piger kan komme til at arbejde på en god klinik. Jeg vil da godt henvise til indlæg #75 i denne tråd Dér kan du ligeledes læse at der også er danske klinikker som tager 50% af pigens indtjening Desværre er det ikke noget vi som kunder kan kontrollere, så mit bud er det enkle - som andre også mener - at holde sig væk hvis vi ser noget åbenlyst urimeligt og advare andre om det. Og det er ganske klart, at vi ikke kan se alt hvad der foregår bagved. Faktisk heller ikke på de gode steder. Så odds er svære for at være "politisk korrekt" kunde i dette felt. Dét har du til gengæld 100% ret i - også derfor jeg stejler hver gang jeg hører den sædvanlige "køb dansk" propaganda - for det er altså ikke en garanti for en skid. Redigeret 23. Januar, 2015 af Montezi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. Januar, 2015 Ikke alle er så priviligeret at de selv kan vælge og vrage, eller har muligheden for at komme ud af en dårlig situation eller et dårlig job. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Januar, 2015 Jeg spreder meget sæd men høster nu ikke så meget Århhh, var der ikke et sted, hvor du skrev, at du engang havde "høstet" en gunnar? Eller var det Clamydia? :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Januar, 2015 At Nikita så - godt bakket op af de sædvanlige støtter - vælger det sædvanlig angreb på kritiske mænd om at " de åbenbart ved meget mere om branchen end pigerne", er sgu bare for lavt. Nedladende forsøg på at udstille Starson som uvidende .... Ja, så trådte klanlederen, ganske som forventet, i karakter. Starson klarer da ellers udmærket selv at fremstille sig som uvidende. Indledningsvis. Og så sidder han alligevel angiveligt inde med en viden. Er det ikke det, man kalder at lurepasse? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. Januar, 2015 Århhh, var der ikke et sted, hvor du skrev, at du engang havde "høstet" en gunnar? Eller var det Clamydia? :D BX, du har forvekslet det med en anden, (bang under bordet) jeg har faktisk ikke høstet noget og bliver testet jævnligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3648 Skrevet 23. Januar, 2015 Det er også et problem herhjemme, som vi hører det i denne tråd... Min pointe er at mange lukker øjnene og tror branchen er lutter lagkage... vi har hørt mange herinde hævde at trafficking er et meget lille problem i prostitutionsdebatten Jeg tror ikke at bagmændene kan holdes væk alene ved at vi boykotte pigerne, det skal mere til, myndighederne skal indover det og bagmændene skal straffes. Helt enig. Men det kan JEG jo ikke gøre alene. Det jeg kan gøre er at melde er evt forhold til politiet og så lade være med at give mine penge til bagmændene. Vi er enige om at problemt nok er større en nogen regner med, men vil de leve i et eventyrland, så er det svært at ændre på. Det JEG kan gøre er ikke at bidrage til efterspørgslen på disse handlede piger... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3648 Skrevet 23. Januar, 2015 Det fremhævede er jeg ikke enig med dig i - jeg tror at nogle piger desværre må tage det de kan få selvom de ikke trives. Ligeledes er jeg sikker på at de fleste gadepiger hellere ville arbejde under bedre forhold hvis de havde muligheden. Men der er afgjort piger som ikke er velkomne på klinikkerne ( det kan skyldes personlige problemer af forskellig karakter), og så er der piger som simpelthen bare ikke kan omsætte nok til at de kan lave en forretning med det "høje" udgifts-niveau som der er på klikikkerne. Så NEJ!!! jeg tror ikke at alle piger kan komme til at arbejde på en god klinik. Jeg vil da godt henvise til indlæg #75 i denne tråd Dér kan du ligeledes læse at der også er danske klinikker som tager 50% af pigens indtjening Dét har du til gengæld 100% ret i - også derfor jeg stejler hver gang jeg hører den sædvanlige "køb dansk" propaganda - for det er altså ikke en garanti for en skid. Hvad er så din løsningsmodel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3648 Skrevet 23. Januar, 2015 Ja, så trådte klanlederen, ganske som forventet, i karakter. Starson klarer da ellers udmærket selv at fremstille sig som uvidende. Indledningsvis. Og så sidder han alligevel angiveligt inde med en viden. Er det ikke det, man kalder at lurepasse? Kan vi ikke forsøge på at holde tråden fri for denne børnehave diskussion? Det gavner ingenting, i bliver aldrig enige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 23. Januar, 2015 (edited) Hvad er så din løsningsmodel? Jeg har ingen løsningsmodel - jeg lader min sunde fornuft og samvittighed guide mig ( nogle gange lykkes det bedre end andre), men jeg køber jo også sex under andre forhold end de fleste herinde. Men det er selvfølgelig også et valg jeg har truffet på baggrund af nævnte parametre - at alle så ikke er enige i nogle af de vurderinger og valg jeg har truffet er jo så bare hvad det er.... vi er jo alle forskellige. Hvad andre gør forsøger jeg at undlade at stille mig til dommer over. Jeg har ikke det dér behov for at gøre de ting som jeg gør, til det eneste rigtige og pege fingre af de valg andre træffer - så længe man opfører sig ordentligt og respektfuldt, og respekterer at andre har andre lyster og præferencer end én selv. Men min pointe er at den måde jeg har valgt at købe sex på er ikke mere rigtig end det andre gør - jeg har bare valgt det som passer mig bedst - dér hvor jeg reagerer er når andre prøver at trække deres egne præferencer ned over hovedet på os andre og fortælle hvorfor det ene eller andet koncept er forkert/ amoralsk og at vi alle bør støtte de danske klinik- og PD-piger... som om alt bare er skide lyserødt dér. Redigeret 23. Januar, 2015 af Montezi 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elsker Piger 187 Skrevet 23. Januar, 2015 Her har vi så endnu en tråd, der er endt i en gang ævl og kævl, hvor der bliver gået langt mere efter manden end efter bolden. Jeg undres dog over en ting. Hvorfor har trådstarter ikke anmeldt stedet til politiet? Selvom pigerne måske ikke er direkte handlede, så bliver de da groft udnyttet. I øvrigt er det bagmændene gør helt klart affonseri. Så vidt jeg husker kan man kan lave den slags anmeldelser fuldstændig anonymt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 23. Januar, 2015 Aarhuselsker sagde den 23 Jan 2015 - 10:45 AM: Så dit svar er fis????? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: læs beskeden igen og gentag det hvis du er i tvivl og er du stadig i tvivl, så start forfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg