Hop til indhold
McQueen

Er det fair?

Recommended Posts

Kan vi ikke forsøge på at holde tråden fri for denne børnehave diskussion? Det gavner ingenting, i bliver aldrig enige.

Nu var det jo ikke mig, der lagde ud, vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

læs beskeden igen og gentag det hvis du er i tvivl

og er du stadig i tvivl, så start forfra[/quote

Slette pga fejl i teknikken

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

læs beskeden igen og gentag det hvis du er i tvivl

og er du stadig i tvivl, så start forfra

Gudfader da. Du er altså i ringhjørnet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke alle er så priviligeret at de selv kan vælge og vrage, eller har muligheden for at komme ud af en dårlig situation eller et dårlig job.

Ja der er også folk der arbejder på dårlige alm. arbejdspladser....f.eks. i hotel- og restaurationsbranchen.

http://www.amo-uddannelse.dk/nyheder-om-arbejdsmiljo-paa-arbejdspladser/

I køkkenerne og på arkitektsalene arbejder en stor del af personalet gratis ligefrem!

Og vi har jo set, hvordan man bliver ydmyget og talt ned til på det skammeligste, hvis man laver en simpel fejl, der ikke behager køkkenchefen på både NOMA og Geranium.

http://www.bt.dk/danmark/drama-paa-geranium-dansk-mesterkok-slog-ansat-for-oejnene-af-gaester

http://www.avisen.dk/noma-erkender-fejl-stopper-med-trusselsbrev_241276.aspx

Det er ellers steder, der både ser og er meget fine udadtil!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej, det er bestemt ikke fair at nogen piger skal arbejde under de forhold som trådstarter beskriver.

Jeg er desværre bange for at vi også i sådanne tilfælde, skal vende pilen mod den hårdkogte del af den kriminelle danske underverden. Vi må ikke glemme at rockerne er del af en verdensomfattende organisation, hvor fokus er rettet på alle de muligheder, der giver nemme og hurtige kontanter. Det er relativt nemt for dem, og fylde et sted med udenlandske piger, når man har artsfæller og ligesindede i hele Europa. Hvis man gider og grave lidt, findes der flere steder hvor den mangeårige danske besætning, er udskiftet med mere konkurrence dygtige piger fra andre lande.

Under de vilkår som lovgiverne har udstedt til branchen, vil menneskehandlen indenfor prostitution aldrig stoppe.. Så længe der er gæster til gadepigerne, er der gæster til alt hvad branchen ellers byder på.

Selvfølgelig kan vi købere gøre en forskel ved helt at undlade disse steder, men hvor fanden går grænsen så..? Og hvem skal diktere hvor grænsen for usselhed skal gå..? Det skal vores sunde fornuft selvfølgelig, men er den altid med når vores liderlighed har overtaget, og vores ego skal ha' en på opleveren.. Nej det er den ikke.

Hvis det så er moralen, som skal styre slagets gang, er det næste vel at vi ikke "må" besøge en privatpige fordi hun driver erhverv fra lejlighed, som ikke er et erhvervslejemål.. :)

Man kan jo ha' disse ting i baghovedet når vi næste gang står bag forhænget til folketingsvalget... Sæt krydset hvor ordensmagten har mulighed for flere ressoucer. Jeg tror hvis menneskehandlen fik samme fokus som hashhandlen på Christiania, ville vi hurtigt mærke en forskel. Desværre virker det som om vores lovgivere helst ser branchen "henlagt" hvor ingen behøver at miste taburetten med en kontroversiel udmelding om sandheden i prostitutions verdenen.

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker sagde den 23 Jan 2015 - 2:15 PM: Aarhuselsker sagde den 23 Jan 2015 - 2:15 PM:

Gudfader da. Du er altså i ringhjørnet ;)

JEP jeg venter på dommeren tæller færdig over den ringe modstand, mens jeg står og venter på at stikke lapperne i vejret  :D :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

JEP jeg venter på dommeren tæller færdig over den ringe modstand, mens jeg står og venter på at stikke lapperne i vejret :D :D

Modstand? Ok hvis det er på det plan du opfatter det. Så siger vi bare det.

Laver lige en sandkage mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aarhuselsker sagde den 23 Jan 2015 - 3:58 PM:

husk din spand nede ved vandkanten  :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad med om i to leger døde heste for en stund.. :)

De siger nemlig ik' så meget.

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ludvig sagde den 23 Jan 2015 - 4:15 PM: Ludvig sagde den 23 Jan 2015 - 4:15 PM:

Hvad med om i to leger døde heste for en stund.. :)

De siger nemlig ik' så meget.

VH Ludvig.

er du så hestehviskeren  :D :D :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Otte indlæg fra din hånd i denne tråd, ikke et eneste med relevans for emnet. Men du fik hvad du søgte til sidst: En konfrontation.

Tilykke mester

Del dette indlæg

Link til indlæg

Otte indlæg fra din hånd i denne tråd, ikke et eneste med relevans for emnet. Men du fik hvad du søgte til sidst: En konfrontation.

Tilykke mester

??

Del dette indlæg

Link til indlæg

sorry for at være med til at køre tråden ud i uføre

men jeg har været hos min faste TOP LÆKRE GP'er i dag, så humøret er nok lidt for højt

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at forhold dig til sagen. Eller er du derude, hvor det begynder at blive pinligt for dig, siden du vil tale om alt muligt andet?

NÅ, starson ekspert, nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv..

Jeg er først fornylig begyndt på klinik, jeg er i København så laver selvf lidt research, for hvilket sted/steder, JEG syntes er bedst.

Jeg kontaktede de 5-6 mest populærer klinikker i Københavns området, kun et sted blev jeg bedst om at møde op til en samtale, det gjorde jeg så, det er et rigtigt lækkert sted, hvor jeg stadig sidder. Ved samtlige af de andre kunne jeg bare starte når jeg havde lst, selvfølgelig er der nogen vagter, der kan være optaget, men generelt er det min klarer opfattelse, at det er utroligt nemt at få de vagter, der passer bedst til ens hverdag.

Hvad der er de "gode" vagter er forskelligt fra pige til pige, jeg har fået afvide at Søndag aften generelt er den bedste, det er nu ikke min personlige opfattelse, jeg er glad for de vagter jeg har nu..

Så havde jeg det måske nemt, fordi jeg er en ung smuk pige, hvilket er attraktivt for klinikkerne?.. Well, som sagt var der faktisk kun et sted der ville se mig IRL. før jeg startede. 

Det er MIN erfarring, at det faktisk er lidt af et ta selv bord, pigerne kan frit se sig om og finde det sted, de mener passer bedst til dem. Går du ind på de forskellige klinikkers sider kan du også se at langt de fleste stortset konstant, har "job opslag" oppe.

MEN med den debat tone du fører, kan jeg da godt hører at du besidder en langt størrer erfaring og viden om emnet. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mht. den der "hvis alle piger bare kunne vælge den bedste klinik, ville der ikke være gadepiger" 

Der er mange grunde til at nogen er "gadepiger", tit er de udenlandske og lever måske ikke op til klinikkens kriterier (CVR registrede) derudover så er der også nogen der tjener langt mere på at arbejde på gaden, end på en klinik. Derudover vil jeg tro at gadepigerne, mange af dem ihvertfald har en bagmand, som de måske ikke bare lige kan smutte fra, især ikke hvis vedkommende står for deres bolig.

Og så er der bare nogen piger der ikke egner sig til klinik, fordi de bliver nød til at sætte prisen ned, til under "klinik standart" for at kunne få kunder, det kan der være mange grunde til, umiddelbart vil jer tro at alder/udseende og service er hovedårsagerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kontaktede de 5-6 mest populærer klinikker i Københavns området, kun et sted blev jeg bedst om at møde op til en samtale, det gjorde jeg så, det er et rigtigt lækkert sted, hvor jeg stadig sidder. Ved samtlige af de andre kunne jeg bare starte når jeg havde lyst, selvfølgelig er der nogen vagter, der kan være optaget, men generelt er det min klarer opfattelse, at det er utroligt nemt at få de vagter, der passer bedst til ens hverdag.

