Hop til indhold
McQueen

Er det fair?

Recommended Posts

Gæst

Synes nu at der er mange fair klinikker- de siger som regel at de ikke vil 'rive håret af en skaldet mand'- så der er en huslejeordning, hvor de ikke tager sig husleje ved for lav en indkomst.. Kan ikke huske beløbet.. Jeg kan bare godt selv lide at smutte afsted når jeg har lyst..

Tror pigerne ved Halmtorvet scorer mange penge, men de afleverer nok halvdelen af beløbet og er nok meget mere udsatte, da de arbejder ulovligt i landet, kunne jeg forestille mig. En fyr tilbød at passe på mig, hvis jeg stillede mig op- jeg kunne tjene 20000 selv på en aften/ så vidt jeg husker- men jeg sagde pænt nej tak... Nu er penge heller ikke alt :/ mon ikke at han overdrev beløbet også.. Hehe

Redigeret af Sara

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes nu at der er mange fair klinikker- de siger som regel at de ikke vil 'rive håret af en skaldet mand'- så der er en huslejeordning, hvor de ikke tager sig husleje ved for lav en indkomst.. Kan ikke huske beløbet.. Jeg kan bare godt selv lide at smutte afsted når jeg har lyst..

Samme sympatiske holdninger burde også komme os fattigrøve til gode.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Starson i min erfarring er det somregelt den der råber at alle andre tager fejl, der tager fejl.. Jeg forstår godt hvad du mener at man, -en meget meget sjælden gang i mellem kan risikere, at en klinik netop er blevet "fyldt op" lige i det øjeblik man henvender sig.. Men jeg syntes din måde at formulere det på er uheldig.. og spydig. Og også ret barnlig.

Stort af dig, at du nu indrømmer, at du også har set den pointe, jeg pænt præsenterede fra start, men som af helt andre årsager, har startet en shit-storm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stort af dig, at du nu indrømmer, at du også har set den pointe, jeg pænt præsenterede fra start, men som af helt andre årsager, har startet en shit-storm.

Du kan bare ikke læse hvad man skriver, så la os bare stoppe den her :P

Agree to disagree..

(Være så god, Du må gerne få det sidste ord ;) )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis vi snakker de store danske klinikker, mon så ikke at ejeren / bagmanden har gjort sit hjemmearbejde med hvordan man får en god klinik op at stå.

Det gælder jo om at have nogle eftertragtede piger der kan lide stedet, så der kommer mange på besøg, ellers kommer der jo ingen penge i kassen.

Desuden kan de 1500 kr jo regnes ud på forskellige måder.

Alt fra 1500 kr uanset om man har en gæst eller ej,

til 500 kr pr. gæst, men max. de 3 første gæster, så 4 gæst og fremefter der går pengene 100% til pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg ved ikke rigtig- når jeg lytter til historier om piger, som er i kløerne på bagmænd- det er så hjerteknusende og uhyggeligt at tænke på. Jeg har svært ved at sætte mig ind i det. De bruger vel frygt til at styre pigerne med. Det er forbrugerne der må tænke over hvad de støtter?

De spanske piger jeg snakkede med på et tidspunkt, virkede dog ikke til at være i kløerne på nogen.. Så det er nok ikke alle...

Jeg har altid holdt mig ude af mange ting i branchen- tror på at der er meget dårlig karma.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og dit argument er?

Jeg, som har læst hele tråden, synes nu karakteristikken rammer ganske fint. Enkelte indlæg flyder over med "insiderviden" eller "brancheoverblik" og de tåler som regel ikke modsigelse. Jeg sætter pris på nogle af de ting der kommer frem i den slags indlæg, men det er åbenlyst nødvendigt at spise brød til. Og at have information er ikke det sammen som indsigt eller viden, hvis man fx fejlagtigt generaliserer (en svaghed der rammer udsagn fra alle fløje af "insidere").

Du har, som Spider ikke læst argumenter om, at nogle kunder har været omkring branchen i 20-30 år... Og evt har søgt og studeret de mange kilder (politi, kommune, SKAT, forskere, piger), der har bidraget til enorme mængder af artikler, rapporter og forskningspapirer om sexarbejde og dets betingelser.

At sammenligne det med forældre på en skole med indsigt udelukkendf baseret på egen skolegang er helt skævt. Bare antallet af skoler x børn er jo helt ude af trit med egenerfaringer fra en del af debattens deltagere.

Spider fremstår nærmest som en 'hvid ridder' med sit ensidige indlæg...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du ikke vil eller kan forholde dig til sagen, uden at det bliver pinligt for dig, ja så må du jo falde tilbage på infantile udfald.

Og det gjorde du så.

