Hop til indhold
McQueen

Er det fair?

Recommended Posts

Midj du plejer at netop at have blandt andet situationfornemmelse.

Debatten er kørt ud af et spor og har taget en retning. Ja

Desuagtet er det en spændene og vedkommende debat er vi mange der mener. Ser det ud til

Det emne i har valgt at debattere, kan da sagtens være både vedkommende og spændende. Men den spærer for den oprindelige moralske, humanistiske og sociale emne, som tråden egentlig handlede om. O mit kendskab til de fleste af deltagerne i jeres alternative og knap så interessante emne, fortæller mig at i er enige i trådstarterens oprindelige synspunkter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For at se debatten fra en anden vinkel, man undres hvorfor er der aldrig nogle piger herinde som står frem og fortæller om noget dårligt omkring deres arbejdsforhold, evt. om bagmænd, om beskyttelsespenge osv. som er nævnt.

Jeg forventer ikke noget svar på overstående, jeg kan godt se at det er som "at skyde sig selv i foden" at stå frem og fortælle negative ting om sit job og branchen, man får nok nogle på nakken og kunder som bliver væk.... 

På ene anden side er jeg overvidst om piger som udtaler sig positiv om deres job her på EG, er reelle og glade for deres job, jeg har mødt flere af dem i IRL. 

På den anden side er jeg også overbevidst om at der er udenlandske piger som er ofre for traficking eller danske piger som i lommerne på bander og bagmænd. Disse piger tør nok ikke stå frem eller har overskuddet til at stå frem :(

Hey og god formiddag Nille

Du undres i de to første linjer. men du giver egentlig også svaret selv Nille. i de næste to linjer. 

For jeg undre mig bestemt  ikke over at pigerne ikke vil svare på diverse spørgsmål. Om hvad de tjener, hvad det koster dem på en klinik, ja beskyttelses penge osv. for ja det er da, at skyde sig selv i foden. Jeg ville da heller ikke kritisere min arbejdsplads havde jeg det dårligt. Det ville jeg tage internt, og ikke på åbne forums. Men jeg kan så undres over folk bliver ved med at, spørge om disse ting på åbne forums. (tror ikke på nogen vil oplyse disse ting)

Men ja de søde piger jeg, har mødt IRL har bestemt også vist mig at de har været intelligente, reelle, og har været meget ærlige, om det job de agere i. Disse piger har jeg en klar overbevisning om, at de er helt frivilligt i denne branche. Og alting har ikke været rosenrødt. Men de ting holder jeg så for mig selv.

der er sikkert også mange gode grunde til, at piger der er handlet (trafikering) Eller er i lommerne på afskyelige, afstumpede mennesker ikke tør stå frem. Der er for hårde konsekvenser i det. Fx trusler, vold, ja i grelle situationer trusler imod familien. Og man kan jo ikke sige at vi her i DK hjælper disse piger, med beskyttelse hvis de åbner sig og fortæller deres historie. Det er i mine øjne faktisk det der er meget  forfærdeligt.

God Lørdag Nille.

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg

For at se debatten fra en anden vinkel, man undres hvorfor er der aldrig nogle piger herinde som står frem og fortæller om noget dårligt omkring deres arbejdsforhold, evt. om bagmænd, om beskyttelsespenge osv. som er nævnt.

Jeg forventer ikke noget svar på overstående, jeg kan godt se at det er som "at skyde sig selv i foden" at stå frem og fortælle negative ting om sit job og branchen, man får nok nogle på nakken og kunder som bliver væk....

På ene anden side er jeg overvidst om piger som udtaler sig positiv om deres job her på EG, er reelle og glade for deres job, jeg har mødt flere af dem i IRL.

På den anden side er jeg også overbevidst om at der er udenlandske piger som er ofre for traficking eller danske piger som i lommerne på bander og bagmænd. Disse piger tør nok ikke stå frem eller har overskuddet til at stå frem :(

Jasmin fortalte faktisk 'artigheder' om branchen i sin tid!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu magle... Det har jeg da ved gud aldrig tænkt på. Jeg er nemlig ikke så kvik, at jeg kan subtrahere. Eller sågar bare har tænkt på at gøre det. Vi er jo dovne og har ikke gidet at gå i skole, os glædespiger... Haha.

Så forstår jeg da bedre, hvor næsten hele mit overskud blev af... Dér og så den flok rockere, der altid kom og tiggede penge efter lukketid. Er du gal det har været årsag til megen undren. Tak for tippet! :P

PS: Undskyld min evige sarkasme... Men jeg kan simpelthen ikke være alvorlig mere på det niveau. :)

Skal vi så ikke bare konkludere, at det altid er gået godt for dig... Og at du har haft et godt arbejdsliv.

Og at denne erfaring alene danner din mening om de generelle forhold i branchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
God lørdag KK

Din kommentar supplerer godt mit indlæg,

Jeg vil bare sige at der er gode og positive sider af branchen, men vi hører ofte kun om de positive sider fra pigernes hånd, mens ingen tør/vil udtale sig om de dårlige sider. Jo vi hører de dårlige sider fra medierne...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vidt jeg kan forstå har pigbarnet selv valgt denne vej?

Jeg vil så også sige hvor mange for lov til og hente mere en halvdelen med hjem af det de tjener? Efter skat, at, osv. Så er der ikke meget tilbage.

Er det fair at bo som tømmer skraldespanden kun for halvdelen med hjem?

Er det fair at fiskeren som arbejder 100 timer i ugen kun får halvdelen med hjem?

Det var at foretrække at halvdelen gik til staten ja, men og tude over man skal betale halvdelen Sys jeg er til grin...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så vidt jeg kan forstå har pigbarnet selv valgt denne vej?

Jeg vil så også sige hvor mange for lov til og hente mere en halvdelen med hjem af det de tjener? Efter skat, at, osv. Så er der ikke meget tilbage.

Er det fair at bo som tømmer skraldespanden kun for halvdelen med hjem?

Er det fair at fiskeren som arbejder 100 timer i ugen kun får halvdelen med hjem?

Det var at foretrække at halvdelen gik til staten ja, men og tude over man skal betale halvdelen Sys jeg er til grin...

Jeg ville tude hvis jeg tjente 100 kr, skulle aflevere 50 til en mand, der reelt maks skulle have 20 kr hvis noget overhovedet og så alligevel betale 30 kr i skat af de 100 kr fordi jeg ikke kan fratrække de 50 jeg har afleveret til ruffer.

Tilbage har jeg 20 kr. Det ville jeg tude over. Måske derfor nogle helst glemmer de 30 kr til skat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ingen på EG, der vil indrømme, at vi 'udnytter' de 'stakkels' piger.

JAVEL - Der findes helt klart nogen, der ikke burde være i branchen, mens andre, er fuldt afklaret, og nok skal komme videre i tilværelsen.

Vi VED, at der foregår ting, vi ikke får at høre, og vi lukker øjnene for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal vi så ikke bare konkludere, at det altid er gået godt for dig... Og at du har haft et godt arbejdsliv.

Og at denne erfaring alene danner din mening om de generelle forhold i branchen.

Nope, det kan vi altså ikke konkludere. På trods af at jeg har været priviligeret, fornægter jeg da på ingen måde, at ikke alle piger er lige så heldige. Det har jeg ingen steder skrevet. :)

Hvis jeg skulle bruge samme logik, skulle jeg jo ligeledes skrive, at dem som f.eks påstår, at alle klinikpiger betaler 50% af deres indtjening til huset, og dem som påstår at 99,9% af pigerne er dovne eller forgældet, og dem som påstår, at alt der kommer ud af vores mund er beregnende, fornægter at det ikke altid hænger sådan sammen i branchen... Sådan helt generelt.

Men det er heller ikke sandt, vel ej? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi VED, at der foregår ting, vi ikke får at høre, og vi lukker øjnene for det.

Ja, så er man da sikker på ikke at vide noget - altså når man hverken hører eller ser ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaaaa  -  hvad skal man sige??

Så, jeg siger ikke noget!!

Det ligner da ikke dig Krølle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så man henvender sig bare der hvor man vil være, og så får man plads der?

Jeg tror nu mere det er klinikken, der afgør, om de vil have pigen, og hvilke vagter hun kan få, OG på hvilke VILKÅR.

Det er ikke et tag-selv bord. Man må i de fleste tilfælde tage hvad man kan få.

Udbud/efterspørgsel, eller taler du om foul play? Hvis ikke, så er det vrøvl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her drejer sig om, at hun vælger den løsning aktivt. 

Hvor ved du det fra? Har du indsigt i hvilke informationer der var tilgængelige for hende inden hun traf valget om at sætte sig selv i udgift ved at rejser hertil?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

God lørdag KK

Din kommentar supplerer godt mit indlæg,

Jeg vil bare sige at der er gode og positive sider af branchen, men vi hører ofte kun om de positive sider fra pigernes hånd, mens ingen tør/vil udtale sig om de dårlige sider. Jo vi hører de dårlige sider fra medierne...

Jeg er nu ikke så sikker på, at der er meget belæg for at ovennævnte. Jeg synes faktisk at mange af de indlæg der i gennem tiden er blevet skrevet, klart fortæller en del om, de udfordringer der følger med at være glædespige. Blot for bare at nævne nogle eksempler

• Gæster der udebliver fra aftaler
  • Gæster der krænker pigens grænser
  • Gæster der på et ikke fair grundlag føler sig snydt, fordi deres forventninger var urealistiske
  • Gæster der begynder at udvise stalker-adfærd
  • Chikane opkald fra personer, der ikke kan betragtes som potentielle gæster
  • Gæster der måske som følge af forelskelse eller andre følelser skaber ubehagelig situationer
  • Uanmeldte kontrol-besøg fra offentlige instanser eller indkaldelse til torskegilde m.v.
  • Udfordringer omkring tillid, dækhistorier, diskretion og frygten for afsløring
  • Problemstillinger omkring tidsafregning
  • Problemstillinger vedr. de forskellige koncepter hvor man er en del af eksempelvis en klinik, hvor man er nødt til at have fælles regler m.v.
  • Fordømmelse fra omverdenen og pudsigt nok også indenfor branchen

Og....der findes skam mange andre områder, men fælles for ovennævnte er, at hvis man igennem en tid har læst mange indlæg, så får man faktisk en fin indsigt i bagsiden af medaljen, herunder forhold som nævnt. Men det er klart, at hvis man forventer det hele serveret på et sølvfad, så kan man sagtens sidde med en fornemmelse af "Jeg kender reelt kun til de positive sider med en snært af selviscenesættelse fra de enkelt piger"

Det er ligeledes klart, at hvis man ikke ønsker at der pilles ved ens illusioner omkring, at alt er i skønneste orden, og at pigerne selvfølgelig er kroniske nymfomaner der bare klikker seksuel og kemisk med gud og hver mand, eller at lige netop en selv er noget ganske særligt  for den enkelte pige, så kan lidt indsigt i branchen godt risikere at ramme en som en boomerang og måske i grelle tilfælde få en til at tænke "Gud ved om mine eventyr er det rene selvbedrag" .

Så på en måde er jeg nok landet der hvor jeg mener, at de fleste nok har det bedst med ikke at vide ret meget om bagsiden af medaljen. Afslutningsvis er jeg også nødt til at fremhæve, at blot fordi man har en fint relation med sin farvoritpige eller pigerne generelt og snakker en del med dem og vejr og vind, så skal man ikke fristes til at tro, at man af den grund nødvendigvis er blevet præsenteret for den virkelige pige og de udfordringer der desværre også følger med eller at det der nævnes om branchen nødvendigvis afspejler virkeligheden.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det første, helt klart.

Det andet; hvad er "foul play" i denne sammenhæng?

Og hvis ikke nogle af de to muligheder, hvordan er det så vrøvl. Da jeg ikke ved hvad du så hentyder til, så kan jeg ikke gennemskue din konklusion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad skulle vi dog gøre uden alle de små politibetjente på EG  :P

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Igen en lang streng og ja - jeg indrømmer, at jeg kun har læst den første halvdel tæt og dernæst bare har lynskimmet resten.

Og det, som får mig til at skrive mit indlæg, er den del, hvor Starson forsøger at belære Nikita om forholdene i hendes tidligere branche - eller kald det, hvad i vil.

Jeg er klar over, at Nikita ikke er den eneste pige der har ytret sig i strengen, og jeg er ligeledes klar over, at Starson på sin side heller ikke har stået alene i diskussionen - men nu bruger jeg alligevel deres navne som eksempler.

Starson - det kan godt være, at du har ret et langt stykke af vejen, ligesom Nikita naturligvis også har det - men der er én ting, der falder mig for brystet i den grad, at jeg (og måske osse andre læsere fra sidelinjen) fuldstændig mistede fokus på indholdet i dine indlæg: nemlig selve din måde at fremlægge sagen på.

Og du må altså osse selv indrømme det: det virker fuldstændig skævt, at du fra kundesiden fremlægger dine synspunkter på en facon. som mere end bare antyder, at du ved langt mere om den branche, som Nikita har bevæget sig rigtig meget rundt i i de seneste cirka ti år, end hun selv gør!

Jeg mener - kan du ikke selv se, hvor skævt, det ser ud?

Der er jo ikke nogen af os på kunde/gæstesiden der på nogen måde kan vide mere om branchen end de, hvis arbejdsbranche det er og har været dag ud og dag ind!

Og så er jeg ligeglad med, om du har ret eller ej - det er måden altså, at du fører dig frem på!

Og rent konkret - den sætning, der blev omdrejnngspunktet: den, hvor du skrev, at ikke alle piger kan  være på samme klinik! Det er jo så åbenlys en sandhed, at den kke en gang kan bruges som argumentation i nogen som helst sammenhæng! Naturligvis kan alle piger ikke være på samme klinik! Logik, burhøns og alt det dér.

Men det betyder jo ikke, at ikke alle piger selv kan vælge, hvilken klinik, de vil være på.

Jeg kunne forestille mig - helt uden at vide det - at det foregår på nogen lunde denne måde:

Pige XX får lyst til at blive massagepige og ser sig derfor om efter, hvor der måske ligger nogle klinikker. Det kan hun gøre her, der, alle vegne eller i Ekstra Bladet.

Derpå kontakter hun én af klinikkerne og spør', om der en mulighed for en ledig plads.

Det er der måske eller måske ikke - og hvis hun gerne vil være netop dér, bliver hun skrevet op eller kommer på venteliste eller et eller andet.

Derefter kan hun jo, hvis hun har lyst til det, kontakte den næste klinik etc. etc. etc.

Me det betyder jo ikke, at ikke alle piger kan vælge, hvor de vil være - kun, at de ikke kan være der samtidig!

Jeg tror, mange i andre brancher søger job på samme måde - lægger en upfordret ansøgning, ringer til en arbejdsplads, hvor de gerne vil være, eller dukker simpelt hen bare op (måske er sidstnævnte metode ikke så smart lige i denne her branche).

Men hvor kan det så egentlig være (faktisk hedder det "hvordan kan det være - men jeg sparer lige lidt tid hér), at så mange (mænd) fra gæstesiden så gerne vil føre sig frem som om, de ved mere om branchen end pigerne i branchen selv gør?

Det er jo næsten på samme måde, som når så mange forældre mener at vide mere om skoler og undervisning og al den slags, end lærerne gør (hvis nogen af jer selv er forældre til skolesøgende børn - eller lærere - ved I måske, hvad jeg snakker om).

Tjae... jeg har ladet mig fortælle, at denne alvidenhed blandt forældre til skolesøgende børn rent psykologisk skyldes, at de jo selv har gået i skole en gang og derfor mener at vide alt, hvad der er værd at vide desangående.

Altså - de mener rent faktisk og helt alvorligt oprigtgt, at de véd besked.

Kan der drages paralleller her? Skyldes vi mænds "alvidenhed" inden  for branchen (nogen mere end andres), at vi jo selv har været på bsøg hos nogle af de dér piger?

Skyldes det, at sex jo er en allemandsbeskæftigelse, som alle derfor kan snakke med om?

Eller skyldes det ganske enkelt, at vi mænd jo er mænd og at det derfor ligger i vores gener at skulle pisse territorier af, diskutere højlydt og i hvert fald gerne skulle være klogere en de dér små pigebørn, som bare skal ha' besked?

Jeg ved det ikke...

Men angående emnet med de dårligt behandlede østpiger, som strengen vistnok startede med (hvem kan snart huske dét?), er der kun ét at gøre: at lade være med at besøge de udenlandske piger!

Det hjælper godt nok ikke konkret på deres situation (var der ikke én længere oppe ad strengen, der antydede, at hvis vi ikke besøgte dem, skulle de jo bare betale endnu mere til deres bagmænd?), men vi kan rent faktisk ikke aktivt gøre noget for at hjælpe dem alligevel - sørgeligt som det er.

Lad de udenlandske pige være og køb dansk - og lad i det hele taget helt være med at indlede noget med en pige, som helt tydeligt har det dårligt eller har alt for sølle vilkår ved ankomsten (jeres ankomst til stedet - ikke hendes ankomst til landet).

Og lad det det også gælde danske piger - der ér jo ingen, der tvinger os til at købe sex i den grad, at vi er nødt til at besøge de piger, som har det åbenlyst dårligt, vel? :wink:

Spider

Redigeret af Spider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kopierer ikke tråden, men SPIDER har langt hen ad vejen ret . . . ;)

Og lad os måske fortsætte afsporingen - Jeg lod altid som om, at mine børn var naboens - ALLE ved jo bedst, hvordan naboens børn skal opdrages . . .  ;)  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Igen en lang streng og ja - jeg indrømmer, at jeg kun har læst den første halvdel tæt og dernæst bare har lynskimmet resten.

