Hop til indhold
Guest BadHusbond

Eva (søg under Eva på massageguide.dk)

Recommended Posts

Guest BadHusbond

Fandt Eva på massageguiden i dag.

Der står hun taler tysk. Så jeg skrev venligt til hende på tysk om hun tilbyder megafransk som der stå

I hendes annonce. Just to be sure you know.

Efter flere timer og forsøg skriver hun tilbage hvor længe jeg ville blive på gebrokkent tysk.

Jeg svarer at jeg kun vil bede om megafransk og hvad det koster og om det er muligt.

Ingen respons

Svarer igen og spørger igen pænt om hun slet ikke har lyst at se mig. . :-(

Så kom svaret:

"Er du idiot. Jeg spørger hvor længe du vil blive. "

Så svarer jeg "man kalder altså ikke sine kunder for idiot så farvel med dig.

Så hende besøger jeg ikke!!!!!!!

Redigeret af BadHusbond

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Fandt Eva på massageguiden i dag.

Der står hun taler tysk. Så jeg skrev venligt til hende på tysk om hun tilbyder megafransk som der stå

I hendes annonce. Just to be sure you know.

Efter flere timer og forsøg skriver hun tilbage hvor længe jeg ville blive på gebrokkent tysk.

Jeg svarer at jeg kun vil bede om megafransk og hvad det koster og om det er muligt.

Ingen respons

Svarer igen og spørger igen pænt om hun slet ikke har lyst at se mig. . :-(

Så kom svaret:

"Er du idiot. Jeg spørger hvor længe du vil blive. "

Så svarer jeg "man kalder altså ikke sine kunder for idiot så farvel med dig.

Så hende besøger jeg ikke!!!!!!!

Hun vil nok kende tiden, for at kunne give dig en pris- tror jeg. Det er da meget rimeligt. Hvorfor svarede du ikke blot f.eks 20 minutter Hun kan jo ikke vide om det taget 1 time for dig at komme ved blow

Man skal altid se en sag fra modpartens side også.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror også GPere kan bruge frygteligt meget tid på at svare beskeder om tjenester, detaljer og meget fnidder.

Mit råd var: book en tid og mød op. Hvis hun ikke opfylder kriterierne, så være superman nok til at gå igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

er godt klar over at de har rigtig meget spildtid og får rigtig mange sms men de har så sandelig også en temmelig god timeløn dermed følger en vis service .og det er jo ikke alle som måske er så skarp/direkte.

næste er jo så også at hvis man ikke kan finde ud af holde en pænt tone i sms , hvordan skal resten af seancen så gå godt. man talee pænt til folk uanset om man har haft en lortedag . normal pli

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadHusbond

Altså jeg er da godt klar over at hun ville vide hvor langt tid jeg ville blive, men jeg ville først være sikkert på om hun havde mega på menuet og hvad det kostede, så jeg spurgte høflig men fik intet svar!!! Og når man så rykker i en høflig tone bliver man kaldt idiot - og det er ikke iorden!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der kan jo være tale om en misforståelse. Engang jeg ringede til Telva/Bianca fik jeg et kæmpe møgfald på skraldespansk, da jeg kom til at spørge om adressen to gange (hun var ret svær at forstå i en halvdårlig mobil), hvorefter hun smed røret på!

Del dette indlæg

Link til indlæg

He he. Nu tog jeg en for holdet. Var smæk liderlige i dag, så cyklede forbi Eva til en 400krs quickie. Hende på billederne, ja. Har noget attitude, ja. Kan godt forestille mig hende give besværlige kunder tørt på uden filter.

Lækker krop, lidt mørkere end troet, og ansigtet ikke så kønt som på billederne, men resten som ventet. Eva snuppede et hurtigt bad inden hun kom tilbage.

Hun stillede grænserne klart op: no blow, one position. Helt i orden med mig. Jeg var max kåd.

Det skal siges at jeg ofte ikke kan komme i en pige, men med Eva var der ingen problemer. Hun kunne mærkes, så allerede efter 10 min var jeg klar til at affyre. Bum! Færdig. Prøvede lidt small talk under påklædningen, men hun er ikke i danmark for hyggens skyld.

Det var ren "I have a dick, you have a pussy". Hun fik pengene. Jeg fik luftet ventilen og varme i kroppen. Win win for begge parter. Så må man selv bestemme om man er "in the mood" for Eva.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...