Nu svarede S45 i PB, men andre kan måske have glæde af analysen. Derfor denne yderligere trådforurening:

Et godt eksempel på din stråmandsargumentation er indlæg 38, hvor du omformulerer for vidtgående:

http://www.eroguide....-fair/?p=252943

I det indlæg der er fortsat fra kan man se, hvad det er N svarer på. Men i din omformulering af N's indlæg i dit indlæg 38 (og når du senere fejlciterer) ser du bort fra at N skriver:

"Jeg ved ikke, om jeg har forstået dig rigtigt,"  før hun skriver "men hvis ikke det har ændret sig, siden at jeg var på klinik, så kan man som pige selv vælge hvilken klinik, man har lyst til at boltre sig på."

Der er derfor ikke belæg for at hævde at hendes udsagn om pigens eget valg er en modsigelse af din opfattelse af "man må tage hvad man kan få". Grunden til hendes undren er nok at dit udsagn om det er informationstomt, derfor bliver hun (og fx jeg ved første læsning) i tvivl om hvad du mener: Som jeg har fastslået kan enhver (undtagen libertarianere) sige sig selv at man ikke kan vælge noget, som ikke er en mulighed. Og det er bare det du siger.

I øvrigt sporer jeg ingen spydighed fra N's side i indlæg 35:

http://www.eroguide....-fair/?p=252904

Med det ovenfor kursiverede gør hun klart opmærksom på, at hun ikke er sikker på at hun forstår dit udsagn korrekt. Det er med god grund, for det er tåget, hvad du egentlig mener, fordi man ikke kan tro du finder anledning til at skrive noget som alle ved og som ingen er uenige i.

Spydigheden kommer i indlæg 39 og er åbenlyst foranlediget af din stråmand i 38.

I øvrigt excellerer du i det du klager over hos andre: Ikke at forholde dig til sagen. Ida fortæller dig, at hun kunne komme på SG uden venteliste og ubeset. Men så polemiserer du bare om at en (unavngiven) "lyserød" er klogere end Nikita. Hvad med Ida? Se her:

http://www.eroguide....-fair/?p=253251

Du fremturer her:

http://www.eroguide....-fair/?p=253311

Der mener du at Ida og Nikita påstår de har patent på sandheden. Men det er også forkert. De har begge pointeret kun at fortælle om deres egne erfaringer. Det sjove er, at du omvendt implicerer at du selv har patent, fordi du alene sætter deres udsagn i tvivl, men ikke det udsagn du har fra "en lyserød". Det kalder man cherry picking: Du vælger de udsagn der passer i din teori og forkaster alt andet.

Jeg opfatter det sådan, at du ikke selv er opmærksom på dine fodfejl (som selvfølgelig kun er fejl hvis du reelt ønsker debat og ikke bare et børnehaveskænderi). Nu har jeg prøvet at illustrere dynamikken efter bedste evne. Jeg kan tilføje, at din mangel på humor ikke bidrager positivt - igen medmindre det bare er skænderi du finder glæde ved.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De bedste steder... Hvad jeg har prøvet at skrive tidligere er, at pigerne jo ikke er enige om, hvor de bedste steder er!

Nogle synes f.eks, at Seduction er det bedste. Andre gør ikke. Uagtet deres eventuelle venteliste.

Det kommer helt an på, hvad pigerne lægger vægt på i forhold til deres kriterier. Økonomi, sociale forhold, luksuriøse omgivelser osv.

De steder hvor jeg arbejdede, synes jeg, var de bedste. Men lur mig om der ikke findes en masse, der ikke er enig med mig i dette. :)

Derfor virker den kommentar bare helt...ja ubrugelig i sådan en konklusion! :huh:

Min pointe var (sådan helt til at starte med!) at der er forskel på udgifterne på klinikkerne - i modsætning til hvad McQueen påstod. Det vil sige... Hvis en (dansk!) pige arbejder på en klinik, som hun synes er for dyr, så er hun heldigvis frit stillet til at vælge et andet sted!

Men hold da kæft, hvor kunne det vendes og drejes til noget fuldstændig brystforlængende bæh! :D

Der taler du usandt, for så uvidende er jeg ikke, at jeg vil påstå det!!

Jeg har skrevet, at inden folk forarger sig over udbytningen af de udenlandske piger i 50/50 eller værre forhold, så er der og har der været en del danske piger, der som krisen og konkurrencen accelererede, som de facto også selv kun endte med halvdelen af deres omsætning pga salærer og krav om telefondamer og avis annoncer.

Mange af de piger valgte naturligvis, hvis de ellers havde et gran af selvstændighed og økonomisk råderum, at lægge op eller forlade klinikkernes rigide forhold!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu svarede S45 i PB, men andre kan måske have glæde af analysen. Derfor denne yderligere trådforurening:

Et godt eksempel på din stråmandsargumentation er indlæg 38, hvor du omformulerer for vidtgående:

http://www.eroguide....-fair/?p=252943

I det indlæg der er fortsat fra kan man se, hvad det er N svarer på. Men i din omformulering af N's indlæg i dit indlæg 38 (og når du senere fejlciterer) ser du bort fra at N skriver:

"Jeg ved ikke, om jeg har forstået dig rigtigt,"  før hun skriver "men hvis ikke det har ændret sig, siden at jeg var på klinik, så kan man som pige selv vælge hvilken klinik, man har lyst til at boltre sig på."

Der er derfor ikke belæg for at hævde at hendes udsagn om pigens eget valg er en modsigelse af din opfattelse af "man må tage hvad man kan få". Grunden til hendes undren er nok at dit udsagn om det er informationstomt, derfor bliver hun (og fx jeg ved første læsning) i tvivl om hvad du mener: Som jeg har fastslået kan enhver (undtagen libertarianere) sige sig selv at man ikke kan vælge noget, som ikke er en mulighed. Og det er bare det du siger.

I øvrigt sporer jeg ingen spydighed fra N's side i indlæg 35:

http://www.eroguide....-fair/?p=252904

Med det ovenfor kursiverede gør hun klart opmærksom på, at hun ikke er sikker på at hun forstår dit udsagn korrekt. Det er med god grund, for det er tåget, hvad du egentlig mener, fordi man ikke kan tro du finder anledning til at skrive noget som alle ved og som ingen er uenige i.

Spydigheden kommer i indlæg 39 og er åbenlyst foranlediget af din stråmand i 38.

I øvrigt excellerer du i det du klager over hos andre: Ikke at forholde dig til sagen. Ida fortæller dig, at hun kunne komme på SG uden venteliste og ubeset. Men så polemiserer du bare om at en (unavngiven) "lyserød" er klogere end Nikita. Hvad med Ida? Se her:

http://www.eroguide....-fair/?p=253251

Du fremturer her:

http://www.eroguide....-fair/?p=253311

Der mener du at Ida og Nikita påstår de har patent på sandheden. Men det er også forkert. De har begge pointeret kun at fortælle om deres egne erfaringer. Det sjove er, at du omvendt implicerer at du selv har patent, fordi du alene sætter deres udsagn i tvivl, men ikke det udsagn du har fra "en lyserød". Det kalder man cherry picking: Du vælger de udsagn der passer i din teori og forkaster alt andet.

Jeg opfatter det sådan, at du ikke selv er opmærksom på dine fodfejl (som selvfølgelig kun er fejl hvis du reelt ønsker debat og ikke bare et børnehaveskænderi). Nu har jeg prøvet at illustrere dynamikken efter bedste evne. Jeg kan tilføje, at din mangel på humor ikke bidrager positivt - igen medmindre det bare er skænderi du finder glæde ved.

Fint at svare på en PB i offentlighed, når du ikke kan vise indholdet af PB'en.

Jeg kan så afsløre, at du overhovedet ikke forholder dig til PB'en i dit indlæg, men væver dig uden om for ikke at tabe ansigt. Det er fanme flot af dig.

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der taler du usandt, for så uvidende er jeg ikke, at jeg vil påstå det!!

Jeg har skrevet, at inden folk forarger sig over udbytningen af de udenlandske piger i 50/50 eller værre forhold, så er der og har der været en del danske piger, der som krisen og konkurrencen accelererede, som de facto også selv kun endte med halvdelen af deres omsætning pga salærer og krav om telefondamer og avis annoncer.

Mange af de piger valgte naturligvis, hvis de ellers havde et gran af selvstændighed og økonomisk råderum, at lægge op eller forlade klinikkernes rigide forhold!

Sludder og vrøvl og efterrationalisering...

Du sidder inde med en unik viden om et sted, hvor pigerne bliver udnyttet af formentlig multikriminelle elementer. Det eneste interessante spørgsmål i den her sammenhæng er om du har tænkt dig at gøre noget ved det. Det er fuldkommen og helt og aldeles uafhængigt af, hvordan forholdene er andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint at svare på en PB i offentlighed, når du ikke kan vise indholdet af PB'en.

Jeg kan så afsløre, at du overhovedet ikke forholder dig til PB'en i dit indlæg, men væver dig uden om for ikke at tabe ansigt. Det er fanme flot af dig.

Hahaha! Hvorfor skriver du ikke selv indholdet, hvis du er så overbevist om at det vil udlevere mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sludder og vrøvl og efterrationalisering...

Du sidder inde med en unik viden om et sted, hvor pigerne bliver udnyttet af formentlig multikriminelle elementer. Det eneste interessante spørgsmål i den her sammenhæng er om du har tænkt dig at gøre noget ved det. Det er fuldkommen og helt og aldeles uafhængigt af, hvordan forholdene er andre steder.

