Hop til indhold
McQueen

Er det fair?

Recommended Posts

Men så kom da for søren ud af busken med nogle tal, når vi drøfter tal.

Jeg skylder ikke at drøfte mine private økonomiske forhold med nogen som helst herinde. Heller ikke for diskussionens skyld. :)

Jeg reagerede i allerførste omgang på dit "de facto"... For 50% af indtægterne til udgifterne gjaldt i hvert fald ikke for de klinikker, jeg har været tilknyttet.

So much over and out og natnat. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

McQueen jeg har ingen problemer med at snakke økonomi med andre piger. Der er en enormt forskel syntes jeg :) 

I sidste ende er det op til pigen selv at tjene penge, sørg for at alle kunder har lyst til at komme igen. Har de ikke det, er det klart at det kan mærkes på ens økonomi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg tror jeg har fundet ud af hvordan det kan være at Starson45 ved mere om pigerne end pigene selv!!!!

Det må være fordi det er en gammel og vildt erfaren GP der har profilen Starson45, tænk at Ingen har regnet den ud :-)

Det var så en lyserød, der havde en anden erfaring end Ida og Nikita. Ikke mig af naturlige årsager.

Men det tæller ikke alligevel, for de damer har patent på sandheden, så hvis andre lyserøde siger dem imod, passer det ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal lige forstå den med at pigerne ikke er repræsentative for forholdene....

Altså fordi det er for lille en del af de GP`er der findes der er på EG passer det de siger ikke eller hvad ??

Hvor stor en del af de sexkøbere der findes tror du er på EG ?

Jeg tror også det er en lille del af den samlede skare... Er vi så heller ikke repræsentative for sexkøbere ??

Nej det er vi faktisk ikke!

Men med hensyn til kendskab forholder det sig vel snarere omvendt.

Der er vores kendskab i gennemsnit langt større end den ikke-deltagende (på EG)sexkøber.

Du skal forstå det derhen at pigerne ofte blot udtaler sig om egne forhold... Og at pigerne her er piger, der har et solidt kundefundament... De er derfor ikke nødvendigvis repræsentative for pigerne som population... I hvert fald så længe de ofte blot refererer til egne erfaringer.

Kunder der skriver her har ofte haft berøring med branchen i langt længere tid... Og besøgt langt flere steder end den enkelte pige har arbejdet i sin 'karriere'... Og oftest bruges argumenter her, der underbygges af kilder, der har kendskab til mange arbejdsforhold eller det trækkes, nogle af os, på en stor empiri....

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så FYI husk nu når man taler om hvor mange man har været sammen med, så lægger mænd 10% til.. kvinder trækker 90% fra.

Får jeg en gæst ind den sidste halve time siger ja da ikke, "Jaaa jeg har været sammen med 9-10 mænd idag".. Med mindre han tænder på det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej McQueen.

Hvorfor er det så nødvendigt for nogen herinde, at pigerne, skal oplyse deres tal. Det da deres økonomi. Forstår slet ikke hvorfor det er interessant. Går du også rundt og spørger venner, kollegaer, familie, eller andre. Eller er det kun Gpér der skal oplyse deres tal.

Du kunne da starte med at ligge din økonomi frem. Så det skal du da ha lov til. Min løn kan du tjekke på bupl.dk.

God weekend.

KK

Hvis man forsøger at udstille modparten som værende ignorant, så står man alt andet lige stærkere, hvis man underbygger sine argumenter med empiri.

Ganske som pigen gjorde i det allerførste indlæg i denne tråd.

Kun derfor... Rent akademisk... Og i bund og grund fordi rigtigt mange herinde gerne vil det bedste for pigerne og oprigtigt i interesserer sig for, at betalingen ikke ender i snylternes lommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skylder ikke at drøfte mine private økonomiske forhold med nogen som helst herinde. Heller ikke for diskussionens skyld. :)

Jeg reagerede i allerførste omgang på dit "de facto"... For 50% af indtægterne til udgifterne gjaldt i hvert fald ikke for de klinikker, jeg har været tilknyttet.

So much over and out og natnat. :)

Man kAn ikke bruge den enkeltes eksempel til at modbevise hypotesen om populationen!

Og igen husk at fratrække annonce omkostninger mm fra din indtjening ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

McQueen jeg har ingen problemer med at snakke økonomi med andre piger. Der er en enormt forskel syntes jeg :)

I sidste ende er det op til pigen selv at tjene penge, sørg for at alle kunder har lyst til at komme igen. Har de ikke det, er det klart at det kan mærkes på ens økonomi.

Du forudsætter at der er en efterspørgsel i første omgang.

Hvem siger der er det, hvis 5 unge ungarske eller polske piger slår sig ned lige overfor med priser til det halve og model look?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem siger der er det, hvis 5 unge ungarske eller polske piger slår sig ned lige overfor med priser til det halve og model look?

Jeg er mest til østpiger. De velanmeldte af slagsen giver over længere tid de mest personlige oplevelser. De gode danske har ofte travlt hvilket kan mærkes nogle gange. De dårlige danske er ligesom de dårlige østpiger bare dårlige selvom de måske har mindre travlt. 

Så Øst er bedst for mig. 

I forlængelse heraf respekterer jeg at mange andre mænd foretrækker de danske piger. I don't care, i den her verden og til de timepriser skal man gå efter de piger man uanset grund tænder på :wink:

Hermed sagt der vil altid være et marked for de danske piger desuagtet prisen er højere. Markedsandelen vil nok svinge, men de bedste og mest lækre danske piger og udenlandske piger vil der altid være plads til og forskellige kunder til. Uanset at de danske piger er dyrere for at købe en stund med.

Jeg har ingen grund til at forsøge at omvende de mænd der har andre præferencer end jeg :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som vi siger, der er gæster til alle. Jeg ser faktisk ikke de andre piger som konkurrence, men det er måske fordi jeg fokusere på min egen "forretning" og sørger for at mine gæster kommer igen..

Kørte det dårligt, kan det være jeg ville ha et andet syn på sagen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som vi siger, der er gæster til alle. Jeg ser faktisk ikke de andre piger som konkurrence, men det er måske fordi jeg fokusere på min egen "forretning" og sørger for at mine gæster kommer igen..

Kørte det dårligt, kan det være jeg ville ha et andet syn på sagen.

Ja eller måske er du bare så heldig at være sød og sprød ;-)

Ikke alle forundt ....

Jeg tænker i hvert en gang i mellem, om en pige på 43 år, 166cm, 87 kilo, dårlig hud, rygerånde og skæve hænge babser, der tilbyder dansk til kr 700 og fransk med gummi til 600 og en halv time til 1400, har særligt mange kunder ? Ofte forsvinder annoncen også efter nogle uger.

(Tænkt eksempel baseret på erfaring)

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja eller måske er du bare så heldig at være sød og sprød :wink:

Ikke alle forundt ....

Jeg tænker i hvert en gang i mellem, om en pige på 43 år, 166cm, 87 kilo, dårlig hud, rygerånde og skæve hænge babser, der tilbyder dansk til kr 700 og fransk med gummi til 600 og en halv time til 1400, har særligt mange kunder ? Ofte forsvinder annoncen også efter nogle uger.

Mcqueen men det er jo netop hvad jeg skrev tidligere. "Ikke alle er egnet til klinik, jeg tror ofte det afhænger af alder, udseende og service"

Uanset hvad, er det op til en selv, at skaffe kunder i biksen, men jeg skal f.eks. heller aldrig være kok, jeg kan stadig ikke finde ud af at koge et æg..

Der er kunder til alle, se bare Acers eroguide pigen tråd.. men det er klart at der er et størrer marked for nogle end for andre.. Rigtigt mange af de gæster jeg har haft, vil kun Danske piger..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kAn ikke bruge den enkeltes eksempel til at modbevise hypotesen om populationen!

Jo, det kan man godt, idet det afhænger af hypotesen.

Eksempel:

Hypotese: Alle svaner(populationen) er hvide.

Og her giver det sig selv, at der kun skal en enkelt sort svane til at modbevise hypotesen.

(læs i øvrigt: http://en.wikipedia.org/wiki/Falsifiability#Inductive_categorical_inference)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange elskere af modne danske piger vil ikke bryde sig om min holdning, men må sige det også undrer mig at sådan piger ikke sætter prisen lidt lavere. Ligesom de gør på Ahornsgade. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange elskere af modne danske piger vil ikke bryde sig om min holdning, men må sige det også undrer mig at sådan piger ikke sætter prisen lidt lavere. Ligesom de gør på Ahornsgade. 

Kan piger så også prisdifferenciere i forhold til alderen/udseendet på de besøgende mænd:

F.eks.:

Mænd under 40, med six-pack, høj libido, nyvasket og frisk ånde: 30 minutter for 1.000

Mænd over 40 år med blød hat, stok, hænge-vom, impotens, skridt-sved og kaffe-ånde: 30 minutter for 2.000

;):P

Pigerne må selv om hvordan de sætter deres priser.

Det kan jo også tænkes, at nogle piger kun vil have få kunder, og derfor sætter prisen højt, så de ikke bliver overrendt at fattigrøvs-husarerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan piger så også prisdifferenciere i forhold til alderen/udseendet på de besøgende mænd:

F.eks.:

Mænd under 40, med six-pack, høj libido, nyvasket og frisk ånde: 30 minutter for 1.000

Mænd over 40 år med blød hat, stok, hænge-vom, impotens, skridt-sved og kaffe-ånde: 30 minutter for 2.000

;):P

Ja hvorfor ikke. Hvis de kan få bedre oplevelser og samme indtjening ved det så skal de da bare køre løs med det :cool:

Pigerne må selv om hvordan de sætter deres priser.

Det kan jo også tænkes, at nogle piger kun vil have få kunder, og derfor sætter prisen højt, så de ikke bliver overrendt at fattigrøvs-husarerne.