Og det, som får mig til at skrive mit indlæg, er den del, hvor Starson forsøger at belære Nikita om forholdene i hendes tidligere branche - eller kald det, hvad i vil.

Jeg er klar over, at Nikita ikke er den eneste pige der har ytret sig i strengen, og jeg er ligeledes klar over, at Starson på sin side heller ikke har stået alene i diskussionen - men nu bruger jeg alligevel deres navne som eksempler.

Starson - det kan godt være, at du har ret et langt stykke af vejen, ligesom Nikita naturligvis også har det - men der er én ting, der falder mig for brystet i den grad, at jeg (og måske osse andre læsere fra sidelinjen) fuldstændig mistede fokus på indholdet i dine indlæg: nemlig selve din måde at fremlægge sagen på.

Og du må altså osse selv indrømme det: det virker fuldstændig skævt, at du fra kundesiden fremlægger dine synspunkter på en facon. som mere end bare antyder, at du ved langt mere om den branche, som Nikita har bevæget sig rigtig meget rundt i i de seneste cirka ti år, end hun selv gør!

Jeg mener - kan du ikke selv se, hvor skævt, det ser ud?

Der er jo ikke nogen af os på kunde/gæstesiden der på nogen måde kan vide mere om branchen end de, hvis arbejdsbranche det er og har været dag ud og dag ind!

Og så er jeg ligeglad med, om du har ret eller ej - det er måden altså, at du fører dig frem på!

Og rent konkret - den sætning, der blev omdrejnngspunktet: den, hvor du skrev, at ikke alle piger kan være på samme klinik! Det er jo så åbenlys en sandhed, at den kke en gang kan bruges som argumentation i nogen som helst sammenhæng! Naturligvis kan alle piger ikke være på samme klinik! Logik, burhøns og alt det dér.

Men det betyder jo ikke, at ikke alle piger selv kan vælge, hvilken klinik, de vil være på.

Jeg kunne forestille mig - helt uden at vide det - at det foregår på nogen lunde denne måde:

Pige XX får lyst til at blive massagepige og ser sig derfor om efter, hvor der måske ligger nogle klinikker. Det kan hun gøre her, der, alle vegne eller i Ekstra Bladet.

Derpå kontakter hun én af klinikkerne og spør', om der en mulighed for en ledig plads.

Det er der måske eller måske ikke - og hvis hun gerne vil være netop dér, bliver hun skrevet op eller kommer på venteliste eller et eller andet.

Derefter kan hun jo, hvis hun har lyst til det, kontakte den næste klinik etc. etc. etc.

Me det betyder jo ikke, at ikke alle piger kan vælge, hvor de vil være - kun, at de ikke kan være der samtidig!

Jeg tror, mange i andre brancher søger job på samme måde - lægger en upfordret ansøgning, ringer til en arbejdsplads, hvor de gerne vil være, eller dukker simpelt hen bare op (måske er sidstnævnte metode ikke så smart lige i denne her branche).

Men hvor kan det så egentlig være (faktisk hedder det "hvordan kan det være - men jeg sparer lige lidt tid hér), at så mange (mænd) fra gæstesiden så gerne vil føre sig frem som om, de ved mere om branchen end pigerne i branchen selv gør?

Det er jo næsten på samme måde, som når så mange forældre mener at vide mere om skoler og undervisning og al den slags, end lærerne gør (hvis nogen af jer selv er forældre til skolesøgende børn - eller lærere - ved I måske, hvad jeg snakker om).

Tjae... jeg har ladet mig fortælle, at denne alvidenhed blandt forældre til skolesøgende børn rent psykologisk skyldes, at de jo selv har gået i skole en gang og derfor mener at vide alt, hvad der er værd at vide desangående.

Altså - de mener rent faktisk og helt alvorligt oprigtgt, at de véd besked.

Kan der drages paralleller her? Skyldes vi mænds "alvidenhed" inden for branchen (nogen mere end andres), at vi jo selv har været på bsøg hos nogle af de dér piger?

Skyldes det, at sex jo er en allemandsbeskæftigelse, som alle derfor kan snakke med om?