Det lyder let :D

Jeg tror jeg vil starte på at sende nogle ansøgninger til disse steder, er der nogen krav til udseende og kvalifikationer ? :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du behøver heller ikke opildne til mere ballade, det er ski da barnligt at sige "det var ikke mig der startede..."

Sludder og vrøvl. Det er da ikke at opildne til ballade.

Det er tværimod en imødegåelse Montezis "godt bakket op af de sædvanlige støtter", og når udsagnet kommer fra den kant og involverer mig, er det sædvanligvis konfrontatorisk ment.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder let :D

Jeg tror jeg vil starte på at sende nogle ansøgninger til disse steder, er der nogen krav til udseende og kvalifikationer ? :P

Nille ret sikker på at de fleste fortrækker hun køn og minimum 21 år.. har set nogen steder hvor de skrev 21-35..  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sludder og vrøvl. Det er da ikke at opildne til ballade.

Det er tværimod en imødegåelse Montezis "godt bakket op af de sædvanlige støtter", og når udsagnet kommer fra den kant, er det sædvanligvis konfrontatorisk ment.

Det er stadig barnligt at "sige det var ikke mig der startede" og så kører videre... med modangreb.

Plaskeren og andre har bedt om ro i børnehaven !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er stadig barnligt at "sige det var ikke mig der startede" og så kører videre... med modangreb.

Plaskeren og andre har bedt om ro i børnehaven !

Det er ikke en skid barnligt. Det er en nøgtern konstatering af, hvordan sagforholdet hænger sammen.

Jeg bliver bekyldt for at STARTE en ballade, og det afviser jeg.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi kører i ring nu...

Plejer i ikke at gøre det? :eek:  :eek:  Måske den brune ring? ;)

For mig , lyder det som om at i kan lide at kaste lort på hinanden :)  når i gang på gang starter?

For de medlemmers skyld, der er uden for klanerne, kan i ikke bare tage det PM, eller på en tråd oprettet

til jeres interne krig :wink:

gog

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

NÅ, starson ekspert, nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv..

Jeg er først fornylig begyndt på klinik, jeg er i København så laver selvf lidt research, for hvilket sted/steder, JEG syntes er bedst.

Jeg kontaktede de 5-6 mest populærer klinikker i Københavns området, kun et sted blev jeg bedst om at møde op til en samtale, det gjorde jeg så, det er et rigtigt lækkert sted, hvor jeg stadig sidder. Ved samtlige af de andre kunne jeg bare starte når jeg havde lst, selvfølgelig er der nogen vagter, der kan være optaget, men generelt er det min klarer opfattelse, at det er utroligt nemt at få de vagter, der passer bedst til ens hverdag.

Hvad der er de "gode" vagter er forskelligt fra pige til pige, jeg har fået afvide at Søndag aften generelt er den bedste, det er nu ikke min personlige opfattelse, jeg er glad for de vagter jeg har nu..

Så havde jeg det måske nemt, fordi jeg er en ung smuk pige, hvilket er attraktivt for klinikkerne?.. Well, som sagt var der faktisk kun et sted der ville se mig IRL. før jeg startede.

Det er MIN erfarring, at det faktisk er lidt af et ta selv bord, pigerne kan frit se sig om og finde det sted, de mener passer bedst til dem. Går du ind på de forskellige klinikkers sider kan du også se at langt de fleste stortset konstant, har "job opslag" oppe.

MEN med den debat tone du fører, kan jeg da godt hører at du besidder en langt størrer erfaring og viden om emnet. :)

"Jeg kan også fortælle dig, at det er svært at blive Seduction pige, for der er nemlig venteliste, og det er fordi Seduction Girls er en god arbejdsplads, med rimelige priser for os piger."

Citat fra en lyserød.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...