Lea og SEM var jo glimrende eksempler på det. Så den model virker, men nok kun hvis pigen på den ene eller anden måde kan overbevise kunden om at hun er noget helt særligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, det kan man godt, idet det afhænger af hypotesen.

Eksempel:

Hypotese: Alle svaner(populationen) er hvide.

Og her giver det sig selv, at der kun skal en enkelt sort svane til at modbevise hypotesen.

(læs i øvrigt: http://en.wikipedia.org/wiki/Falsifiability#Inductive_categorical_inference)

Ja der har du selvfølgelig ret... He he

Forstå mig ret dog... Hypotesen her er, at der er en del danske piger, der også let risikerer dage med 50% ....

Interessant artikel i øvrigt... Højt niveau... :)

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja der har du selvfølgelig ret... He he

Forstå mig ret dog... Hypotesen her er, at der er en del danske piger, der også let risikerer dage med 50% ....

Når hypotesen indeholder udefinerede udtryk som "en del" og "let risikerer", er den umulig af falsificere, og derved uvidenskabelig.

Hypotesen kunne f.eks. være:

"mindst 25% af danske piger, oplever på mindst 25% af deres vagter, at de skal bruge mindst 50% af deres omsætning til faste omkostninger (mutter/huset/annoncer mv)"

Men bør man ikke se på den gennemsnitlige procentdel til faste omkostning for alle vagterne, istedet for at fokusere på, at nogle af vagterne kan være dårlige? Det kunne jo også være, at et fåtal af gode vagter, mere end opvejer et flertal af dårlige vagter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Endnu et bevis på, at mange øst piger bliver vanvittigt dårligt behandlet.

Netop en af grundene til, at jeg holder mig til danske piger i dette univers.

Naturligvis findes der også 'stakler' blandt danske GPer, men heldigvis også stærke og afklarede piger, der arbejder uden bagmænd og har det fint med deres job.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad mig komme med et par vilde påstande:

I har alle glemt hvad tråden handler om.

I er alle enige. (Hvad angår tråden her.)

Talte en del med en ungarsk pige, der netop er taget hjem efter nogle uger i København.

Hun havde arbejdet i en kælder på Nørrebro sammen med en anden ungarsk piger og 3 rumænske.

Min første tanke var, at det da også var en hård konkurrence, at skulle dele 2 rum med 4 andre, og at det da ikke kan være blevet til den helt store fortjeneste.

Og ganske rigtigt...det havde været et nedslående besøg for hende...men mere pga. den 'fordelingsnøgle', som deres 'bagmand M/K', havde arbejdet med.

Jeg spurgte ikke til, hvem der var bagmand....regnede heller ikke med, at jeg ville få noget oplyst, men kunne dog forstå, at der blev ført opsyn, så pigerne på ingen måde ville kunne slippe afsted med at 'snyde sig' til en mere, i mine øjne, retfærdig andel.

Pigen skulle aflevere halvdelen af sin indtægt pr. besøg + betale kr. 300 i husleje pr. dag!

Det er virkeligheden...og den er rystende.

Så f.eks. 4 gange 15 min. a kr. 400 pr. dag/døgn = kr. 500 til pigen!

:sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg

For at se debatten fra en anden vinkel, man undres hvorfor er der aldrig nogle piger herinde som står frem og fortæller om noget dårligt omkring deres arbejdsforhold, evt. om bagmænd, om beskyttelsespenge osv. som er nævnt.

Jeg forventer ikke noget svar på overstående, jeg kan godt se at det er som "at skyde sig selv i foden" at stå frem og fortælle negative ting om sit job og branchen, man får nok nogle på nakken og kunder som bliver væk.... 

På ene anden side er jeg overvidst om piger som udtaler sig positiv om deres job her på EG, er reelle og glade for deres job, jeg har mødt flere af dem i IRL. 

På den anden side er jeg også overbevidst om at der er udenlandske piger som er ofre for traficking eller danske piger som i lommerne på bander og bagmænd. Disse piger tør nok ikke stå frem eller har overskuddet til at stå frem :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tråden ligger i "general debat", så debat er tilladt.

Fint nok. Og jeg afsporer da også både tit og gerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og igen husk at fratrække annonce omkostninger mm fra din indtjening ;-)

Hold nu magle... Det har jeg da ved gud aldrig tænkt på. Jeg er nemlig ikke så kvik, at jeg kan subtrahere. Eller sågar bare har tænkt på at gøre det. Vi er jo dovne og har ikke gidet at gå i skole, os glædespiger... Haha.

Så forstår jeg da bedre, hvor næsten hele mit overskud blev af... Dér og så den flok rockere, der altid kom og tiggede penge efter lukketid. Er du gal det har været årsag til megen undren. Tak for tippet! :P

PS: Undskyld min evige sarkasme... Men jeg kan simpelthen ikke være alvorlig mere på det niveau. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint nok. Og jeg afsporer da også både tit og gerne. 

Midj du plejer at netop at have blandt andet situationfornemmelse.

Debatten er kørt ud af et spor og har taget en retning. Ja

Desuagtet er det en spændene og vedkommende debat er vi mange der mener. Ser det ud til

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...