Eller skyldes det ganske enkelt, at vi mænd jo er mænd og at det derfor ligger i vores gener at skulle pisse territorier af, diskutere højlydt og i hvert fald gerne skulle være klogere en de dér små pigebørn, som bare skal ha' besked?

Jeg ved det ikke...

Men angående emnet med de dårligt behandlede østpiger, som strengen vistnok startede med (hvem kan snart huske dét?), er der kun ét at gøre: at lade være med at besøge de udenlandske piger!

Det hjælper godt nok ikke konkret på deres situation (var der ikke én længere oppe ad strengen, der antydede, at hvis vi ikke besøgte dem, skulle de jo bare betale endnu mere til deres bagmænd?), men vi kan rent faktisk ikke aktivt gøre noget for at hjælpe dem alligevel - sørgeligt som det er.

Lad de udenlandske pige være og køb dansk - og lad i det hele taget helt være med at indlede noget med en pige, som helt tydeligt har det dårligt eller har alt for sølle vilkår ved ankomsten (jeres ankomst til stedet - ikke hendes ankomst til landet).

Og lad det det også gælde danske piger - der ér jo ingen, der tvinger os til at købe sex i den grad, at vi er nødt til at besøge de piger, som har det åbenlyst dårligt, vel? :wink:

Spider

Du skulle sgu nok have læst lidt mere af tråden alligevel....

Tsk!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det første, helt klart.

Det andet; hvad er "foul play" i denne sammenhæng?

Og hvis ikke nogle af de to muligheder, hvordan er det så vrøvl. Da jeg ikke ved hvad du så hentyder til, så kan jeg ikke gennemskue din konklusion.

Din påstand er at pigen ikke selv kan vælge. Modpostulatet er at hun kan. Dit modargument er at pigen kan blive afvist. Det er et vrøvleargument: Hun vælger jo stadig selv. Men naturligvis kan hun ikke vælge noget, som ikke er en mulighed. Altså der er et udbud af ledige vagter på et givet sæt betingelser på bordeller, og hun kan så selv vælge hvilke hun efterspørger. Hun vælger selv mellem tilgængelige muligheder.

Foul play kunne være en form for tvang fx. Men det er åbenbart ikke det du hævder. Havde du ment der var tvang inde i billedet, så havde det ikke været vrøvl. Så havde det bare været noget der nok krævede lidt benarbejde at sandsynliggøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

....Altså der er et udbud af ledige vagter på et givet sæt betingelser på bordeller, og hun kan så selv vælge hvilke hun efterspørger. Hun vælger selv mellem tilgængelige muligheder.

Enten misforstår du eller også vrøvler du.

Hvis en pige mener Seduction er der hun vil være, bliver hun skuffet. Udbud og efterspørgsel mødes ikke her. Hun må finde et andet sted, for der er venteliste. Ergo hun kan ikke bare møde op og starte, der hvor hun vil.

Humlen i det hele. Nogle sidder til sidst med sorteper og må tage vagter på steder, som de måske ikke synes er helt optimale p.t.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skulle sgu nok have læst lidt mere af tråden alligevel....

Og dit argument er?

Jeg, som har læst hele tråden, synes nu karakteristikken rammer ganske fint. Enkelte indlæg flyder over med "insiderviden" eller "brancheoverblik" og de tåler som regel ikke modsigelse. Jeg sætter pris på nogle af de ting der kommer frem i den slags indlæg, men det er åbenlyst nødvendigt at spise brød til. Og at have information er ikke det sammen som indsigt eller viden, hvis man fx fejlagtigt generaliserer (en svaghed der rammer udsagn fra alle fløje af "insidere").

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enten misforstår du eller også vrøvler du.

Hvis en pige mener Seduction er der hun vil være, bliver hun skuffet. Udbud og efterspørgsel mødes ikke her. Hun må finde et andet sted, for der er venteliste. Ergo hun kan ikke bare møde op og starte, der hvor hun vil.

Humlen i det hele. Nogle sidder til sidst med sorteper og må tage vagter på steder, som de måske ikke synes er helt optimale p.t.

Ingen af delene. Det er dig der vrøvler, når du påstår at en afvisning på et givet bordel indebærer at det ikke er pigens eget valg. Hvis hun kun vil være på seduction og ikke kan få plads, så kan hun jo bare lade være, fordi ingen tvinger hende til at gå til et andet bordel.

Ingen har jo påstået alle kan starte, hvor de vil. Det ville (også) være vrøvl, men det er altså også noget der kommer fra dig, som en stråmand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...