Det er da ikke vrøvl.

Allerede tidligt i denne tråd bragte jeg problematikken om 'høje udgifter vs. lav omsætning' for danske piger på banen.

Det gjorde jeg fordi forhold som 50/50 altid, med rette, skræmmer folk fordi udbytningen står så lysende klar; modsat de lidt mere snørklede betalingsforhold og egenudgifter, som en del, i hvert fald traditionelt, danske pige står eller stod overfor i det unikke danske klinikkoncept, der udgjorde 95% af markedet for sexkøb og -salg fra slutningen af 60'erne og frem til 2000!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hahaha! Hvorfor skriver du ikke selv indholdet, hvis du er så overbevist om at det vil udlevere mig?

Det kan jeg da godt.

Der er nemlig ingen forskel i det vi to når frem til (se indlæg 196). Men det har du meget belejligt ikke kommenteret på.

Hvad er forskellen i det vi skriver? Kom med det. Det var det korte spørgsmål jeg stillede dig.

Men du vil så belemre alle andre med vores meningsudveksling.

Det er fanme godt tænkt af dig.

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man undre sig over der er krige i verdenen. Men læser man denne tråd så undres man ikke mere.

Det er sku ved at blive lidt pinligt, ingen nævnt ingen glemt.

Savføren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er da ikke vrøvl.

Allerede tidligt i denne tråd bragte jeg problematikken om 'høje udgifter vs. lav omsætning' for danske piger på banen.

Det gjorde jeg fordi forhold som 50/50 altid, med rette, skræmmer folk fordi udbytningen står så lysende klar; modsat de lidt mere snørklede betalingsforhold og egenudgifter, som en del, i hvert fald traditionelt, danske pige står eller stod overfor i det unikke danske klinikkoncept, der udgjorde 95% af markedet for sexkøb og -salg fra slutningen af 60'erne og frem til 2000!

Ja det er utvivlsomt vældig interessant. Skriv en kronik til Politiken, det vil der sikkert komme en masse bedaget ordonani ud af.

Jeg spørger lige igen. Har du i sinde at foretage dig noget aktivt for at forhindre den udnyttelse du rent faktisk har håndfaste beviser for?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan lidt fordi jeg er nysgerrig. Kan man bare vælge den klinik man ønsker, eller er det ikke sådan, at man i de fleste tilfælde må tage, hvad man kan få?

Man kan kun vælge mellem de muligheder der bliver en stillet. Det siger sig selv.

Men at udlede fra

"i de fleste tilfælde må tage, hvad man kan få"

til

"Nogle sidder til sidst med sorteper"

er forkert!

Mange gange viser der sig nemlig, at ens første-valg rent faktisk viser sig, at være dårlige end det valg som man måtte nøjes med.

Udbud/efterspørgsel-virkningen er nemlig kun optimal hvis forbrugerne (vælgerne) er tilstrækkelig ens oplyst om alle fordele/ulemper ved det enkelte produkt (valg), og at fordelene/ulemperne virker ens for alle forbrugerne (vælgerne).

Jeg tvivler stærkt på, at dette er tilfældet, når GP'ere skal vælge klinik, men at deres valg mere er op til tilfældigheder (f.eks. anbefalinger via bekendte, rygerpolitik osv. osv.).

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er utvivlsomt vældig interessant. Skriv en kronik til Politiken, det vil der sikkert komme en masse bedaget ordonani ud af.

Jeg spørger lige igen. Har du i sinde at foretage dig noget aktivt for at forhindre den udnyttelse du rent faktisk har håndfaste beviser for?

Don't kill the messenger!

Ja har faktisk ringet til politiet!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg da godt.

Der er nemlig ingen forskel i det vi to når frem til (se indlæg 196). Men det har du meget belejligt ikke kommenteret på.

Hvad er forskellen i det vi skriver? Kom med det. Det var det korte spørgsmål jeg stillede dig.

Men du vil så belemre alle andre med vores meningsudveksling.

Det er fanme godt tænkt af dig.

Tak. Dermed illustrerer du netop din gængse retoriske manipulation ved at se bort fra alle de fejl du har begået i dine tidligere indlæg.Du stiller et spørgsmål, som hvis jeg svarer på det, så vil du bagefter påstå jeg er et fjols, fordi jeg har modsagt dig selvom vi er enige i det trivielle. Pointen er at alle er enige i det trivielle. Problemet er alle afsporingerne, herunder dine stråmænd, som var det jeg i stedet satte mig for at svare.

Så jeg svarede på det relevante spørgsmål: hvorfor diskuterer jeg. Ikke det irrelevante.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...