Skalle 8 Skrevet 28. Februar, 2015 Vil også skyde Ratree til 50+, men hun er fantastisk til massagen og sexen med hende, er helt i topklasse hvor hun selv er helt oppe at ringe når hendes mis og bagklap bliver smurt og behandlet rigtigt Er hun til anal? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 269 Skrevet 2. Marts, 2015 Jeg kan kun tilslutte mig alt det positive, der er skrevet om både Ratree og Bin Jeg har haft flere gode oplevelser med Ratree. Med Bin har jeg kun haft en enkelt og den var også ganske fin - omend lidt rutinepræget. Her manglede der nok kemi til at nå højderne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tullik 29 Skrevet 22. Marts, 2015 Etter å ha lest all god omtale av Ratree her på siden besøkte jeg henne lørdag formiddag etter å ha bestilt tid pr mail, og fått en hyggelig bekreftelse. Ble mottatt av en morgenopplagt Ratree som ga en veldig god hard massasje hvor de vonde punkter ble funnet. Derretter gikk massasjen over til B2B, som var meget god, og avslutningen var toppklasse. Når så det hele ble avsluttet med en avvasking i dusjen var det ikke noe negativt å nevne. Heller ikke da behandlingstiden fra jeg kom til jeg gikk igjen var nesten 1,5 timer. Er det fare for gjenntagelse, neste gang i København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg