Hop til indhold
McQueen

Er det fair?

Recommended Posts

Gæst

@spider

Det hele udspringer af indlæg 28 og 29. Nikita påstår at pigerne bare kan vælge det sted de synes er bedst for dem.

Kan ikke lade sig gøre, da antal vagter på alle klinikker trods alt er begrænset og nogle steder fuldt besat. Det er der da også flere i tråden, der efterhånden kan se det logiske i.

Andet var der sådan set ikke i det. Men straks bliver tonen nedladende, for ingen skal modsige Nikita.

Som jeg skrev til bebop. Humlen er at ikke alle kan være de bedste steder. Nogle må affinde sig med ringere steder, hvis de vil være i gamet. Om de så disse steder er på 50/50 ordning, det aner jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg ved ikke, om jeg har forstået dig rigtigt, men hvis ikke det har ændret sig, siden at jeg var på klinik, så kan man som pige selv vælge hvilken klinik, man har lyst til at boltre sig på.

Ingen af delene. Det er dig der vrøvler, når du påstår at en afvisning på et givet bordel indebærer at det ikke er pigens eget valg. Hvis hun kun vil være på seduction og ikke kan få plads, så kan hun jo bare lade være, fordi ingen tvinger hende til at gå til et andet bordel.

Ingen har jo påstået alle kan starte, hvor de vil. Det ville (også) være vrøvl, men det er altså også noget der kommer fra dig, som en stråmand.

Så du mener også at Nikita vrøvler, når hun påstår ovenstående?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Humlen er at ikke alle kan være de bedste steder.

De bedste steder... Hvad jeg har prøvet at skrive tidligere er, at pigerne jo ikke er enige om, hvor de bedste steder er!

Nogle synes f.eks, at Seduction er det bedste. Andre gør ikke. Uagtet deres eventuelle venteliste.

Det kommer helt an på, hvad pigerne lægger vægt på i forhold til deres kriterier. Økonomi, sociale forhold, luksuriøse omgivelser osv.

De steder hvor jeg arbejdede, synes jeg, var de bedste. Men lur mig om der ikke findes en masse, der ikke er enig med mig i dette. :)

Derfor virker den kommentar bare helt...ja ubrugelig i sådan en konklusion! :huh:

Min pointe var (sådan helt til at starte med!) at der er forskel på udgifterne på klinikkerne - i modsætning til hvad McQueen påstod. Det vil sige... Hvis en (dansk!) pige arbejder på en klinik, som hun synes er for dyr, så er hun heldigvis frit stillet til at vælge et andet sted!

Men hold da kæft, hvor kunne det vendes og drejes til noget fuldstændig brystforlængende bæh! :D

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg

@spider

Det hele udspringer af indlæg 28 og 29. Nikita påstår at pigerne bare kan vælge det sted de synes er bedst for dem.

Kan ikke lade sig gøre, da antal vagter på alle klinikker trods alt er begrænset og nogle steder fuldt besat. Det er der da også flere i tråden, der efterhånden kan se det logiske i.

Andet var der sådan set ikke i det. Men straks bliver tonen nedladende, for ingen skal modsige Nikita.

Som jeg skrev til bebop. Humlen er at ikke alle kan være de bedste steder. Nogle må affinde sig med ringere steder, hvis de vil være i gamet. Om de så disse steder er på 50/50 ordning, det aner jeg ikke.

Hvis pigen er populær, finder den pågældende klinik nok huller i vagtplanen til hende . . . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

De bedste steder... Hvad jeg har prøvet at skrive tidligere er, at pigerne jo ikke er enige om, hvor de bedste steder er!

Nogle synes f.eks, at Seduction er det bedste. Andre gør ikke. Uagtet deres eventuelle venteliste.

Det kommer helt an på, hvad pigerne lægger vægt på i forhold til deres kriterier. Økonomi, sociale forhold, luksuriøse omgivelser osv.

De steder hvor jeg arbejdede, synes jeg, var de bedste. Men lur mig om der ikke findes en masse, der ikke er enig med mig i dette. :)

Derfor virker den kommentar bare helt...ja ubrugelig i sådan en konklusion! :huh:

Min pointe var (sådan helt til at starte med!) at der er forskel på udgifterne på klinikkerne - i modsætning til hvad McQueen påstod. Det vil sige... Hvis en (dansk!) pige arbejder på en klinik, som hun synes er for dyr, så er hun heldigvis frit stillet til at vælge et andet sted!

Men hold da kæft, hvor kunne det vendes og drejes til noget fuldstændig brystforlængende bæh! :D

Du nævner netop pointen. Der er ventelister, ergo ikke alle kan være det sted de mener er bedst på en gang. Udbud og efterspørgsel (bebop) mødes ikke optimalt. Og det uanset, som du nævner, at pigerne har forskellig smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du nævner netop pointen. Der er ventelister, ergo ikke alle kan være det sted de mener er bedst på en gang. Udbud og efterspørgsel (bebop) mødes ikke optimalt. Og det uanset, som du nævner, at pigerne har forskellig smag.

Starson, jeg orker ikke at lege mere med dig nu...

Ellers skal jeg bare til at gå med bh.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis pigen er populær, finder den pågældende klinik nok huller i vagtplanen til hende . . .

Præcis. Og dem der så ikke er populære? Enten stoppe karrieren, eller finde et andet og måske ringere sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

for ingen skal modsige Nikita.

Og Nikita må ikke udtale sig i en streng, hvor hun er uenig.

Det fuldstændig banale emne, men åbenbart åh, så vigtige emne om de ledige pladser på klinikkerne er i de senste par timer blevet gennemtærsket og gennemtærsklet og gennemtærsket og...

Og alle har ret! Men det er ikke nok for alle - der er nemlig nogen, der osse gerne vil ha' at alle andre har uret. :-P  :-P :-P  

Redigeret af Spider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Præcis. Og dem der så ikke er populære? Enten stoppe karrieren, eller finde et andet og måske ringere sted.

NETOP

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Enig- det bedste sted for mig på det seneste, har været som 100 % min egen.. Som eksempel..

Redigeret af Sara

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig- det bedste sted for mig på det seneste, har været som 100 % min egen.. Som eksempel...

Åh ja, jeg fortrød heller aldrig mit skift fra klinik- til privatpige. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mærkelig at mutter eller bagmænd  vil ha 1500-1600 kr.  af klinikpige i leje for en dag ;) .

Når der ved dom er slået fast at det er for meget ;) .

De tro vel at de kan slippe ad sted med det når der ikke skrives om dem i ugebladene ;) .

Det er vel mangel på bedre at pigerne forsvarer de griske mutter bagmænd  :?:  :?:  :?:  

Det er vel en forskel på at først at tjene penge efter  4-5000kr. som klinikpige eller som privatpige efter 1000kr :?:  :?:  :?:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mærkelig at mutter eller bagmænd  vil ha 1500-1600 kr.  af klinikpige i leje for en dag ;) .

Når der ved dom er slået fast at det er for meget ;) .

De tro vel at de kan slippe ad sted med det når der ikke skrives om dem i ugebladene ;) .

Det er vel mangel på bedre at pigerne forsvarer de griske mutter bagmænd  :???::???::???::  

Det er vel en forskel på at først at tjene penge efter  4-5000kr. som klinikpige eller som privatpige efter 1000kr :???::???::???::

Hej Krone.

Jeg synes egentlig også, at det er mærkeligt, at en pige tager 1600-1800 KR. for en time. Når min hjerne og pengepung giver mig en dom om det er for meget. Men min frie vilje gør nu jeg betaler alligevel. Ellers ville jeg da bare finde et andet sted der passede min pengepung bedre.  ;) Du betaler vel også det, det koster Krone, eller spørger du først pigen hvad hun, har af udgifter. (ironi og sarkasme kan forkomme)

Du mener altså at pigerne helt alvorligt er lidt dumme når du skriver det jeg har markeret. Du tror da vel ikke helt seriøst på det ville være smart for pigerne eller dig selv skarpt, at kritisere sin arbejdsplads. Så er jeg temmelig overbevidst om, at du får en grå kuvert (fyreseddel). og pigerne måske det der er værre. 

God søndag Krone.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

• Gæster der udebliver fra aftaler
  • Gæster der krænker pigens grænser
  • Gæster der på et ikke fair grundlag føler sig snydt, fordi deres forventninger var urealistiske
  • Gæster der begynder at udvise stalker-adfærd
  • Chikane opkald fra personer, der ikke kan betragtes som potentielle gæster
  • Gæster der måske som følge af forelskelse eller andre følelser skaber ubehagelig situationer
  • Uanmeldte kontrol-besøg fra offentlige instanser eller indkaldelse til torskegilde m.v.
  • Udfordringer omkring tillid, dækhistorier, diskretion og frygten for afsløring
  • Problemstillinger omkring tidsafregning
  • Problemstillinger vedr. de forskellige koncepter hvor man er en del af eksempelvis en klinik, hvor man er nødt til at have fælles regler m.v.
  • Fordømmelse fra omverdenen og pudsigt nok også indenfor branchen

Disse er arbejdes-relateret problemstillinger, som også forkommer i andre brancher.

Men på trods af disse daglige udfordringer, hører vi at pigerne er glade for deres arbejde og deres kunder og at de elsker sex :P

Så de negative ting opvejes af de positive ting ? Vi kan nok ikke løbe fra at penge er en stor motivationsfaktor for alle, trods de dårlige sider.

Du har ret i at pigerne typisk har en forretningsfacade (et nødvendigt skjold) og det er ikke altid sjov at komme bag facaden. Illusionener om ens favoritpiger kan smuldre hvis man kommer alt for tæt på, det har jeg måtte sande flere gange...

Vi bør ikke forglemme at som udgangspunktet er det en illusion/oplevelse vi køber...

god kemi og følelser kan opstå men der er bare bonus, ikke en garanti.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Krone.

Jeg synes egentlig også, at det er mærkeligt, at en pige tager 1600-1800 KR. for en time. Når min hjerne og pengepung giver mig en dom om det er for meget. Men min frie vilje gør nu jeg betaler alligevel. Ellers ville jeg da bare finde et andet sted der passede min pengepung bedre.  ;) Du betaler vel også det, det koster Krone, eller spørger du først pigen hvad hun, har af udgifter. (ironi og sarkasme kan forkomme)

Du mener altså at pigerne helt alvorligt er lidt dumme når du skriver det jeg har markeret. Du tror da vel ikke helt seriøst på det ville være smart for pigerne eller dig selv skarpt, at kritisere sin arbejdsplads. Så er jeg temmelig overbevidst om, at du får en grå kuvert (fyreseddel). og pigerne måske det der er værre. 

God søndag Krone.

KK

En seriøs arbejdsgiver retter da op på det som kritiseres, hvis det i øvrigt vel at mærke er en seriøs kritik. ellers er det sgu en lortet arbejdsplads.

Hvis man ikke er tilfreds med sit arbejde  så pis dog af og gå et andet sted hen.

Der er sgu da ikke noget ved at stå op hver dag og hade at gå på arbejde. 

Min chef har den politik at hun ikke gider noget "flue knepperi".  :)

Er der noget du er utilfreds med, så henvender du dig og forelægger det, efterfølgende kommer der svar retur.

Er du stadig utilfreds, så er beskeden " da det er et frit land vi lever i så, så er du velkommen at aflevere dine ting, hvis du synes der er det du har lyst til". SÅDAN.- Ikke så meget fis der. :P

Men brokhovederne er sorteret fra allerede inden ansættelses samtalen, skulle der være smuttet en enkelt med i folden, så går der ikke lang tid inden vedkommende er forhenværende. :lol:  :lol:

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

En seriøs arbejdsgiver retter da op på det som kritiseres, hvis det i øvrigt vel at mærke er en seriøs kritik. ellers er det sgu en lortet arbejdsplads.

Hvis man ikke er tilfreds med sit arbejde  så pis dog af og gå et andet sted hen.

Der er sgu da ikke noget ved at stå op hver dag og hade at gå på arbejde. 

Min chef har den politik at hun ikke gider noget "flue knepperi".  :)

Er der noget du er utilfreds med, så henvender du dig og forelægger det, efterfølgende kommer der svar retur.

Er du stadig utilfreds, så er beskeden " da det er et frit land vi lever i så, så er du velkommen at aflevere dine ting, hvis du synes der er det du har lyst til". SÅDAN.- Ikke så meget fis der. :P

Men brokhovederne er sorteret fra allerede inden ansættelses samtalen, skulle der være smuttet en enkelt med i folden, så går der ikke lang tid inden vedkommende er forhenværende. :lol:  :lol:

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(.

Hey BD.

Synes lige du skal læse det jeg, har skrevet igen. :oops:  For rigtigt tag det internt hvis der er noget du er utilfreds med på jobbet. Gå til chefen og fremlæg din sag. Enten er chefen enig eller uenig men det bliver man da ikke fyret for.. Og ved en jobsamtale brokker du dig vel ikke BD for så der garanteret intet job til dig. En chef kan også have sine egne ideer at han ikke ser skoven for bare træer, Det er dårlig ledelse. En god leder er da en der lytter til sine medarbejdere, Sørger for der er orden i tingene, og ikke mindst tør iværksætte de ting medarbejderne er uenige i. Ja bare være innovativ. Se sådan er min chef heldigvis. 

Men går du ud på åbne forums, facebook, twitter, EG eller andre steder. Og kritiserer din arbejdsplads offentligt, se så tror jeg ikke din chef er så forstående. og for, at bruge din egen retorik. Ja så er det vist dig der må pisse af fra arbejdet. Chefen ville nok gøre det pænere, i form af en grå kuvert. Se det jeg skriver BD er, at folk vil gerne herinde, have pigerne til, at kritisere de forhold de har om de er gode eller dårlige, Det kan da vel ikke være så svært, at forstå de ikke fremlægger de dårlige ting. Det ville jo få en konsekvens for dem. Og gjorde de det, ja så skulle det da ikke undre mig de, også fik skudt i foden, at det var forkert. Det har vi jo set i andre tråde. Så det er sku ikke nemt at gøre folk tilfredse.

God søndag og god læsning BD  :-P

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så du mener også at Nikita vrøvler, når hun påstår ovenstående?

Næ, jeg ser intet vrøvl, før du begynder at udlægge det mere vidtgående end det selvfølgelig er. Der står intet om at klinikker giver plads til alle der henvender sig. 

Nu klipper jeg det endnu mere ned, for at skære det ud i pap:

vælge hvilken klinik, man har lyst til at boltre sig på

Altså den enkelte vælger hvor hun vil henvende sig. At have lyst til at boltre sig er ikke ensbetydende med at man får lov. Sådan gælder det vist i de fleste af livets forhold. Fx kan jeg selv vælge at have lyst til at boltre mig i Nikitas seng, men jeg tror desværre ikke jeg får lov.

Jeg forventer ikke at du anerkender din fejl. Men nu tvivler jeg på, jeg kan bidrage yderligere til at forklare dig den. 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Krone.

God søndag Krone.

KK

Hej Kanonkongen nu er det ikke hvad pigerne tager af priser jeg anfægter :!: :!:  :!:  . Det mere hvad der er af udgifter for pigen inden hun begynder at tjene penge til selv.  Det her er pige fra Sjælland har af udgifter til klinik telefonpige annoncering og osv. Hun begynder først at tjene penge i Jylland efter 4-5000 kr.   Som privatpige har man jo mulighed for vælge hvad man har af udgifter om man vil ha telefonpige osv. Det kan man jo ikke altid som klinikpige ;)  Privatpiger har noget lave udgifter end klinikpigerne mig oplyst. Som pige gør man jo sit valg om vil være klinikpige eller privatpige. Der nok mange grunde til hvorfor pigerne vælge det ene frem for det andet.  Det er nok svært for klinikpige at ændre hvad mutter bagmænd vil ha i husleje. De fatter vel først at den gal med huslejen når håndjernene smækker ;)       

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Krone. 

Ja jeg tror der er piger der helt sikkert vælger at betale 1500 pr. dag så er alt ordnet for dem. kondomer, toiletterne er i orden, håndklæder tlf dame, osv osv. Som jeg ser det pigerne møder op, alt er klaret på forhånd. Og de kan møde de mænd der har bestilt en tid. Og give den service de levere. Men kan jo tage fejl.

Og andre piger, vælger at gøre det hele selv. Annoncer, besvare tlf, mails, PM´s, vaske håndklæder ja have det hele med. Fordi så ved de tingene er som de vil ha det, Og her er det jo ikke kun udgiften til huslejen de skal tænke på, men kondomer, osv osv. Men ja pigerne vælger selv det koncept der er bedst for dem.

Tror ikke pigerne bekymre sig så meget om mutter kommer i håndjern Krone. pigerne betaler jo egentlig bare det det koster for den ydelse de får ligesom os mænd. (og priserne har vel egentlig ikke ændret sig meget de sidste mange mange år)

Men ja vi er nok ikke langt fra hinanden i at være enige om, at det er pigernes egne frie valg at bestemme om de vil være klinik pige eller Pd pige   :-P De gør det der passer dem bedst.

God søndag Krone

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sådan lidt fordi jeg er nysgerrig. Kan man bare vælge den klinik man ønsker, eller er det ikke sådan, at man i de fleste tilfælde må tage, hvad man kan få?

Næ, jeg ser intet vrøvl, før du begynder at udlægge det mere vidtgående end det selvfølgelig er. Der står intet om at klinikker giver plads til alle der henvender sig. 

Nu klipper jeg det endnu mere ned, for at skære det ud i pap:

Altså den enkelte vælger hvor hun vil henvende sig. At have lyst til at boltre sig er ikke ensbetydende med at man får lov. Sådan gælder det vist i de fleste af livets forhold. Fx kan jeg selv vælge at have lyst til at boltre mig i Nikitas seng, men jeg tror desværre ikke jeg får lov.

Jeg forventer ikke at du anerkender din fejl. Men nu tvivler jeg på, jeg kan bidrage yderligere til at forklare dig den.

Jeg har ikke begået fejl. Tror det er dig, der ikke har læst på lektien.

Jeg siger jo netop, inden Nikita bliver spydig, at man må tage hvad man kan få. Altså det der ledigt, men ikke nødvendigvis førstevalget, hvor der er venteliste.

Nå men du vil jo nok ikke erkende at du tager fejl. Så fred være med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke begået fejl. 

Til lykke! Du henvender dig ved udgangen af Legoland og så får du et fint diplom med hjem, som du kan hænge op væggen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Til lykke! Du henvender dig ved udgangen af Legoland og så får du et fint diplom med hjem, som du kan hænge op væggen.

Hvis du ikke vil eller kan forholde dig til sagen, uden at det bliver pinligt for dig, ja så må du jo falde tilbage på infantile udfald.

Og det gjorde du så.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du ikke vil eller kan forholde dig til sagen, uden at det bliver pinligt for dig, ja så må du jo falde tilbage på infantile udfald.

Og det gjorde du så.

Starson i min erfarring er det somregelt den der råber at alle andre tager fejl, der tager fejl.. Jeg forstår godt hvad du mener at man, -en meget meget sjælden gang i mellem kan risikere, at en klinik netop er blevet "fyldt op" lige i det øjeblik man henvender sig.. Men jeg syntes din måde at formulere det på er uheldig.. og spydig. Og også ret barnlig.

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...